oja, wat ik nog wou zeggen. omdat mijn menstruatie niet veel verschilt van dagen. de ene keer 28 dan 30 en of langste 35 ooit. kan het best zijn dat ik nu ook op 28 zit , dusja mocht het 28 zijn dan.....ben ik nog niet ongesteld. verder nu is alles wat gezakt, minder last als van de week. dusja mijn vermoeden is eigenlijk wel dat mn ongi eraan komt.
hihi nee liever niet nee maarja als niet zo is dan is daar een reden voor he! poitief blijven komt allemaal goed girls !
Weltrusten allemaal! Slaap lekker! Kom morgenavond na m'n werk weer! .....De kippetjes gaan op stok..... Xx
Nou, nog 1 poging dan... 27? Hihi! Gelukt! Dit kippetje kan nu met een gerust hart op haar stokje gaan! Trusten dames en tot morgen! Xx
ik heb zown mooie site gevonden ! http://www.verloskundigenamstelveen.nl/groei.htmlp zie je mooie plaatjes van 4 tot 40 weken in de buik en veel informatie !
haha de kippies tokken lekker door zo te zien, 2 pg verder Hmm niet zo als nu zegmaar, wel een keer eerder, paar jaar terug, toen is het afgestoten wrs, want het stukje weefsel zat op mijn toiletpapiertje..me heeeel veel bloed..bah Morgen naar gyn, we gaan het proces weer op starten, dus weer van onderaf beginnen. Ben benieuwd. Ik ga even verder bijlezen.
hier net zo, vanaaf is het behoorlijk rustig in mijn lijf, zal dus niks geweest zijn denk ik , kon het ook bijna niet geloven!
he bedankt voor het aanpassen was me nog niet opgevallen! dus je denkt ook dat je ongi aankomt ? zie dat jij over 7 dagen mag ook spannend ! hoop echt dat het nou zover is mijn vriend zei gister trouwens tussendoor, als je zwanger bent jump ik een gat in de lucht! dat klinkt zo fijn he, dat je helemaal gemotiveerd ben en klaar voor bent echt schattig.
ja ben bang dat ik wel gewoon ongi zal worden, is nog niet aan de beurt maar die dingen die ik voel zullen wel een samenloop van omstandigheden zijn... maar na al die jaren ... ben ik die teleurstellingen echt een keer zat. Waarom voel ik het nou zo..als er niks is kan het gevoel dan niet gewoon wegblijven . Het zou ook nog een cyste kunnen zijn, dat heb ik eerder gehad. Morgen kan ik gelukkg veel vragen afvuren op de gyn, dat zal wel wat geruststellen. Voelde het 3 dg na mijn ei al.. Zo leuk als je er allebei volledig achter staat!
ja precies, maar wat vervelend voor je dat soort dingen! ik was van de week ook bij mijn dokter, en vroeg het hem snel ( ook al wil ik w8e tot mn nod ) hij zei, of het zijn je eierstokken met een cyste/kieste? of je blinde darm maar dan had ik niet normaal gezeten , of mijn urinewegen, ik had zo een last he ! vooral rechtsonder! maar dat was vanaf mijn ei ( 14/15 nov. ) tot nu zeg maar met darmkrampjes overal. en nu zakt het iets af. dusja we moeten zien meid. hoe voelt dat een cyste op je eierstok?