De pc gaat weer ff uit, gaan bij me ouders eten. kijk straks nog wel ff of er nog iets bij te lezen valt. Groetjes.
Hey kippies, Ik heb nikitje nog wel gesproken, ze krijgt een bloedonderzoek en ze is te vinden op har msn vertelde ze net...
Hallo Goedemorgen allemaal, Na een paar dagen niet aanwezig te zijn geweest heb ik zo weer veel bij te lezen. Helaas voor mij ben ik gisterenavond ongesteld geworden en ga ik voor de volgende ronde. Mijn eerst komende NOD staat gepland op 14 februari 2008. Nu eerst genieten van mijn weekendje in een huisje in Zeeland met mijn gezinnetje en op naar de volgende ronde, helaas. Groetjes en allemaal een fijn weekend.
Smallgirl das balen zeg. Maar idd eerst maar eens lekker genieten in dat huisje! Veel plezier! Ik voel me raar in mijn onderbuik. En het klussen is al helemaal niet fijn. Lijkt net of er dan wat omhoog wordt geduwd zeg maar......
goedemorgen meiden heb even mijn banner aangepast. staat nu op 38 dagen (langer kon niet). dan zit ik dicht in de buurt van mijn 40 dagen van de vorige cyclus
Hey kipjes, Ik heb iets van donkerbruin ondekt vanmorgen, dus ik denk dat ik ongi ben geworden. Ik wil het nog even afwachten, omdat ik me absoluut niet ongi voel en normaal kan ik amper lopen als ik ongi ben. Daarnaast is het ook weinig en bruinig. Ik ga ervanuit dat het vandaag nog wel aan gaat breken, dus ik pas mijn banner vast aan. Op naar ronde 5
We zullen wel weer zien hoe het lopen gaat. Nikitje ik vind het echt heel erg voor je dat je kat weggaat vandaag. Vanuit hier een hele dikke knuffel...
Wie kent dat gevoel dat tijdens het klussen het net lijkt of er iets zit? Ik heb t namelijk nog nooit eerder gehad.
misschien komt hij tegen je baarmoedermond aan yoyo. dat heb ik ook wel eens. voelt niet echt prettig dan. ander standje dan voel je het niet.
Ik merk dat ik het klussen niks vind als ik dus ongi moet worden. Ik merk dat alles wat nouwer wordt en dan is het pijnlijker. Toen ik de pil slikte had ik hier helemaal geen last van. Hier nog weinig echte ongi, maar wacht nog af kan morgen nog wel doorbreken...
Hallo meiden, @nikitje, Heel veel sterkte! Weet niet precies wat er is gebeurd maar denk dat ik het wel begrijp. @mink, Hoop heel erg voor je dat het niet doorzet, het enige wat je kan doen is afwachten. Al dat wachten... veer veer veer. @smallgirl, balen zeg! Op naar de volgende ronde! Moet even mijn 'ei' kwijt... Gisteren avond (vrijdag) heel erg buikpijn, onder de douche verloor ik een klein beetj bruin slijm... Vannacht slecht geslapen van de buikpijn, vanmorgen flink helderrood bloedverlies.. Normaal heb ik als ik ongi moet worden maar heel eventjes buikpijn, als het doorgezet heeft is het dan ook weer verdwenen. Nu was de pijn echt heel erg. Voelt zo anders als met de pil, je voelt je lichaam en alles wat daar gaande is ineens zo goed... Balen maar ben wel 'blij' dat m'n cyclus hetzelfde is als altijd. Positieve kant ervan blijven zien... M'n man baalde ook flink, zijn vandaag samen lekker weggeweest. Even ontspannen. En nu op naar de volgende ronde. Heb gelijk m'n banner aangepast. Zo dat lucht op... Heerlijk om het even van je af te schrijven, thanx! Groetjes!
Goeiemorgen! Zo had ik ff 43 nieuwe email berichten van zwangerschapspagina Jullie zijn nog ff doorgegaan zeg maar haha. Ik ga ff terug lezen
Hier ook een vage ongi. Gister echt nog geen tampon vol bruin bloed verloren. Daarna een helepoos niks en nu vanacht lichtroze. Net even gekeken en zat nu wel een piep beetjedonkerrood bij maar echt heel weinig. Maar goed ik ga er maar vanuit dat dit mijn ongi is voor deze maand. Heb nu weer inlegkruisje ingedaan kijken hoeveel ik echt verlies...
Hallo meiden, Dit is dag 6 van mijn cyclus en heb nu al krampen aan mijn rechterkant van mijn onderbuik. Ik doe geen ovu-test en temp ook niet maar het kan mijn 'ei' toch niet zijn?