Hahahaha... Weet niet of het normaal is maar ik bleef zwanger toen ik dat voelde heb het gevoel nu nog soms een beetje... En 2 dagen voor mijn NOD had ik het super erg, dacht echt dat er iets zo dwars door mijn buik kwam branden.... Spannend hoor !
Oke nou hopen dan maar had je ook dat je niet op je buik kon slapen? En dat je savonds moeilijk in slaap kon komen omdat je het zo voelde?
Ik slaap nooit op mijn buik dus dat weet ik niet maar ik werd wel vaak wakker omdat ik het gevoel had dat ik moest plassen ofzo maar dat was dan niet zo?
hey meiden, heerlijk weekend! moet zo nog even bijlezen, maar eerst even een berichtje. heb de hele dag weer steken in mijn liezen. Ook heb ik weer behoorlijk wat afscheiding. beetje wittig en rekbaar. wordt ik nu toch ongi. meiden weet het even niet meer. Testen durf ik niet. ben bang dat ie negatief is. zo nu eerst even bijlezen. tot zo!
Meiden, mijn werkdag zit er zo op, ga lekker richting huis! Fijn weekend allemaal en tot maandag maar misschien wel eerder! ToK!
heeeeeeeej meiden hoe gaat het hier ? met mij gaat het goed moet 30-01 naar de verloskundige ben zo benieuwd of ik al een echo krijg dan kan ik het aan me ouders enzo vertellen hahah verders nog niet echt last van kwaaltjes haha ja me borsten lijkt wel een landkaart met die aaders hahah en me tepels zijn helemaal rood en groot en pijnlijk heb wel al een paar keer overgegeven maar verders niet en ben wel heeeeeeel erg moe groetjesssssssssssss
Hey Delikipje fijn weekend alvast, Cynnie, fijn dat je zangerschap goed verloopt. Juffie, Ik zit in dezelfde situatie. Hier ook nog geen ongi, wel lichte afscheiding en een heel irritant gevoel in mijn buik. Metname bij mijn linker lies is het erg irritant aan het worden. Ik ga er vanuit dat ik nog wel ongi ga worden. Ik wacht denk ik tot zondag en ga dan denk ik een test doen... Ik denk maar zo het is erop of eronder en als het wel negatief is dan gaan we voor de volgende ronde. We zijn nog niet zo lang bezig om zwnger te raken, dus daarom maak ik mij nog geen zorgen..
je hebt helemaal gelijk hoor mink. ik ben nog korter bezig dan jij.maar stiekem hoop je toch op positief he. en dan is het toch een beetje een teleurstelling. Weet zelf ook wel dat het nog wel even kan duren voor het raak is.
Ja het is altijd een teleurstelling als het negatief is. Absoluut waar. Maar realistisch gezien zal ik dit nog wel een aantal keren meemaken. Tuurlijk zou ik een gat in het kippenhok springen mochten we nu zwanger zijn. Ik zit ook steeds te checken of er al iets komt, maar er komt maar niks. Ik slaap echt vreselijk slecht de laatste 2 weken en heb het echt alleen maar koud. maar ja mijn lich zit rar in elkaar dus afwachten maar en veren...
maar van welke syclus ga jij uit? ik ga er vanuit dat je laatste 44 was na het stoppen met de pil, dus eigenlijk je laatste ontrekkingsbloeding? en dan nu wachten op je natuurlijke syclus? Wanneer was je voor het laatst ongi dan?
na stoppen met pil gewoon ongi geworden (logisch de gewone pilongi). hierna een ronde van 40. nu dus ronde 2. Probeer ook heel realistisch te blijven hoor en mijn man is nog veel realistischer dan ik. die zet me dan wel weer even met twee benen op de grond Die heeft zo iets van rustig aan.. we merken het vanzelf wel. Wel lekker hoor iemand die er zo nuchter tegen aan kijkt. ben dat zelf wat minder. vooral nu de laatste dagen. voel ik natuurlijk vanalles.
Dus de tweede keer werd je na 40 dagen ongi? heb je nu ook 40 dagen aangehouden of minder... ik zit nu op 31 dagen, maar er gebeurd nog niks, athans wel veel in mijn buik maar niet qua slijm... Flink duimen, mijn vriend wil zo graag, dat is echt leuk om te zien. Laatst legte hij zijn hand op mijn buik om te voelen. Tja zegt hij even voelen of je al zwanger bent
@LovelyLove, welkom hier in het kippenhok. Gezellig dat je er bent. @nikitje, hoe was het bij de HA vandaag? @mupkuh, veer voor een pos ovutest. @miranda, thanx voor je pb, heb je toegevoegd op me msn. ff verder bijlezen
@mink, heerlijk he als het haantje zo mee leeft. Heb er ook zo één hier zitten. Kan me geluk niet op.
Dat gedoe over die afscheiding vind ik ook nog erg moeilijk. Heb wel gemerkt dat rond m'n eisprong m'n afscheiding doorzichtig is en dat je er soort van draadjes van kunt trekken. rekbaar... sorry voor de details. Nu heb ik erg weinig afscheiding, soort van 'vleesnat' zoals ze dat ook wel noemen. Dat van de bmm vind ik nog wel erg lastig, heb wel het idee dat ie nu lager zit dan normaal en 'kleiner' is. Moeilijker voelbaar. Herkent iemand dit?
Alles goed hier kippetjes? Ik heb er weer drie dagen hard werken op zitten. Gister nog opnames gehad voor ED tv....hahaha kwamen ze even filmen hoe wij ons werk doen op het kinderdagverlijf.... Fijne avond allemaal!