hey dat gevoel heb ik dus in mijn liezen. niet echt pijn ofzo maar zeurderig gevoel wat naar mijn benen straalt. eerst rechts, nu meer links. niet de hele tijd trouwens.
Het straalt bij mij alle kanten op hahaha nee ik voel het idd links bij mijn lies een zeurend kietelachtig vaag gevoel en dat straalt wat door. Maar daarnaast veel ongi gevoel. Heb net op de site mijn gemiddelde syclys berekend en dat is 28 dagen, hhah dus ik zou al kunnen testen hahaha, wel verleidelijk, maar ga het niet doen hahaha
Ik ga waarschijn lijk een weekend naar barcelona met vrienden. Heb ik echt zin in, goeie afleiding hahaha
@mink, Ik veer mee met yojo66. Mijn lichaam voelt heel raar nu. Ik ben wel ongi geweest van 2 t/m 5 januari, maar héél licht. 'N half maandverbandje op een hele dag, nog niet eens! Ik heb een klein buikje en ik heb steeds weer een zeurderig gevoel aan mijn borsten. Hoofdpijn heb ik nu al 2 dagen en alles wat ik eet of drink zit geen smaak aan, net alsof het flauw smaakt. Heeft dit nog steeds met ontpillen te maken?
@mink; Yoga-ze! @miranda; wanneer ben je met de pil gestopt dan? Volgens mij 'staan er gemiddeld' 3 maanden voor ontpillen. Maar dat verschilt natuurlijk per vrouwenlichaam.. Xx
Ik ben op 27 november gestopt met de pil. Maar kan ik dan al begin nieuwe cyclus al gelijk weer zoveel merken en voelen?
Wat ik heb gemerkt is dat de klachten van het ontpillen heel veel leken op de symptonen van de zwangerschap. Je lichaam kan rare dingen met je doen hoor!
Me ouders zijn net op visite geweest. Begon me vader ineens over wat hij allemaal zou doen als hij een kleinkind zou hebben, erg leuk om te horen. Zeker omdat hij altijd zei; geniet nou eerst maar eens van elkaar, ga reizen etc. Maar wel erg dubbel. Toen ze weg waren hebben me man en ik ook wel even moeten lachen... ze moesten eens weten... Ook ik heb van die opruim/poets buien, normaal nooit last van. Is wel even goed om het huis door te gaan. Maar ik blijf bezig, zoek het gewoon op.. Zo weer naar me werk, me laatste nachtje gelukkig. De testen zijn vandaag binnen gekomen, m'n man wou dat ik nu al ging testen (zijn van die gevoelige testen dus zou kunnen) maar we hebben besloten om tot morgen te wachten. Kent iemand deze testen? Kun je daar echt al eerder mee testen, voor je NOD? Slaap lekker voor straks.
Teken aub petitie! Kijk ook voor meer informatie op de site. http://www.zwangerschapspagina.....89#1951589
@Mupkuh, deze site pakt niet. Wat is er de bedoeling van? Goedemorgen allemaal, Hie is alles goed hoe is het met de wachtende kippen en met de zwangere kippen? Mijn haan is vandaag jarig. En de kinders zijn vanmiddag lekker thuis. Vanmiddag lekker zijn lievelingskostje maken. Moet ik wel 4 á 5 uur voor in de keuken staan hahhahahahha geeft niks het is ook wel lekker. Ik ga verder moet zo naar school toe. xxx
Goedemorgen Kippies! Alles goed hier? @Miranda: Gefeliciteerd met je haantje @Mink: Klinkt leuk! schijnt een erg mooie stad te zijn Op dit moment heb ik een borrelende buik en lichte ongi pijntjes en super moe!