Iedereen voelt zich weer anders rond haar eisprong, sommige voelen niks?! Ik heb in ieder geval die dagen rond mijn ei altijd flinke pijn in mijn buik, beetje misselijk, moe en hoofdpijn en doorzichtig-wittig-slierterig slijmverlies, sorry maar je vroeg er zelf om
Tja ik benoem mezelf tot rekenklunskip hahaha Ik ga nu maar lekker om de dag klussen en dan zie ik het wel weer hoor... Op een gegevenmoment ben ik er echt gewoon teveel mee bezig en dat is ook niet bevordelijk haha... Nu zit het goed mijn syclus. Ga nu dus ronde 4 in, gezien die andere 2 helemaal nog niet konden. Dus misschien is 4 wel mijn geluksgetal .. Ik ga jullie nu echt even verlaten om nog wat werk te verichten, ik heb namelijk een lichte achterstand opgelopen hahaha
Welkom! Ik heb zelf waarschijnlijk nog geen officiele eisprong gehad, maar heb er veel over gelezen! Je kan het merken aan je temperatuur (verhoogde temp), je afscheiding (slijmerig en je kunt er draden van trekken) en het schijnt dat je baarmoedermond lager zit dan normaal en zacht aanvoelt. Maargoed, dit kan je alleen voelen als je daadwerkelijk je eisprong hebt of als deze eraan zit te komen. En anders is het gewoon een kwestie van afwachten tot je ongi gaat worden. Dit gebeurt tussen de 10 - 18 dagen na je eisprong! Heel veel succes!
ik heb al een paar dagen last van mijn buik en vroeg me af of ik ergens aan kan merken of de spong is geweest. IK voel het normaal gespoken niet nml. Sorru voor mijn 'vieze'vragen
@Mink; jammer dat je alsnog ongi bent geworden. Vol moed naar de volgende ronde! We blijven voor je veren hoor! Achja, blauwe lippen. Was ik haast al vergeten, hihi! Xx
@Fleur; als je even googled, dan kun je ook heel veel informatie vinden over de eisprong! SUCCES! Delikipje = een vies kipje!
waarom ben ik nou weer een vies kipje?! Soms denk ik dat jullie je nergens voor schamen Zitten maar op het werk overal te voelen en blauwe lippen te bekijken
@Queenmam; het is dat ik vanochtend Marco op de radio hoorde, anders was ik hem ook alweer vergeten Hihi! Lang leve de eisprong! Wanneer mag ik hem nou eens voelen?!
Haha, was maar een grapje! Niet emotioneel worden hoor hihi! Omdat je net zat uit te leggen hoe jouw afscheiding er tijdens de eisprong uitzag Ghihi!
Ik word niet zo snel emotioneel, ben geen overspannen soep-kip! Maar uhhhhh, ik vergeet niet zo snel hoor, blauwe lippen, sparta-smep, whahahaha, ik onthoud het allemaal