@ Queenie: hoe krijg je het voor elkaar 2 kids zo dicht bij elkaar met de verjaardagen Jamie 04/08/2006, Mini-Us 05/08/2008!
@DeliKippie; Tja, weet jij het? Was eigenlijk niet geplanned zo, maar ja, je weet nooit hoelang het duurt voor je zwanger bent.... Komt in ons geval een beetje raar uit ja, maar misschien ben ik wel iets minder ver heen (volgens het ziekenhuis 4 dagen minder, dus dan zou ik 9 augustus komen) of zal ik eerder bevallen, je weet het immers maar nooit...
@ Queenie, staat gewoon leuk, zo die data achter elkaar! En je weet het toch nooit he, ik mik op 08/08/08
Inderdaad en mijn man en ik zijn al aan het dollen over een achtling dus een achtling op 08-08-2008, whahahaha
Ja he Day leuke datum inderdaad... Maar uhhh als we een 8ling krijgen moeten jullie maar hart in aktie schrijven voor een paar jaar luiers en babyvoeding hoor
Een achtling Het zal je maar gebeuren Ik hou het zo lekker voor gezien, moet nog een beetje rustig aan doen! Tok to you soon! X Lin
Een 8-ling? Ik weet dat mijn mannetje graag een groot gezin wil, maar een 8-ling? Vinden jullie het heel erg als ik dan toch liever maar op 08/08/08 ga bevallen van eentje? Xx
Hahahhaa.. Vind ik niet erg Queenie... Doe jij maar lekker 1 kuikentje uitbroeden! Ik moet nog ff afwachten dan weet ik ook wat ik kan verwachten Tot morgen linniekippie! Rustig aan doen! Ik ga zo ook naar huis moet nog een hoop doen
Jeetje Delilah, heb jij dit allemaal overgetypt of gewoon ( zou ik doen) gekopieerd? Het is een heel verhaal maar dat lees ik straks nog wel eens hoor nu heb ik 4 kinders binnen zitten en dan wordt ik steeds gestoord door ze met als gevolg dat ik er mijn aandacht niet meer bij het verhaal heb. het is idd reuze interessant. Dank je, weer ietsjes meer goede informatie xxx
@miranda, ook de tweede persoon gaat het voor me doen, ben benieuwd. En nee ik pin me er niet op vast maar vind het wel erg leuk. Ook mijn man vind het erg leuk en hij is altijd erg nuchter in dat soort dingen. Vind het zeker leuk dat het door twee verschillende wordt gedaan, ben benieuwd wat het verschil is... Ga nu ff verder lezen, zie dat er weer wat pagina's bijgekomen zijn na mijn laatste bezoek hier.
hallo kippetjes! zo er is weer veel gekletst zeg. iedereen weer druk aan het werk zeker nog neit ongi. en nog steeds zere liezen. vanacht trouwens wakker geworden van hele zere buik. echt verschrikkelijke krampen. 2 uur van wakker gelegen, rondjes gelopen etc. uiteindelijk wel weer in slaap gevallen en vanmorgen was het weer over. echt super vaag. weet ook niet wat het was. prettig in iedergeval niet nou ga even koken en dan eten. vanavond nog even voor school aan de gang dus dan zal ik voor de afleiding nog wel even heir komen kijken. tot straks
ik zou heel graag gaan voor 25-9-08 maar dat is al eigenlijk niet meer haalbaar of er moet een wonder zijn gebeurd
Zo hehe, duurde ff maar ben weer helemaal up to date. Wat een berichten zeg... Gelukkig is de humor er nog,blauwe lippen, haha. @Queen, Beterschap meid! @Deli, bedankt voor de interessante lap tekst. @Linda, fijn dat je er weer bent, nog wel rustig aan doen hé! @daydream, Spannend! @mupkuh, ben benieuwd hoe het bij UWV ging, hoop dat het meeviel! @Yojo, heerlijk een weekje vrij. veer veer veer. @Mink, balen! Op naar de volgende ronde, join the club... @juffie, vervelend zo'n onrustige nacht. Hopen dat het iets goeds met zich mee brengt... Hoe is het met de kriebels om te gaan testen? vlgs mij heb ik iedereen gehad... Zoniet, SORRY! Groetjes.