Hey juffie, heb jij nog klachten? of niks. Heb jij een regelmatige syclus? ik weet niet of ik dat namelijk heb. Ik heb het vermoeden dat ik vorigemaand namelijk weer mijn eigen echte ongi had, gezien de pijn enzo. dit had ik vroeger ook altijd....
Dank je Yoyo ik ook voor jou natuurlijk. Klinkt goed he, al je symptomen... Heb je dit normaal ook of is dit nieuw
Twee cyclussen terug had ik dit ook. Vorige cyclus alleen misselijk en gevoelige borsten. Nu is t wel wat anders maar ja......je lijf kan je goed voor de gek houden dus weet t niet
hey mink, voor mij is het nog een beetje afwachten. natuurlijk nog maar de 2e ronde. was voor ik aan de pil ging altijd behoorlijk onregelmatig. maar dan eerder dat ik een korte cyclus had dan een hele lange. ben nu ook heel erg aan het twijfelen. Heb ik nou eisprong gehad of niet? de enige 'klachten' die ik heb zijn mijn liezen. steekjes en spierpijn gevoel. verder niet zo veel eigenlijk. en jij dan?
Dat herken ik yoyo. je lichaam kan je echt voor de gek houden, daarom ga ik er vanuit dat ik elk moment ongi kan worden, want zo'n gevoel heb ik echt van onderen zeg maar. Als of er weer een wond is, heel erg raar... Dat deed vorige maand ook zoveel pijn, dus ik hoop het natuurlijk niet. Toen werd ik het smorgens, dus morgenvroeg zal ik het wel snel genoeg weten....
Hoop voor je van niet. Ze zeggen ook dat je zelf weet of je zwanger bent of niet maar ik weet t niet hoor. Mijn lichaam kan me goed voor de gek houden dus durf er niet zo goed naar te luisteren. Maar we wachten nog een weekje af....of langer haha
Zoals ik al geschreven had, heb ik wel veel klachten, misselijk na het eten, licht in mjn hoofd, diarree (ik was ziek) erge steken onderin mijn buik, paar dagen hoofdpijn, slecht slapen en erg veel moe en zo verstrooid hahaha we zien wel
Noi ik weet het echt niet, vorige maand had ik echt het gevoel dat ik zwanger was en toen had ik echt een vreselijke ongi, dus ik weet niet wat ik nu weer moet verwachten....
tja idd, maar dat wachten duurt zo lang he? meestal als ik weer ongi ben, dan heb ik minder last van spanning, maar een week voor mijn nod is het echt vreselijk hahahah
Ja ik ken 't. Erg is dat he..... Ben de laatste dagen ook niks anders aan het doen als opruimen. En dan ook drastisch opruimen. Alles wat ik niet meer gebruik weg ermee! Haha dat ken ik ook niet van mezelf. Ik wil altijd alles bewaren....hahahahaha
Nou die van mij vindt dat wel lekker. Haha hij maar traplopen zondag toen ik de zolder onder handen nam. Die dacht EINDELIJK van die zooi af! haha erg hoor
Ja idd! We kunnen er weer dansen! Nu staat alleen de garage vol met spullen die naar de stort kunnen. Hahaha. Volgende week heb ik vrij en ga ik aan de keuken beginnen. Vandaag al een kleine start gemaakt. Gelukkig moet ik de rest van de week werken hahahahaha
Hahahah poetsdrang heb ik ook last van hahaha wilde al een bak kopen om al mijn schoenen in te stoppen hahaha hoe kom ik erbij
Haha das nou jammer dat ik morgen moet werken....kan ik geen bak kopen..... Stond vanmorgen wel bij mijn kast te kijken......een berg laarzen....hoe kan ik die netjes opbergen? Hahahaha daar geef ik normaal dus niks om he...