hey hey, aw miranda lief van je nee ik hoef nie naar het ziekenhuis,maar naar huisarts, morgenmiddag om 14:20 , gelukkig niet ziekenhuis, wie weet word ik wel door gestuurd geen idee. maar ga der gewoon heen voor algemene onderzoek, wil ff kijken of alles nog goed zit wat btreft mn bloed, schildklier eventueel, of ik een speciale dieet nodig heb wat btreft mn lage gewicht. voor mij gevoel ben ik veel te licht en denk ik mischien dat ik ondergewicht heb , weet niet wat ik hoor te wegen met een lengte van 1.60 dusja wil gewoon ff voor de zekerheid of alles wel klopt. en ja mischien ga ik ook nog is wat over zwangerschap vragen, in iedergeval aangeven dat we nu een jaar bezig zijn en dat we graag zwanger willen worden, en of het niet te maken heeft wat betreft mn gewicht of iets anders dat het niet lukt. gewoon een algemeen onderzoekje !
pohkip, ik heb het idd ook gelezen. ik zat samen met haar op het wachtbankje en werden zowat samen ongesteld en ook allebei maar 3 dagen ongesteld. vandaar dat ik nu een beetje nieuwsgierig ben geworden. Er komen nu zoveel zwangeren om me heen dat ik toch wel jaloers ben en dat kon ik lekker kwijt. Mijn buurvrouw is zwanger. Mijn vriendin heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en is gisteravond nog gecurreteerd. Zwangeren moeders op school allemaal. Je snapt wel nu wij er samen opnieuw mee bezig zijn zie en hoor je overal zwangeren. Heb jij dat ook? xxx
@nikitje, ik ben 1,59 cm en ik weeg 49 kilo. Ik heb 3 kinderen gekregen zonder al te veel problemen met aantellen. Ook de zwangerschap ging vloeiend, oke met nodige probleempjes die vele zwangere herkennen maar niks ongewoons. Ik denk dus niet dat je ondergewicht hebt. Ik was zelfs met de 3de nog geen 45 kilo zwaar. Toen ik van de 1ste bevallen was woog ik nog maar 40 kilo en toen ik aantelde van de 2de was ik 43 kilo dus nee dat kan niet he Maar goed je kunt het altijd vragen als jij je daar beter door voelt. ben blij dat ik weer een berichtje van je zie. xxx
hey, ja ik weeg dus met 1.60 44 kilo en dan met kleren aan he , ik eet gewoon goed, smorgens smiddags savonds bord vol ! wat is er mis ? ik ben in mn gezicht altijd erg getekend als ik me rot voel of dus wat afgevallen ben je ziet het goed. ik hoor het ook van mn naaste dat ik best wat erbij mag komen ... voel me ook futloser en word er zo moedeloos van ik bedank je voor je belangstelling
ben blij dat ik niet de enige "kleine" ben die zo weegt, maar tis soms gewoon geen gezicht.. mn vriend vind me een prachtlichaam hebbe.. alles lekker strak en niks raars. mooi kontje enzo , mijn schouders zien er ook zo ielig uit zo vet irritant.. snap je wat ik bedoel als ik dat zeg?
@nikitje, heb je veel stress meid? Ik zag er ook niet uit, had bruine kringen om mijn ogen, kon niks hebben zowel niet van de kinders als van andere, zag er idd ook niet uit. Maar ik had een relatie met een junk. Nu ben ik al ruim 3 jaar van hem af en heb een nieuwe partner. Toen mijn vriend mij meenam naar zijn familie voor de 1ste keer dachten ze allemaal: allejezus wat heeft ie nu weer voor meid mee naar huis gebracht. waar begint ie toch aan. Ik liep over van de stress. nu 2,5 jaar na dato ben ik inmiddels 5 kilo aangekomen en zie ik er stukken beter uit. Is er iets wat je dwars zit? Je kunt mij ook pb schrijven als je daar liever praat. Ik weet hoe het voelt echt waar ook op dat gewicht ben ik geweest. Ik weet dat dat niet makkelijk is. Maar het ideale gewicht voor ons is 54 tot 65 kilo. Je mag tot 5 kilo onder en boven je lengte zitten. Laat me maar iets weten als je iets kwijt wilt. xxx miranda
@miranda, dat begrijp ik zeker. Voor mij is deze site een manier van herkenning en het niet alleen voelen in deze situatie. Kan me goed voorstellen dat als jullie zo op 1 lijn zitten je erg nieuwsgierig bent hoe het nu gaat. Fijn dat je je herkenning hiet vind. Ik ken het gevoel, iedereen om je heen is zwanger. Op m'n werk lijkt het ook als of ze elkaar aansteken, de één na de ander... Zo heb ik een nichtje van 16 die zwanger was (ongelukje). Ze is nu bevallen van een prachtige zoon. Wel moeilijk om te zien... Ik begrijp hoe je je voelt ja.
Nog meer dunne kippetjes hier. Hoeft niet perse een probleem te zijn! Meiden die ik ken zijn zonder problemen aangeteld. Ik ben zelf 1.75 en woog afgelopen zomer net iets meer als 55 kilo. Maar sinds dat ik gestopt ben met roken ed wel de nodige kilo's aangekomen.
waat 54 tot 65 kilo ? ha dat meen je niet nou ben ik blij dat ik toch een afspraak heb gemaakt. ja lief van je dat ik je pb kan sturen , kan ik wel even doen ja. natuurlijk net als ieder anders mens heb ik last van stress en zit me wat dwars, kan zijnd at ik daarop TE op reageer en mn lijf ook. ik heb mink hier is over verteld,en wou het niet al teveel naar buiten gooien naar anderen, maarja erover praten kan geen kwaad, laat ik het zo zeggen,een relatie met een partner & adhd is niet altijd even makkelijk. als ik dit zeg mischien herkent iemand dit of is het voldoende als ik dit zeg. denk dat mensen nu ook wel nieuwschierig worden heb eigenlijk niet echt geheimen, maar stiekum hoop ik iemand die hetzelfde heeft en zich herkent hierin. ,
@Nikitje, vervelend voor je meid! Hopelijk heb je iets aan de verhalen van andere zoals die van miranda. Fijn om het van iemand te horen die in hetzelfde schuitje zit, toch? Sterkte ermee.
@ Nikitje, ik herken je verhaal zeker wel. Je haalt de woorden uit mijn mond. Mij mag je ook altijd pb sturen. Ik probeer toch altijd voorzichtig te zijn met wat ik hier zeg over mijn priveleven. Niet dat ik jullie niet vertrouw.
altijd fijn als je op 1 lijn zit, heb ik met mink ook heel erg, is wel fijn hoor! altijd fijn als er meer mensen zijn die hetzelfde hebben , kan ik mischien nog van leren en advies van krijgen hoe hun ermee omgaan. of hun hebben gedaan daarvoor. het is toch niet verkeerd dat ik dan een afspraak heb gemaakt bijde H.A ?
Ik denk dat er hier veel mensen zijn die zijn eigen nu hierin herkennen, want zeg nou eerlijk wie loopt er niet met stress rond, wie mankeert er niks aan hun lichaam, wie is er niet tevreden, wie gaat er op zo'n momenten niet goed nadenken over wat er allemaal mis kan zijn omdat je niet aan kan tellen of maar niet zwanger wordt? Ik ben niet perfect en ik mankeer zeker wel wat..... ik zal niet zeggen dat mijn stress nu weg is maar voor een groot deel wel. Tuurlijk blijf ik ook stress houden en mede daardoor blijf ik lekker licht. Ik had daar heel veel moeite mee totdat er verschillende mensen zeiden: meid, iedere vrouw zal jaloers op je zijn, je hebt 3 kinderen op de wereld gezet en je hebt een prachtlichaam. Daardoor heb ik mijn eigen iets beter leren accepteren, maar ik ben nog niet helemaal tevreden. Ik wil ermee zeggen hier kan je lekker klagen en mocht er iets zijn of iemand die dit leest en wil haar verhaal kwijt aan wie dan ook, ik ben een goed luisterend oor. xxx
tuurlijk is dat niet verkeerd, vind het juist heel goed van je. Advies van dit forum is nooit weg maar van je HA kun je ook een hoop tips krijgen. Zeker als je erbij zegt dat jullie graag zwanger willen worden, hierbij kan hij/zij je ook advies geven. x
nou miranda zo denk ik er precies over, tis precies wat ik denk, wat btreft accepteren ben ik nog geen ster in, de tijd zal het leren en op een dag zal ik dat dan ook doen. ik begrijp echt wat je bedoelt en ben het volkomen met je eens. ik moet even iets doen ben zo terug! voor de andere, als je wilt msnnen stuur even een pb liefs
Dat vind ik dus nou het fijne aan dit forum en aan jullie meiden, je kunt hier je 'klachten'bespreken en gezellig kletsen over het zwanger worden.. Maar gelukkig ook over de minder leuke dingen. Even heerlijk je hart luchten.
@poohkip, probeer eens een keer te kijken of iemand voor je kan pendelen. heb ik ook gedaan gehad. het is niet zeker hoor dat je dan ook daadwerkelijk een positest krijgt maar dan weet je een klein beetje waar je aan toe bent. Als je wilt wil ik ook op msn verder kletsen, stuur me maar een pb en ik voeg je toe. Het kletst lekker zo in dit kippenhokje he? Het is idd heerlijk om gewoon lekker te klagen maar ook om lekker met elkaar de minder leuke dingen te kletsen. Ik ben wat dat betreft een open boek en heb totaal geen geheimen. Over niks en voor niemand. je kan mij alles vragen en ik zal eerlijk antwoord geven.