ja een bak voor onder het bed zeg maar, dan zie je ze niet hahahah en ik heb nogal wat schoenen hahaha dan heb ik weer ruimte in mijn kast.... zitten wieltjes onder...
Nee ik ook niet, heb normaal wel 1 dag voor dat ik ongi word zo'n drang, maar das echt altijd maar 1 dag.. kan er nu geen genoeg van krijgen
http://babystrology.com/tickers/ Deze ticker vind ik zo gaaf.....kan niet wachten om 't te kunnen gebruiken
Ja echt een koopje dan! Ik ga dadelijk maar eens even de hoogte tussen het bed en het laminaat meten....miss past er bij mij ook wel zo'n bak met wieltjes onder.....
ja ga ik ook doen, geen heftige bewegingen meer vandaag. Heb net zitten berekenen. Maar vorige maand werd ik smiddags ongi dus moet toch echt tot donderdag wachten, das nou jammer hahaha tenzij het nu natuurlijk eerder komt
ja echt handig zo'n bak ook voor speelgoed enzo hahah denkend aan de toekomst zijn niet heel hoog hoor, maar wel heel lang
Ja dat moet ik hebben lang. Voor lange laarzen.....haha Heb zo'n vermoeiend spierpijnachtig gevoel onder in mijn buik. Dat ken ik nog niet...
yoga, athans power yoga is wel heel heftig. Je gebruikt heel veel spieren die je normaal niet altijd gebruikt. Je gaat echt zweten enzo. Ik vind het wel zwaar en dat voor iemand die altijd gesport heeft hahaha zegt genoeg denk ik....
ik heb ook zo'n raar verdovend gek gevoel in mijn buik en zeurd wat door naar mijn linkerbeen heel irri gevoel.