Nikitje, hier ook hoor.. 2 November mijn spiraaltje laten verwijderen, meteen ongesteld geworden en ook op meest vruchtbare dagen sex gehad Nu ook doodmoe, krampen, opgezette buik, steekjes.... Heb vorige week getest en voor mijn gevoel dacht ik echt een heeeel dun streepje te zien...bij Jayden ook gehad. Bij Jayden erg snel zwanger geworden. Ik kan niet wachten maar wil zondag samen testen met mijn vriend dus moet het nog ff volhouden
Hallo dames! Ik heb ook van die vage klachten. Wij zijn al vanaf sept/okt aan het klussen voor een 2e,maar werd 30okt.toch ongi(duurde ong.6 dgn.).Het rare is dat ik op 9 nov weer ongi werd! Volgens mn ha komt het door het ontpillen,maar ik heb nu sinds 12 nov.van die zelfde klachten als jullie! Heb een drukkend gevoel in mn onderbuik en heb ook zere borsten. verder lust ik(weer) geen koffie meer en heb ook vaak een misselijk gevoel.Heb ook een vreemde smaak in mn mond... Ik zit nu tegen mn ongi dagen aan,dus ben benieuwd!
Hoi irryproppy, Vervelend he om van alles te voelen en zo in onzekerheid te moeten zitten! Hoop dat je snel een goed bericht kan plaatsen hier!
heb gehoord dat dat ook een symptoon kan zijn als je plots geen trek meer heb in koffie, ik ben ook een zware koffie leut, heerlijk, maar hier drink ik het nog. ik ben vanmorge samen met mijn vriend bij de ha geweest, hij moest op afspraak en ik denk dan vraag ik het gelijk. de ha zei het kunnen 3 dingen zijn, of je urinewegen , of je blinde darm ( d8 altijd dat die links zat ) maar hij zegt als het je blinde darm was dan had je nu niet zo gezeten ( zat normaal )of het zijn je eierstokken en dat er een kieste? ofzo zit.. dus als ik deze klachten hou ( nu al ruim 10 dagen,en vandaag ietsje pietsie minder) dan moet ik een afspraak maken. tegen die tijd komt mijn nod ook dus ik wacht het wel gewoon af ! onzekerheid is nooit leuk..
Hey Nikitje, wat goed dat je het meteen hebt gevraagd! Ik heb al 2 jaar last van mijn buik in bepaalde tijden nu ik dus bezig ben met zwanger worden ben ik er achter gekomen dat de kachten die ik had precies rond mijn eisprong zijn dus toen was ik al opgelucht dat ik dacht het is gewoon al die tijd dat geweest... Terwijl ik ook al een inwendig onderzoek heb gehad en mijn urine ook een keer is nagekeken... Alleen houdt de pijn deze maand zolang aan en zijn er wat meer klachten bij gekomen.... Hoop voor ons dus gewoon dat het een zwangerschap is Inderdaad gewoon afwachen en zo min mogelijk mee bezig zijn......hoe werkt dat?
Delilah, wat erg he, ik ben er ook de hele dag mee bezig. Zou ik zwanger zijn of toch niet hihihi Het afwachten is altijd het ergste. Nikitje, goed dat je het heb nagevraagd. Ik hoop dat het voor ons allen positief is
Ja he charissa1979 echt heel vervelend is dat en volgens mij ook helemaal niet goed! Maar ja, als je dan ineens van alles gaat voelen word het wel moeilijk om er niet mee bezig te zijn.... Jij ook in ronde 1 zie ik, hopelijk is het meteen raak! En anders hoop ik voor de volgende ronde dat de spanning er een beetje af gaat maar we gaan voor die roze wolk natuurlijk!
idd positief blijven, en mocht het uiteindelijk niet zo zijn, niet opgeven! ik ben nu een klein jaartje bezig.
Nikitje bijna een jaartje dat is best al een tijd! De 1e roze wolk die neerdaalt is voor jou oke! Nog 10 dagen zie ik dan kun je testen, hoop het voor je meid!
Nikitje, poeh jaartje is best lang, vind het wel knap dat je positief blijft! Jazeker de 1e roze wolk moet bij jou neerdalen Spannend.... Weet niet of ik er overheen gelezen heb, heb je al meerdere kindjes? Delilah, jij ook 1e ronde?
Hai hai, ja ik zit officieel in ronde 1 nu Dat wil zeggen eerder dachten we er niet aan en we hadden zoiets van als het komt komt het maar nu toch wel meer bewust en meer vrijen op bepaalde dagen
Ja dat hadden wij ook hoor met Jayden, niet echt op uit gedaan, toen 1 maand wel en het was meteen raak! Ja echt spannend zeg, nu echt officiele ronde 1, SUCCES!
Ja jij ook succes en ik zie dat je bijna kan testen dus je laat het wel ff horen he! Hoop het voor je!
Btje HCG kan geen kwaad; ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** ****************************************** Xx
yes thnxs all Nouja een klein jaartje valt opzich best mee hoor, als ik vele zie zijn sommige al zooo lang bezig he, dan heb ik zoiets niet klagen! toch?! voor ons komt deze mooie dag ook , alleen waneer de tijd/wij rijp is. ik heb altijd zoiets als het er niet is, moet gewoon een reden voor zijn! dan loop ik soms wel is dingen af die ik dan heb mee gemaakt of nog in zit , en dan denk ik, naja waarschijnlijk moet ik nog het 1 en ander afmaken eerst en komt het daardoor waarom het niet gelukt is . maar als het er is dan is het er en hartstikke welkom natuurlijk (L) ik ben nu 25 en ben er gewoon klaar voor, mijn gevoel zegt het heel sterk. en ik neem aan dat veel vrouwen dat hebben dat ze op een dag zo denken. ja ik zou het nu heel graag willen. ik zie het niet voor mij na mn 30e pas echt niet Je komt altijd wel iets tegen in het leven waar je zwaar tegen aan loopt. dat hou je altijd. met een kind of zonder. er is voor de meeste altijd weer een oplossing. en genoeg mensen die je helpen/steunen. Nougoed zo sta ik er tegen over het leven is nog kort, geniet van elke dag die je heb en ga niet bij de pakke neer zitten als het een keer of weer niet lukt. voor ons allen komt die positieve test ! en daar duimen we dan ook voor !
Je hebt helemaal gelijk Nikitje, zo moeten we er gewoon allemaal over denken! Lekker positief blijven... zie dat jij, Delilah en ik ongeveer op deze dag kunnen testen... Heb ongeveer dezelfde klachten, maar dat heb ik nu inmiddels al 3 maanden, heb 't gevoel steeds zwanger te zijn, maar dat de innestelling niet helemaal goed verloopt op een of andere manier... Als het goed is heb ik vandaag mijn innesteldag, dus ben heel erg positief ingesteld vandaag!
Hoi Klaproosje, Volgens de calculator hier heb ik vandaag ook mijn innesteldag, hahaha.... Hoop dat ze goed beetpakken bij ons! Ja wachten, wachten, wachten he... Dit is voor het eerst dat ik al die klachten heb dus ik hoop het zo maar hou rekening met niks natuurlijk..... We houden elkaar op de hoogte he?!
ja, absoluut! Vind het heel erg fijn iemand te hebben die in hetzelfde schuitje zit... natuurlijk zit je hier op de site dan goed, maar op bijna op dezelfde dag kunnen testen.... da's echt geweldig!
Ja inderdaad erg grappig! Soms denk je dat je helemaal alleen bezig bent met zwanger worden, je kan er bijna niet over praten met mensen en hier zie je dat je gelukkig niet de enige bent! Wel vervelend overigens dat jij het al een paar keer eerde voelde en dat het toch niet raak was, vandaar ook jou vraag over vrijen op deze dag... Nou flink duimen voor elkaar dan moet het wel goedkomen toch!