Idd jammer dat hij niet pakt. Maar petitie tekenen op www.baarmoederhalskanker.nl dat is de bedoeling
Vorige week mijn eisprong gehad, maandag heel piepklein beetje donker bruin bloed bij het afvegen na het plassen. Innesteling ? Heb nu een ongi gevoel, waar het eigenlijk 10 te vroeg voor is . Dus even afwachten.
hey kippetjes wat is het rustig hier! ben nog niet ongi, heb wel wat meer witte afscheiding. dus of dat een voorbode is? nou zat even wat gaan nakijken . Heb maar alles meegenomen want er komt zo iemand langs om onze douche te maken.
Hallo iedereen,, Ik ben al een half jaar gestopt met de pil, 21 december 2007 was de eerste dag van me laatste menstruatie, ik heb een cyclus van 26 dagen. Volgende week woensdag moet ik ongesteld worden maar nu heb ik vanaf afgelopen zaterdag 5 januari. echt pijn in me onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Maar die pijn gaat maar niet weg en heb het dus nu al 5 dagen! terwijl ik volgende week pas ongesteld moet worden of niet natuurlijk. Waar lijkt dit op? kan iemand mij helpen Groetjes Marit
marit dit kan van alles betekenen meid.maak annders een bannertje is het wat overzichtelijker welkom trouwens * nog ff verder bijlezen*
lekker hoor delilah zo laat uit je bed! zie dat je al 9 weken zwanger bent. gaat snel zeg. morgen vk spannend hoor!
Hoi Marit, Het kan inderdaad van alles zijn! Wat voel je precies? Alleen menstruatie pijn of nog meer rare dingen? Ik hoop dat je gewoon hartstikke zwanger bent, dat kan het namelijk ook goed zijn natuurlijk! Spannend weekje voor jou dus!
Hee ... Bedankt voor je snelle reactie,, ja ik vind het zo gek ik heb dit echt nog nooit gehad.. en ik voel steekjes enz.. savonds kan ik er gewoon niet van in slaap komen en nu zit ik op me werk en ik wil gewoon naar huis nu! Haha nee ik moet ff doorbijten.. ik ga proberen zo'n bannertje te maken, ... maar heb jij dit ook wel is gehad? Groetjessss
Hey Juffiekippie, schandalig he zo laat uit bed... Maar ja, had toch geen reden om uit bed te komen dus dacht waarom niet hahaha... 9 weken inderdaad wat gaat dat snel he?! Kan het nog niet geloven, morgen naar de vk ben benieuwd zo'n eerste afspraak is vooraal keuzes maken en praten geloof ik?!
jazeker, en alle andere hier ook ! het kan ongi zijn of een zwangerschap betekenen, dusja er zit maar 1 ding op, en dat is afwachten , geduld hebben en van je afschrijven. en uiteindelijk als het nodig is Testen. dusja we veren hier ons kapot ! ik had vorige maand en daarvoor veel kwalen, die ik ook nog nooit eerder had gehad, uiteindelijk betekende het gewoon niets en hoorde het gewoon bij mijn syclus je er teveel mee bezig houden kan ook nog een oorzaak zijn, waardoor je lichaam je in de maling neemt en jij daardoor denkt dat het eindelijk raak is. zelf en vele andere hier zijn zelf getuige ervan. voorkom deze teleurstelling en ga lekker positief door naar de volgende maand. want anders word je alleen maar down. bij de 1 is het in 1x raak, bij de ander kan het wel een jaar duren of zelfs langer. vrij waneer je denkt dat het de goeie dagen zijn, maar laat het geen moeten worden want dan is de plezier er gauw vanaf, en ik neem aan dat je nog komende tijd veel plezier wilt hebben daarin. ik ben zo terug even wat opruimen en de laatste bladzijde bijlezen. MINK OH MINK nog 1 dag wachten? of heb je al enig negatief nieuws qua menstruatie? ik hoop het niet voor je !
groot gelijk hoor. heerlijk zo lang slapen. heb ik vorige week ook gedaan. nu weer aan het werk dus uitslapen kan pas dit weekend weer. nog nooit geweest bij de vk dus geen idee hoe dat gaat. ben benieuwd. hoop dat ik ook snel een afspraak kan maken
Ja idd het enige wat je kan doen is afwachten.. ik had me idd ook voorgenomen om er niet meer zoveel aan te denken en dat lukte me aardig tot dat ik deze pijn kreeg. Ik heb al eerder 1 keer een miskraam gehad.. en steeds weer een teleurstelling.. dat is echt niet leuk! Maar ga wel elke maand weer met een nieuwe positieve gedachte verder Iedereen succes..! Groetjes Marit
hey delilah, ja alweer 9 weken inderdaad al best lang suc6 morgen bij de vk ! spannend lijkt me dat! Nou deze dame gaat vrijdagmiddag naar de huisarts, dat had ik gezegt in december dat ik me nou eens goed moet laat onderzoeken, vrijdag om 14:20 maar eens laten doen dan. nou verder gaat alles zijn gangetje. ik ben benieuwd naar de dames die deze maand nog mogen testen, wie O wie zal de volgende zijn! @ Marit Klopt jou banner ?? @ Mink Yoehoe Veer veer veer veer @ Juffie 1 dag overtijd zie ik , wauw, duim ook voor jou! @ Cynthia spannend !! even terug scrollen hoor
Hey Marit23, ik was ook laatst ongesteld op 21dec07, mijn cyclus is rond de 28dagen. Op 4 januari had ik mijn eisprong. Ik voelde pijn op die dag, dus vermoed ovulatiepijn. Ik voel dat elke maand. Normaalgezien duurt het een dag of iets langer. Maar vandaag heb ik nog steeds die pijn! Dus duurt al 5 dagen! Ik kan het ook vergelijken met de pijn die je hebt vooraleer je ongesteld bent. Voelt niet normaal hé? Ik ben blij dat ik niet alleen ben met dit gevoel! Dacht al dat ik abnormaal was omdat ik hier op het forum er niets kon over vinden. Laten we hopen dat het zwangerpijn is Veel succes!
Heyy Leuk..! toevallig ook.. ik ben zo benieuwd.. en we hebben idd de zelfde symptomen op dit moment..laten we idd hopen dat het goed nieuws is volgende week! Maar ik ga mezelf niet gek zitten maken.. ! ( zeg ik heel wijs ) haha ik laat het wel weten volgende week.. Groetjess en succes
Ik zie weer nieuwe kippies in het nest zitten. Allemaal welkom hier! Verders gaat het met iedereen goed? Ja idd nikitje, onze lichaam hebben ons gigantisch voor de gek gehouden he? Maar goed, we gaan met frisse moet er weer tegenaan alhoewel ik het nu wel moeilijk vind. Ben regelmatig hier te vinden dus ben ik op de site al bezig met zwanger zijn. Maar mijn buurvrouwke heeft net gehoord (zondag) dat ze zwanger is. En die zit iedere dag hier binnen. Heel begrijpelijk, het is haar eerste kind, praat ze er dag in dag uit over. En ze wil constant mijn ervaring weten wat ook heel fijn is hoor maar ik zou zo graag ook zwanger willen zijn. Mijn tijd komt echt nog wel, maar ik merk aan mijn eigen ( ik betrap mijn eigen steeds weer) dat ik er toch teveel mee bezig ben. Ik ga het nu proberen van me af te zetten hoor. Het moet van mijn eigen! xxx
hey, ja ik kan wel begrijpen dat het moeilijk is zo'n buurvrouwtje die van haar 1e kindje zwanger is en je oren van de kop afpraat. maar daarin tegen, wat als jij het was? ik zou net zo doen. heel moeilijk situatie, beter vraag je aan haar is wat info inplaats andersom dan word het intressanter voor jou en iets minder moeilijk mischien onze tijd komt ook nog wel, en ja ik ben hier iets minder op het moment, puur om dezelfde reden als wat jij zegt. we houden vol ok! xxx