Hey Marit, ik denk dat een ha bezoekje ook niet veel opbrengt inderdaad! Maar je kunt over 5 dagen al testen! Spannend he!
Hee... ja zeker spannend...! Ik heb die krampen die ik nu 6 dagen heb nog nooit gehad, vind het wel een beetje vreemd.. maar ik probeer er niet te veel op te letten. Gister avond waren onze buuren bij ons en die hebben een baby van 6 maanden.. ohhhhh zooo lieff! Hoe gaat het met jou want jij bent al 9 weken verder zie ik ?
Nee ik probeerde me er ook niet teveel op te richten toen ik van alles voelde maar goed, ik ken mijn lichaam en wist wel dat het anders was als anders... Neem aan dat jij dat ook hebt! Schattig he zo'n klein hummeltje hopelijk voor jou ook over 9 maanden Ja met mij gaat het goed, had een paar berichten terug al verteld hoe mijn 1e afspraak bij de vk is afgelopen...
Jaa ik heb gelezen.. spannend ook he! Maar ik voel me idd wel anders als anders.. maar ook een beetje ziekjes.. maar dat heerst natuurlijk ook. Gelukkig is het morgen zaterdag lekker rustig aan doen!
hey goede morgen, Alles goed in het kippenhok? Ik heb zo weer een afspraak en dan ben ik dus weg, maar straks kom ik wel weer terug hahaha.. Hier nog geen ongi, maar wel iets gelige afscheiding, dus ik denk wel dat het er aan komt.
Hey deli, leuk zo'n echo over 2 weken.... ik hoop voor je dat je idd geen 30 kilo groeid, das wel heeeel veel hahaha
Hey Mink! Maar anders kon je vandaag testen staat er in je banner? Ik had op mijn NOD en ervoor ook gewoon slijmverlies hoor dus het kan alle kanten op! Tot straks, ben benieuwd ga voor je veren!
@ Mink dat is inderdaad heel fijn. Maar soms ook wel moeilijk. En verder is mijn lichaam vanacht enorm veranderd. Ik kon er volgens mij gewooon niet van slapen. En loop er nu oa weer bij als Lolo. Hopen dat mijn eitje snel spring.
Hallo allemaal, Spannend Delilah die 2de echo. Waarom doe je niet een test Mink?! Ook voor jouw spannend dus. mupkuh, ik heb het ook hoor, mijn buik lijkt net of ik voetbal heb ingeslikt, mijn borsten doen weer aardig zeer en heb veel buikkrampen op het moment. Maar ik zit nog wat daagjes weg van de eisprong, tenminste als ik uitga van vorige maand. Normaal zit ik rond de 27 dagen cyclus ( tenminste aantal jaren terug) nu ineens aan de 33 dagen. Wat moet ik dan in de gaten houden? Heb de 33 aangehouden en dan duurt de eisprong nog wel ff. Zal eens in de calculator gaan kijken nu. doei
@Mirnada, Ik zou ook rekening houden met een vroege eisprong. Dan mis je hem zeker niet. Hou iig je afscheiding goed in de gaten. Als je dat tenminste hebt.
Mupkuh hoe laat moet je vandaag naar de arts? Of was het gister? Ben benieuwd hoe het is met je in ieder geval?
Heey allemaal, Ik kreeg de tip van Delilah om hier te gaan kijken omdat ik ook aan het wachten ben tot ik kan testen en ik ook zoveel symptonen heb! Dus hier ben ik dan. Ik ga nu ff een stukje terug lezen Liefs
Hoi Kippies, Ik ben er heel even, heb even pauze @Delikip: Goed om te horen dat het goed ging bij de VK en over 2 weekjes je echo, spannend hoor! @Mupkuh: Hoe is het nu met je? @LovelyLove: welkom hier weer een kippie erbij wel een spannende tijd voor je! ik zal duimen dat je zwanger bent Ik ben vandaag behoorlijk brak, ben doodmoe en heb totaal geen concentratie, heb het idee dat de vermoeidheid erger wordt.. ook begin ik snotterig te worden, dus er zal wel een griepje aankomen Heb ook nog steeds lichte ongikrampen, ik denk dat die wel zullen doorzetten dit weekend, dan heb ik waarschijnlijk gewoon een kortere cyclus..
Ja dat is de 37-dagen cyclus, dus het kan ook eerder komen.. Probeer wel positief te blijven, maar durf ook niet echt te hopen omdat ik dan bang ben voor een teleurstelling..
Ja dat kan ik me ook wel goed voorstellen hoor! Maar ik heb tot de dag van vandaag nog last van ongie-buikpijn dus het wil niks zeggen! Maar het blijft afwachten, wel spannend hoor!
Dat is wel prettig om te horen het kan idd nog alle kanten op, we hebben goed geklust dus ook al heb ik nu een kortere cyclus dan kan het theoretisch nog steeds maar idd afwachten maar weer Weet jij waar die ongipijn vandaan komt als je zwanger bent? is dit omdat je BM aan het groeien is?
Ik heb geen idee waar die pijn vandaan komt! Stom dat ik het ook niet heb gevraag gister bij de vk. Maar ja, er komt zoveel op je af dat je ook een hoop vergeet! Nou als je goed geklust hebt is het helemaal perfect toch, 1 x moet genoeg zijn