Ja Queenie spannend hoor, ik heb woensdag mijn NOD of maandag, weet ik nog eigenlijk niet helemaal zeker omdat het op maandag bij mij altijd begint met beetje bloed bij vegen en woensdag pas echt doorzet...
Spannend meiden, ik denk dat ik morgen flink moet bijlezen. Mijn haan is vanavond weer een keertje thuis gelukkig.
Ben echt zo bang dat mijn lichaam mij voor de gek houdt... of dat ik het me allemaal maar inbeeld.. maarja, ik kan toch zelf geen zeurderig gevoel en steken in mijn lies en borsten bedenken? We houden elkaar op de hoogte, ben erg benieuwd. Duimen draaien ook voor jou! xx
@ Queeniekip met je vorige zwangerschap VOOR NOD enzo en wat btreft je bmm, heb je dat toen ook onderzocht hoe laag of hoog ie zat, en of ie gesloten was of niet en hoe die voelde ?
Queenkip, dat zelfde gevoel heb ik ook! Precies wat jij voelt, heb ik ook! En mega opgezette buik, maar daar heb ik wel vaker last van met mijn maag/darm problemen.... *zucht* ik kan ook niet geloven dat ik het mezelf inbeeld, als ik niet zwanger ben, waar ik gewoon vanuit ga, dan ben ik schijnzwanger geweest, want ik voel het toch allemaal wel echt hahhaa.... Mupkuh lekker genieten van je haantje vanavond!
Maar uhhh, we hebben onze opperkip beloofd het niet meer over onze klachten te hebben, als ze dit leest krijgen we straf
ja kan wel over je klachten hebben maar niet overdreven erg want dan maak jejezelf helemaal gek.en ga je denk ik nog meer voelen! dus als er iets is ofzo gewoon zeggen hoor !
Heb nu ook een opgezette buik, bah.. en aldoor naar de wc om te plassen... wachten duurt lang he? Oops...
Nee heb ik niet gedaan. Ik was toen ook al in de eerste ronde zwanger. We waren er toen niet echt zo mee bezig als nu, was meer zo van we zien wel wanneer het lukt. Nu is het echt zo van we willen graag! Enne Mupkip, niet te kippig met je haantje doen he? Xx
Voor mij is het vandaag dus haantjesavond ipv stierenavond En meiden denk jullie zelf niet gek maar laat alles gewoon op je af komen.
Ja, nu is de OKK heel erg boos hahahahaha, geweldig dit! Heb niet zo heel erg lang geslapen... Was heel eventjes wakker en wilde toen gelijk weer kijken hoe ver we waren.... En WAUW! 25 pagina's! Ik ben helemaal van de leg! Hahahaha
Heyyy wat een gezellig kippenhok hier Hebben jullie nog een plekje op het stokkie? Voel me al raar vanaf 3 dagen na mijn ei..oftewel sinds deze maanden. Morgen gaan we naar de gyn om de procedure weer op te starten na alle onderzoeken. 4 jaar weer zelf geprobeerd maar niks geworden helaas. Inmiddels zijn we 8 jaar bezig en juist nu voel ik allerlei dingen in mijn lijf die ik heel niet ken in combinatie met elkaar...
Hey Peppepkippie! Ja natuurlijk is er hier ruimte voor jou, gezellig! Hier passen altijd gezellige kippies bij hoor! Wat vervelend zeg dat het bij jullie allemaal zo lang duurt, Heb je die 8 jaar eerder nooit wat gevoelt? Dus nu gaan jullie de medischie malle molen in? Ik hoop dat het dan snel mag lukken voor jullie!
Hey moeder kip! Lekker geslapen? Beetje kort lees ik, hahaha.... Ja we zijn lekker doorgegaan vanmiddag! En er komen steeds meer kippetjes af op ons, gezellieeeeee!
Hey Queenkip, dacht even dat alle kippen al op stok zaten! Nou gezellig toch, mogen best wat meiden bij komen! Heb zelf wel eens ergens anders zitten kijken maar als je dan op blz. 600 in een verhaal valt kom je er toch niet zo snel tussen wij zitten netjes op 26 dus dat kan nog wel he... Hoe is ie verder?
Hey Delilahkip! Ik ga zo op stok hoor, ben moe! En idd, hoe meer hoe gezelliger! En pagina 26 valt nog wel mee. *begint te zingen; "Er kan nog meer bij!"* Alles verder goed hier. Alleen onrustige buik/darmen en hetzelfde als eerder, nu al 15 dagen... pfff.... Mn buik is een beetje boel opgezet, dus loop de hele avond lekker in mn trainingsbroek, heerlijk! Das toch beter dan een spijkerbroek hoor! Morgen nog even 1 dagje aan het werk en dan weer weekend! Heb ik weer (bijna) alle tijd om mee te kakelen, hihi!