[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ik weet het niet of dat kan, chida!
    ik heb ook last van krampjes aan de rechterlies/onderbuik.
    maar ik zit nog maar 5 dagen voor mijn eisprong als ik van mijn laatste cyclus uit ga en als ik van 28 dagen uitga zit ik nu in mijn vruchtbare dagen dus tegen mijn ei aan ja.
    Ik denk dat ik deze maand een kortere cyclus heb en als ik idd nu in mijn vruchtbare dagen zit blijf ik lekker flink klussen wie weet wat het dan doet.
    hahahahhaa ik zou zeggen klus ze om de anderste dag of iedere dag.
    xxx

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Middag Kippies! ;)

Hoe is het hier?

@Poof, Maria & Mink: Balen dat de ongi er is! veel sterkte/succes in de nieuwe ronde.

Ik voel me vandaag behoorlijk brak.. heb vannacht 12 (!) uur geslapen en werd misselijk wakker vanmorgen...
    Na het eten werd het erger en na de koffie kwam het er allemaal uit.. weet niet of dit nu van een eventuele zwangerschap komt of een buikgriepje.. erg verwarrend..
    Verder ben ik nog steeds moe en heb ook nog steeds ongipijn..

Liefs Sandra

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

hoe is het met de kippetjes?

Ik had gister een heel klein beetje roze slijm maar dat is nu weer weg....ben benieuwd morgen....

Fijne zondag!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippetjes
    nog steeds niet ongi. houd het nog steeds vol om niet te testen. probeer echt te wachten tot dag 40..
    ik blijf zere liezen houden. het ene moment meer dan het ander. maar het is er nog steeds. verder totaal nergens last van. ben bang dat ik nog aan het ontpillen ben. hoop trouwens niet op weer zo'n lange cyclus. 40 vind ik echt wel heel lang hoor! ik weet dat er meiden zijn die nog langere cyclussen hebben maar ik vind het maar niets.

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kippetjes!

Ik ben donderdag bij de dokter geweest en krijg morgen een bloedtest om te kijken hoe het staat met mijn hormonen en schildklier! Ben zo blij dat mijn dokter hier meteen zelf mee komt, ben ik tenminste wat wijzer! Even afwachten wat eruit komt en daarna krijg ik een middeltje om mijn ongi op te wekken! :)

Ben benieuwd!

Hoe is het hier? Morgen ben ik weer wat vaker hier te bekennen! Tot dan!

Dikke kussen! Lin

6. moederke

moederke Lid

7 jan 2008
    83
    0
    0
    lees hier ook veel over ontpillen..maar vaak dat de cyclus dan langer duurt.
    heb op 28 dec laatste pil geslikt.. 30 dec menstruatie.. afgelopen vrijdag had ik last van wat bruinverlies.. en gisteren werd dat wat meer met slierten..en toen wat roze.. en nu was het de hele dag weg.. helemaal niets meer.. en nu ga ik net naar de wc weer wat bruin verlies? wat kan het tog zijn dan heb ik maar een cyclus van 14 dagen als dit mijn ongi is..

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    misschien je ei? heb wel eens gelezen dat er meiden zijn die dan ook heel licht bloedverlies hebben. zou dan betekenen dat je over ongeveer 14 dagen je nod heb. zou dan een hele mooie cyclus zijn!
    maar wat je zegt. het kan ook ontpillen zijn.. afwachten hoe het verder gaat dus..

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey Juffie, zie dat wij tegelijk onze NOD hebben, spannend hoor!
    ben ook van plan om echt te wachten tot de 17e, misschien zelfs tot zaterdag, maar gok niet dat ik dat volhoud ;)

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey daydreamy, zeker spannend. heb gister mijn banner aangepast. had hem staan op 30 dagen. was dus al overtijd. maar twijffelde toch of ik inderdaad mijn eisprong gehad had met kerst. dus banner maar weer aangepast... :) Heb jij al ergens last van?

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Aha vandaar, kon me namelijk herinneren dat ik de NOD lijst voor je aangepast had naar 10-01 ;)

Op dit moment gaat het wel, ben wel misselijk (vooral na wat gegeten te hebben) en heb ongipijn en lage rugpijn.
    Verder ben ook ook behoorlijk moe.. voel me eigenlijk een beetje grieperig..
    En jij?

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he klopt ja :) kan eigenlijk beter geen banner doen want ben volgens mij nog niet echt regelmatig maar ja het staat wel leuk. dus toch maar weer aangepast. :)
    en mijn klachten? nou dus vooral mijn liezen. echt een vervelend zeurderig gevoel. verder niets eigenlijk. ja verkouden maar dat heeft niets met zwanger worden te maken. :D

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey effe een update hier...

Ik heb een hele rare ongi nog steeds. Of te wel eigenlijk bijna niks. amper rood te herkennen.

Ik ga morgen toch even testen voor de zekerheid, gezien ik mij toch anders voel. Branderige tepels en nog steeds zeurens gevoel in mijn liezen, dus anders dan normaal. We zullen het morgen wel zien, maar dan heb ik inieder geval duidelijkheid.

nu ga ik lekker een fimpje kijken, maar ik hou jullie morgen wel op de hoogte.

Daydreamy wel spannend zeg, klinkt erg herkenbaar wat je zegt vooral dat misselijk worden na het eten.

Hey juffie dus nog stees geen ongi, spannend hoor...

Fijne avond nog en tot morgen

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey mink. ga voor je duimen voor een positieve test! ga nu ook met mannetje lekker op de bank hangen. dan lekker op tijd naar bed en morgen weer werken.
    fijne avond nog en tot morgen

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook ik ga lekker met een kopje thee op de bank tv kijken.

fijne avond allemaal :)

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    suc6 met testen mink ;)
    ik heb op het moment even geen zin om alles bij te lezen, niet in de mood. maar wou even hallo zeggen :)

hier gaat zn gangetje, weinig klachten .
    dinsdag bloedtesten, en dan 2 dagen later hoorik de uitslag of er lichamelijk iets aan de hand is.

ik wens iedereeen suc6 op de w8bank en klusperiode als ikke!

-x-

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @mink, succes zal voor je veren!
    @juffie, spannend allemaal hoop het zo voor je!

Verder iedereen sterkte met wachten, en succes maar vooral veel klus plezier.

Wij hebben ook een rustig avondje op de bank.

Slaap lekker, tot morgen.

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Oh en miranda, heb een berichtje terug gehad ze gaat het voor me doen, ben benieuwd wat er uit komt. Nog bedankt voor je tip!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @poohkip, geen dank meid, pin je er niet op vast he, op wat ze zegt dat doe ik ook niet. Zoals je ziet heb ik het door 2x laten doen en allebei verschillende uitkomst dus tja......... welke moet je nu aanhouden dan?! Nee, ik klus gewoon lekker om de anderste dag en heb volgens mij nu mijn eiperiode. Had gisteren precies in mijn onderbuik/lies een flinke steek en de hele dag een beetje zeurend iets gehad. Dus gisteravond maar weer geklust wie weet he.

@mink, ik blijf veren voor je, mijn veren worden blauw van al dat veren! Kom nou maar op met die test!

@juffie1984, reuze spannend voor je, ook voor jouw zal ik veren. Ik blijf gewoon iedere dag de hele dag door veren maar doen jullie dat ook voor mij dan allemaal? hahahahha

@daydreamy, ook voor jouw zal ik veren. Net zo goed. Ik zie dat jij trouwens samen loopt met juffie1984. Was dat jullie ook al opgevallen?

Nou succes allemaal en klus ze.
    Ik ga hier kinders klaar maken voor school en dan probeer ik mijn eigen maar tot poetsen te verzetten.
    Ik ben MOE, MOE en nog eens MOE. heb al ruim 1 week lichte hoofdpijn en de "normale" klachtjes die bij ontpillen horen he.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames....

Ga zo ff eerst bijlezen maar wilde alvast een bericht achterlaten!

Is Linniekip alweer in the house?

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kijk even op blz 271, delilah daar heeft ze een berichtje nagelaten.
    Wat weet ik niet meer, maar wel dat ze vanaf vandaag meer hier te bekennen is.
    Hoe gaat het met jouw nu?

Deel Deze Pagina