Hoi meiden hier ook nog geen ongi te bekennen.Wel blijf ik het gevoel houden dat ik het moet worden vooral aan de li kant steekt het. mijn temp is 1/10 gezakt,weet iemand of dit wat betekend? liefs maria
als ie zakt geloof ik dat je ongi komt , sorry als ik dat moet zeggen, ik hoop het natuurlijk niet voor je ! good luck girl
Maar kan ook een innesteling zijn. Als je ongi word zakt hij meestel flink. Temp je iedere dag, maria.
Hoi mupkuh Laten we het hopen dat het een innesteling is kan dat dan nog zo laat? Ik temp iedere dag. Mijn temp schommeld de hele week al van de 37.0/37.2 vanochtend 36.9. en rond mijn ongi en tijdens 36.2/36.4 liefs
Dan denk ik dat je ongi gaat worden meid. Hoop het alleen niet voor je. Bij mij zakt mijn temp op de dag zelf of daarvoor. Maar is bij iedereen verschillend.
mijn temp is de hele week rond de 37.2-37.4 vanmorgen 37.0 normaal rond de 36.5 weet eigenlijk niet hoeveel je temp zou moeten verhogen bij zwangerschap en hoeveel dalen bij ongi. Hoop voor je dat het pos is veer veer veer
@ Pooh, 37 is geloof ik een goede zwanger temp. Dus rond 37 is nog steeds goed. Als je ongi zakt komt ie veel dichter in de buurt van 36.5. Maar pin me nergens op vast aub.
Nou mupkuh, ik hoop zo dat je gelijk hebt. Maar goed ik pin je nergens op vast hoor. Ons lichaam doet toch zulke rare dingen. Er is geen pijl op te trekken.
Hallo iedereen, @mupkuh, gelukkig gaan ze nu nakijken bij je, dat stelt je tenminste wel gerust. @poohkip, jij zit toch in de 1e ronde hé? Ik wil je niet ontmoedigen maar ik merkte ook van alles en had mijn cyclus op 28 dagen gezet en met de 33ste dag werd ik pas ongesteld. Had in de tussentijd 3 testen versleten. Ik wil je geen slechte hoop geven hoor. Ik hoop natuurlijk dat je een posi test krijgt. heeft iemand nikitje gezien hier, die moest vandaag ook naar het ziekenhuis geloof ik. wie weet iets meer? xxx
@miranda, vandaar dat ik nu ook wacht met testen tot ik een paar dagen overtijd ben. uitgaande van een langere cyclus dan normaal.
@miranda, op pagina 260 lees ik alleen iets over dat ze morgen naar de huisarts gaan voor verder onderzoek. het eens goed uit laten zoeken.