[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja das ook weer zo! ;)

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey kipjes,

hier nog geen ongi te bekennen, maar volgens mij had ik weer verkeerd geteld hahaha. Ik bak er ook weinig van hahaha.

Vorigemaand kreeg ik op 11 dec licht roze bloedverlies en toen had ik dus syclus 29. Maar ik ben uitgegaan van woensdag 12 dec omdat ik toen hele heftige ongi had. dat is 30 dagen. Dus ik moet eigenlijk nog een dagje wachten.

hoe is het verder?

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hier ook nog geen ongi. Misschien is m'n cyclus wel langer, zal dan nog wel een paar dagen moeten wachten.

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    had het al eerder vermeld, maar blijf nieuwsgierig...
    Is er iemand bekend met de ultra gevoelige testen, testen 6 dagen voor de NOD (vlgs de bijsluiter)?

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden
    poohkip: ben niet bekend met die testen. heb 3 dagen voor nod getest met gewone test.die zou vanaf 4 dagen voor nod kunnen. echter negatief. nu durf ik niet meer de testen. wacht op mijn ongi of tot ik langer overtijd ben. maar het kriebelt al wel weer hoor..

mink: ben ook nog steeds niet helemaal uit hoe ik die nod dag moet berekenen hoor. heb deze maand ook maar wat gegokt aan de hand van mijn misschien gevoelde eisprong. maar bij mij kan mijn nod ook nog wel even later zijn..

hoe is het met de andere kippetjes? nog spannende dingen meegemaakt?

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @jufkippie, dankje voor je reactie. Mijn test was ook neg, 3 dagen voor NOD. Probeer nu te wachten met testen tot ik een paar dagen overtijd ben. Of als me ongi er is....
    Succes met wachten, veer veer veer!

Hoe is het met de rest?

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ja die cyclus dat is wat... maar nu ben ik er wel uit en ik ga uit van die van 30 dagen voor de zekerheid en dan de 12e inplaats van de 11e. Gelukkig heeft het voor het klussen tijdens en rond eisprong geen gevolgen hahaha
    Tja we zien wel. Nog steeds wel irri gevoel in mijn buik, maar niet zo pijnlijk als dinsdag.

rommelt het al bij jou juffie?
    wanneer was je laatste ongi dan, dan kunnen we het ongeveer wel berekenen...

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey poohkip. Volgens mij maakt het niet uit hoor de testen, maar is het ook een beetje afhankelijk van je NHG of zoiets in je bloed. Ik heb gisteren getest en was ook negatief, maar nu blijkt dat ik eigenlijk morgen pas kan testen. Ik wacht ook nog een paar dagen en dan zie ik het wel weer.

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @mink, inderdaad ook ik ben niet helemaal zeker van m'n cyclus. Heb net gekeken hoe het uitkomt als mijn cyclus 30 is. En dan heb ik 2 dagen later mijn NOD, gelukkig maakt het ook voor mij dan niet uit wat betreft het klussen rondom de eisprong. haha. Maar dat zeurderige gevoel in me buik blijft dus afleiding is moeilijk te vinden zo alleen thuis op m'n vrije dag. Misschien gaat dat morgen beter, dan moet ik weer werken. Heeft dus ook zo z'n voordelen he dat werken. haha

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat betreft klussen zit ik ook wel goed... wij klussen eigenlijk bijna elke dag dus dat zit wel goed :)

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey Kippetjes,

Hoe gaat het met jullie. Wij gaan weer flink aan de slag deze maand. Ben zo blij dat het vandaag goed was in het ziekenhuis.

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Mupkuh, das fijn om te horen dat het goed was in het ziekenhuis. Hebben ze nog iets weggehaald of dat verder niet...

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @mupkuh, wat fijn dat het goed was in het ziekenhuis. Hoop dat het mee viel. op naar een pos test. veer veer veer!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ze hebben niks weggehaald. Het was een klein plekje wat mijn lichaam als het goed is zelf laat verdwijnen. Over een half jaar word ik weer gecontroleerd.

Volgende week donderdag krijg ik een echo om naar mijn linker eierstok te kijken. Heb daar altijd zoveel last van. Is toevallig precies op de dag dat mijn ei moet springen.

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @mupkuh, wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je linker eierstok. Maar wat goed dat ze daar nu naar gaan kijken. En dat precies op je eisprong...

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Toevallig he. Iemand zei ook al voor de grap, misschien zie je je ei wel live springen :)

17. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hallootjes allemaal,
    Hier nog geen teken van :evil:
    Gisteravond een test gedaan en zag ik een licht streepje, maar vanmiddag toen ik weer een test deed helaas geen streep.
    Misschien nog iets te vroeg (hoop ik).
    De eerste test was een DA drogist test en de 2e een van predictor.

Verwachtte eerst ook mijn ongi 7 jan als ik mijn korste cyclus aanhield en nu maar de langste aangehoude en nu zou ik pas over een dag of 5 pas over tijd zijn.

Ik probeer nu te wachten tot na het weekend.
    Dat wordt een lang weekend.

Verder alles goed hier?

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zit nu ongeveer een week na mijn ei en heb nu al branderig/drukkerig gevoel in mijn buik, helemaal links.. Pff, ben echt super bang dat ik weer ongi ga worden :( Wel vaker gehad dit, alleen niet zo snel als nu :( :(

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi allemaal

ik ben sinds gisteren telkens misselijk, vooral net nadat ik gegeten heb. Zal wel niks te betekenen hebben, ja een buikgriep misschien :) Natuurlijk veel te vroeg om met zwangerschap te maken te hebben, maar maar kan het iets met mijn eisprong te maken hebben die ik een aantal dagen geleden heb gehad? :(:

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ehm.. het kan..maar hoeft niet natuurlijk, kan van alles betekenen.
    ik zou het niet weten iedereen, en ook ik, mankeren van alles elke maand.

nou,bijna weekend ladies ! morgen naar de huisarts, ben benieuwd of ie iets kan doen voor me.

Deel Deze Pagina