[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Daydreamy; Thanx! Enne, spannend voor jou zeg! *veerveerveer* Nog 3 daagjes....

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meis, dat is zeker schrikken dan! Ben blij dat je er weer bent hoor! Heb je de kamer in het ziekenhuis ook omgetoverd tot een kippenhok?!

Ik ga ook voor je duimen-veren-duimen-veren!

Ik voel me goed! Sinds een paar dagen weer wat meer energie dus dat is wel errrrrrug prettig als je 40 uur werkt en een huishouden hebt!

Ik heb wel mijn 1e gesprek bij de VK gehad en was een hoop aangekomen sinds mijn laatste bezoek aan de weegschaal :( ietsie pietsie te veel... En aangezien mijn moeder ook meer als 30 kg aan kwam moest ik eens met een dietiste gaan praten, snapte er niks van, zat wel ff in een dipje maar nu denk ik BOEIUHHHH! Voor de rest moest ik ook bloed prikken en we kregen een hoop vragen en moesten beslissen of we een nekplooimeting wilde, wat we dus niet willen en toen stonden we naar ruim een uur weer buiten!

Volgende week maandag hebben we de 1e echo, erg spannend dus!

Maar ben jij nu weer aan het werk?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha... Dat gevoel ken ik ;)

Spannend, ga heel hard voor je veren!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps! Ben vandaag weer begonnen, de muren kwamen thuis op me af zeg!
    Ben nu alleen een beetje zenuwachtig voor de uitslag van die test.. :( Stel dat er iets met mijn schildklier is.. :( Maarja, duimen blijven draaien dus!

Waren jullie er al over uit of jullie het geslacht willen weten?

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wij willen het geslacht niet weten!

Maar mijn moeder heeft het al jaren aan de schildklier heeft ze gewoon pilletjes voor gekregen en dan gaat het prima!

Maar heb je ook gewichts toe of afname dan? Dat gaat toch altijd gelijk met schildklier klachten?! Snap wel dat het spannend is! Maar je kunt het maar beter weten! Bloedprikken is altijd een beetje eng, ze kunnen zoveel vinden maar dat is juist ook wel weer prettig... Ben ook wel benieuwd naar mijn uitslag, ik moest mijn bloed zelf gewoon op de brievenbus doen :D

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goeiemoggel kippetjes,

Sorry heb geen tijd om alles te lezen :oops:

Ik ben een beetje een stresskippetje vandaag. Moet vanmiddag naar het UWV op controle. Aan de telefoon spraken ze over reintegreren. Maar alleen al de gedachte. Ben daar echt nog niet klaar voor.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heey MupKip.
    Heel veel succes vanmiddag bij het UWV. Laat ze je niet onder de tafel lullen he!

Xx

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Mup, sterkte dan straks!

Hopelijk zijn ze wel een beetje aardig voor je want ze kunnen geloof ik ook erg ONaardig zijn!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    UWV SUCKS! Heel veel succes daar en laat ze je inderdaad niet onder de tafel lullen!

@Delikipje; Haha, bloed op de brievenbus? Whoehaha! Problemen met je schildklier kan er voor zorgen dat je moeilijk zwanger kunt worden, dus toch best wel spannend! Ik ben wel iets aangekomen, maar niet enorm veel.. We zullen wel zien! :)

@Queenie; hoe is het mama Queen?

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Thx Kippies! ;) hopelijk pakt het deze maand goed uit ;)

@Linkippie, jeetje wat vervelend die infectie! sterkte daarmee, zal voor je duimen dat alles goed is met je schildklier! ;)

@Mupkuh: Veel succes bij het UWV!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

Alles goed?

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @LinnieKip; Met Queen Mum gaat het wel. Nog steeds ziek thuis, maar dat gaat wel weer over. Heeft ook z'n voordelen...;) En met jou? Naar alle omstandigheden?

@Yojo; Ziekjes maar verder goed hoor! En met jou?

Xx

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gelukkig gaat mijn moeder mee. Ik ben namelijk erg positief in gesteld, terwijl het toch niet gaat. Mijn moeder kan het beter uitleggen vaak, die ziet de realiteit meer.

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Misselijk en moe en nog geen ongi te bekennen dus geeft nog moed he!
    Weekje vrij dus ga een weekje lekker rustig aan doen!
    Ga nu ff op de bank liggen....

Tot snel!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Yojo, dat klinkt goed!

Je syptomen klinken goed en dat weekje vrij en op de bank liggen klint ook goed! Genier er van!

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey lieve kipjes,

Nou mijn lijf is weer gang gekomen en vanmorgen bij het opstaan, was het helemaal rood hahaha

Ik voel me net zo'n diesel die traag op gang komt hahah. Maar goed ik heb nu dus een syclus van 33 dagen. Athans ik reken maar vanaf vandaag, gezien ik nu pas echt bloed verlies.... Tja het was wel even goed spannend, maar het is niet anders

Lin fijn dat je er weer bent en voor de andere Ik ga VEREN....

Queenie beterschap alvast

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Mink; Thanks! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! :) Hopelijk is het deze ronde raak voor je! :D Ik veer ook voor jou! Maar jouw pendel kan voor jou nog steeds uitkomen hoor! Over 15 dagen wordt jouw eitje meteen bevrucht! Positief blijven denken!

Ik ben het ondertussen ook zat dat ik niet in een 'ronde' zit, ik wil ook kunnen aftellen! Zit nu alleen maar op te tellen, hahaha! 81 dagen niet ongi geweest! :( ;)

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey lin kan me voorstellen idd dat het erg vervelend voor je is en dan ook nog zo ziek worden. Het zit je niet mee. Nu hopen dat die bloedtest uitsluitsel geeft en dat je gauw met ons mee kan gaan doen.

Ik moet wel zeggen dat ik nu opnieuw aan het natellen ben en zie nu net dat ik nu pas ronde 5 inga gezien de 1e ronde nog veilig was en die staat er ook bij hahaha. Dus ach zolang ben ik nog niet bezig. Ik maak me ook nog geen zorgen, maar hoop wel dat die ongi nu weer gauw voorbij is, want het is echt een irritant gevoel deze maand....

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey mink... Jammer zeg dat je ongie bent, balen! En nu maar weer vol goede moed naar de volgende ronde...

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik benoem mezelf bij deze tot 'klunskip van 2008' :) Ik hoop ook dat er snel iets gaat gebeuren! Ik heb nu weer ongi-krampen, maar dat is al de zoveelste keer, dus verwacht er maar niets van! Bleh! Ik hoop dat mijn test goed is en de dokter me meteen dat middeltje voorschrijft! :D

Oh, ronde 4, dat is een mooi getal om zwanger te worden toch?! :p Hihi!

Hoop eigenlijk nog steeds dat ik binnenkort een posi test heb! :D Hihi! Maar ik heb totaal niet meer de drang om te gaan testen, omdat ik diep in mijn hart weet dat ik toch niet zwanger ben! Frustrerend!

Deel Deze Pagina