Heb er wel eens over gehoord, over pendelen. Maar ik ken niemand die dat doet. Kennen jullie iemand die dat doet, voor mij wil doen?
hey kipjes, Hier ben ik weer. Druk aan het kletsen zien ik. Fijn dat er zoveel openheid kan zijn op deze forum.... Idd soms is het heerlijk om even met elkaar te praten en soms is het ook zo prettig omdat je niet iedereen persoonlijk kent... Alhoewel je elkaar toch wel leert kennen en dat is ook erg mooi... athans dat vind ik erg mooi aan deze forum. Mijn kracht is altijd om positief te blijven denken. Tuurlijk mag je soms even verdriet hebben en mag je even uithuilen. Darna probeer ik altijd weer het positieve te zien en probeer ik ergens van te leren. Ik heb inmiddels een grote rugzak met veel ervaringen er in, dus mocht je een vraag hebben over wat dan ook mogen jullie die altijd stellen...
Ja apart is dat, mensen vragen wel eens aan mij hoe het komt dat ik zo positief kan blijven denken. Ik zeg altijd dat het mijn gave is, maar zo voel ik het ook. Ik heb de gave om veel van mensen te mogen voelen zeg maar, waardoor ik vrij snel weet wat er aan de hand is. Vraag me niet hoe, maar op een of andere manier is het er.... Daarom ben ik ook hulpverlener geworden denk ik hahah. Men vraagt wel eens waarom ze op de aarde zijn en mensen begeleiden op hun pad, is mijn taak.. Openheid, eerlijkheid en kijken naar de mogelijkheden, maakt dat je een goed leven kunt krijgen en dat is wat ik doe.
ikke eigenlijk ook wel Ik ga nu slapen want heb op het moment gigantische krampen in mijn linkerzij ze zijn niet meer uit te houden trusten voor dadelijk en tot morgen
Ik begeleid mensen bij vanalles en nog wat. Ik maak hulpverleningstrajecten voor mensen en ben er verantwoordelijk voor dat deze trajecten uitgevoerd gaan worden. Daarnaast doe ik coaching bij een aantal mensen. De problematieken zijn, van psychiatrische aard tot aan heeel onzeker zijn, tot aan ontspoorde jongeren. met of zonder stoornissen. Mijn jongste client is 14 en mijn oudste is 32. Dus veel variatie. Daarnaast heb ik zelf heel veeel meegemaakt, vandaar mijn rugzak aan ervaring.... Oja ik doe ook nog dader slachtoffer gesprekken, ook erg boeiend.
Sluit ik me helemaal bij aan. Ben alleen geen hulpverlener Iedereen is altijd trots op me omdat ik zo posi ben. Ondanks al die rottigheid.
een super leuke baan, waar ik totaal mezelf in kan zijn. Af en toe wel zwaar, maar toch mooi... er is niks mooiers als mensen hun krachten gaan ontdekken en deze gaan benutten.... Maar ik ga ook lekker slapen en ben er morgen weer bij. Hey nikitje, ik spreek je morgen denk ik nog wel op de msn. Mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je ontzettend veel succes bij de huisarts en laat je niet afschepen, maar goed laten onderzoeken. gr Mink
@mink. klinkt erg interessant, zeer afwisselend. Leuk hoor dat je zo'n leuke baan hebt, lijkt mij ook wel wat. Wat voor opleiding heb je hiervoor gedaan? Sorry als ik te veel vraag, je hoeft geen antwoord te geven hoor, als je dat te prive vindt.
Wel fijn Mupkuh dat je de gave hebt om ook positief te blijven denken. Het houdt je hoofd helder. We gaan voor een super positief 2008 Lieve meiden tot morgen...
ik ga zo ook maar me bed opzoeken, morgen weer vroeg op, dagdienst bah... Nikitje, onwijs veel succes morgen, we horen het wel, toch? Voor de rest, Slaap lekker!
Ik heb meerdere opleidingen gedaan. 1e jaar verzorgende, SPW, SPH, 1e jaar SJD. Daarnaast veel gewerkt. van gehandicapten zorg jeugdhulpverlening tot aan gezinsvoogd. Nu ben ik zeg maar zaakwaarnemer, eigenlijk vanalles wat... maar nu ga ik echt naar bedje toe, want ik ben erg moe, spreek jullie later weer..
@miranda, leuke tip om te laten pendelen. Hoe heb jij dat gedaan? Hoe kan ik dat laten doen? Nu gaat de pc echt uit, moet echt me bed in... Tot morgen.
@eva1983, had ik wel die klachten zoals: irritatie aan mijn tepels, lichten krampjes in mijn buik, zweten om de haverklap, misselijk gevoel, geen eetlust e.d. Nu zit ik pas op dag 10 van een nieuwe cyclus en ik voel alweer die irritatie in mijn tepels en gisteren had ik gigantische krampen in mijn linkerzij. Zo erg zelfs dat ik niet meer recht kon zitten. maar toch lekker kunnen klussen zonder pijn te hebben. heerlijk was dat ff geen pijn. Nu heb ik weer krampjes onderin mijn buik. verders voel ik niks. Dus houdt er rekening mee dat het ontpillen je gigantisch om de tuin kan leiden hoor. groetjes
goedemorgen delilah, hoe gaat het ermee? Ik ga ff de kids nu naar school en de peuterspeelzaal brengen. Ben er dadelijk weer doei
Nou gister bij de VK geweest en we hebben over 2 weken een echo! Nu was het nog vooral een gesprekje en bloed prikken en tja... Ik moest me wegen en daar ben ik super van geschrokken zeg, ik woog ineens 8 kg meer en aangezien mijn moeder meer als 30 kilo aankwam tijdens de zwangerschap is er een kans dat ik haar achterna ga.... Maar dat hoop ik toch niet Verder kan ik eigenlijk nog weinig nieuws melden, over 2 weken zullen we pas zien wat er nu precies zit?!
Goedemorgen ..! Hoe is het allemaal zo op de vrijdag.. .. Ik heb nog steeds last van me onderbuik. Gister vooral alleen aan de linkse kant, en nu weer beetje aan beiden kanten! Ik wilde eigenlijk naar de dokter gaan, maar ja die zegt toch kijk het maar even aan. Groetjessss