ik bedoelde eigenlijk afscheiding hahahhahaha jullie spreken over gele kleur en over rose en dergelijke kleuren maar ik heb daar nooit zo opgelet als nu.
Oh ik dacht al, hahaha... Tja dat is voor iedereen een beetje verschillend. Ik had altijd rond mijn ei doorichtig/wit en echt uhh... flinke slierten En vlak voor mijn NOD een beetje gelig alleen bij het plassen 's morgens... Maar heb er ook maar 1 maandje echt opgelet pas toen ik zwanger wilde worden
Ik moest om 12 uur bij de revalidatiearts zijn, dus ben er al geweest. Ze kunnen nog geen einddatum geven. Wacht nog steeds op 1 therapie. Alles ligt nu bij de directie omdat het veel te lang duurt. Verder gaat het wel goed met me. Net een ovutest gedaan, maar denk dat deze negatief gaat worden.
Ja dat doorzichtig wit had ik ook. Sorry dat ik het zeg maar het is net als je heel opgewonden bent dan heb je dat ook dat doorzichtige. Daarna had ik constant witte afscheiding en 1x rose. Nu heb ik een hele lichte ongi gehad van maar 3 dagen, maar heel helder rood van kleur. Ik had rond mijn innesteling die rose kleur. En ik heb heel lang die witte afscheiding gehad.
Tja ik vind het lastig blijven dat hele afscheiding gebeuren... Het is voor iedereen zo anders he! Ik zie bij jou staan nog 7 dagen tot ovualutie ik zou zeggen hou het rond die tijd goed in de gaten, wat je dan voor afscheiding hebt dan weet je in ieder geval hoe het is rond je ei!
Hey mup, ff afwachten dus wat alles betreft... Hopelijk heb je binnen nu en een paar dagen een duidelijke posi-ovu-test! Gebruik je die al lang?
Hey kipjes, daar ben ik weer. Mupkuh, Ik hoop zo dat je rust kunt vinden in je lichaam. Ik kan me voorstellen dat het soms echt vreselijk kl#te is dat je lichaam niet mee wil werken. Dan is het ook logisch dat het positief denken wat moeilijk gaat... Voor lovelylove welkom in het kippenhok. Tja over slijm gesproken, hier nog niks te zien. Ik wil nog niet testen omdat ik eergister negatief heb getest (oeps te vroeg) en mijn lich mij vaak voor de gek houdt dus ik wil het nog even aankijken..
@ Miranda, dat rose kan ook een innestelingsbloeding betekenen. Maar ja zeker weten doe je dat natuurlijk niet. Is dit pas je eerste ronde? 3 dagen ongi is ook niet veel. Maar alles is bij iedereen verschillend. @ Delikippetje, Dit is de eerste maand dat ik serieus ovutesten gebruik. Vorige maand heb ik dat wel 2x gedaan maar niet echt serieus.
Ja dit is eerste ronde en nee 3 dagen is echt niet veel maar goed nu maar eens kijken hoe mijn ongi deze maand is. ik wacht wel af.
Hallo iedereen... Gelukkig zit de dag er bijna op! Bijna 5 uur en dan mag ik weer lekker naar huis Ik heb echt een klote gevoel in me buik! Straks heb ik een eileider ontsteking ofzow.. :S Greettsssss
ja idd dat valt niet altijd mee nee maar nu ben ik dus in de 2de ronde beland en ben vaker moe de laatste 2 dagen. weer last van mijn borsten zowel de zijkanten als de tepels.
Hoi Marit, ik had ook zo'n rotgevoel voor mijn NOD alsof mijn eierstokken elastieken waren en iemand er steeds aan zat te trekken, een heel branderig gevoel had ik dat trok via mijn liezen naar mijn bovenbenen... Heb jij ook zoiets of totaal anders?
@ Miranda, heb je wel een testje gedaan? Niet dat ik denk dat je zwanger bent. Maar omdat je zo kort ongi bent geweest. Ikzelf heb die klachten ook alleen dan voor mijn ei.
Ik voelde me rond m'n ei wel altijd erg beroerd, veel buikpijn, duizelig ook wel moe en hoofdpijn vaak... Zere (.)(.) heb ik nooit gehad tot ik zwanger was