Dank je nikitje, Ik hou vol en probeer om er minder op deze site te komen maar het is wel moeilijk hoor Maar goed, je hebt wel gelijk ik zou idd ook veel over praten enzo. Ach, ik moet het niet zo aantrekken. hihihihi makkelijker gezegd dan gedaan. Wij houden het samen wel vol. xxx
hahahaha nee idd we hebben geen keuze. Waar zoek jij je afleiding in? Ik heb 3 en s'weekends 4 kinderen rond lopen en dan nog de vriendjes van de kinders binnen dus heb afleiding zat geloof ik. hahahaha Maar mijn hersens blijven malen zelfs s'nachts, ik droom zelfs over drielingen. ben nu volop over baby's aan het dromen. xxx
hey lieve kipjes, even gauw een berichtje van een heel druk kipje... Hier nog geen ongi te bekennen. Begint nu weer iets te steken in mijn buik, maar niet zo pijnlijk als gisteravond. Vanmorgen stiekum getest hahahah kon niet wachten, en ik had ook een beetje zoiets van dan weet ik waar ik aan toe ben en helaas nog negatief. Dus ga nog steeds uit van een ongi.... Wel nog witte vocht verlies en verder weinig bijzonderheden. Please laat het niet te lang duren, want dan is mijn syclus dus weer anders....
Hey Marit, je hebt een zwangerschapsbanner. Dus de vraag is denk ik meer of je al zwanger bent en anders kun je een cyclusbanner nemen....
Haha ja ik wist ook niet welke ik nou moest pakken.. ik ben nog zo'n amateur hier in. Maar als ik volgende week niet ongesteld word dan ben ik toch al 4 weken zwanger?
haha gaat dubbel.. kijk hier maar eens voor een mooie banner http://www.zwangerschapspagina.nl/cyclus.php
geen flauw idee, maar het is gerbuikelijk om dan een cyclusbanner te gebruiken, omdat mensen er nu vanuit gaan dat je zwanger bent en dat weet je nog niet zeker... vandaar denk ik de reactie van nikitje dat ze je banner niet begreep. Natuurlijk hoop ik voor je dat je hartstikke zwanger bent, maar persoonlijk zou ik hem nog even aanpassen, dat geeft iets meer duidelijkheid.
balen mink van de negatieve test. Hoop dat je toch niet ongi wordt en binnenkort een positeve test hebt! Ik wacht nog even met testen tot wat langer overtijd ben
Hey Mink jammer van die nega test.....maar geen bloed geeft moed! Vandaag hartstikke misselijk opgestaan en is de hele dag gebleven. Nu gaat t wel een beetje. En ook op het werk maar de hele tijd opruimen en poetsen haha. Steekjes in mijn buik zijn vannacht minder geworden maar nu dat ik stil zit lijkt het weer op zo'n zeurende spierpijn. Ik weet t ook niet.... Hoe is het verder met jullie?
Okeee... Nou deze banner dan haha.. nou ik wacht het allemaal af meiden en ik laat het jullie volgende week weten. Groetjess Marit
Hallo lieve kippetjes, Ben er even een tijdje niet geweest, nog steeds niet ongesteld en ook zeker weten niet zwanger.. Ik heb dit afgelopen weekend in het ziekenhuis gelegen.. Ik kreeg donderdagmiddag ontzettende maagkrampen en na een avond eerste hulp mocht ik naar huis en moest ik vrijdag terugkomen voor controle. Na een heftige nacht werd ik vrijdag opgenomen in het ziekenhuis.. Aangezien ik gestopt ben met de pil hebben ze meteen getest op zwangerschap, dus dat weten we ook meteen weer! Ik ga morgen naar de dokter en als het goed is krijg ik dan ook meteen het middeltje om het op te gaan wekken, het duurt me nu echt te lang! Pffff, ik heb nu even de kracht niet om helemaal bij te lezen, maar kom snel weer gezellig met jullie kakelen! Juffie, bijna testen, SPANNEND! Verder nog nieuwe zwangere kippetjes erbij? Dikke kus Linniekip
@LinnieKip; Daar was je dus! We misten je al! Jeetje zeg, heb jij een raar weekje achter de rug! Weet je al wel waar die krampen vandaan kwamen dan? Gelukkig heb je nu wel sowieso duidelijkheid, nu maar hopen dat dat middeltje de boel snel opwekt, kan je weer verder! Meid, rustig aan en veel beterschap verder! Xx
Hi Queenie; hoe is het met jou? Ik had een ontsteking in mijn bloed, maar wat ik precies heb weet ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet! Jakkes! Ik ga nu weer lekker op het bankje liggen! Tot snel! Dikke kus Linn
hey linda, dat is schrikken zeg! fijn dat je nu weer lekker tijd bent. Morgen dan hopelijk een goedje om ongi op te wekken. Kun je eindelijk voor het echie beginnen! beterschap nog verder! liefs
Hey Ja idd geen bloed geeft moed, maar dat had ik vorige maand ook. Ondanks dat voelt mijn lies aan de linkerkant nog steeds apart aan. misschien heb ik te vroeg getest, maar ach had eigenlijk ook geen zin om te wachten, ik ga dus maar uit van mijn ongi... Ik baal dan wel van mijn syclus die dus weer langer is dan vorige maand, wordt ik echt niet blij van. Ik heb ook nog steeds steken in mijn borst met name de linker. hahaha ales zit deze maand links hahaha Hoe voel jij je juffie? ben je vaker overtijd of heb jij norm een goede syclus?
Hey Lin, Jeetje wat heftig zeg, ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt... We miste je al, tot gauw en hopen dat de medicatie aanslaat.