[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    wel hendy . nu hoef ik niet bij te lezen , maar lees gewoon via pooh ! lekker pooh eh puh !

de griep heerts hier ook , hoop niet dat ik de volgende ben & aangestoken word.beterschap voor iedereen die ziek is! knap maar weer snel op he !

Linda dat is ff rot voor je zeg, dus je heb in t ziekenhuis gelegen, bah ! gelukkig gaat het weer wat beter, jij ook beterschap !

Mink vet balen meid, nieuwe rondes nieuwe kansen, sleep je er wel doorheen!
    verder ook benieuwd wie Positief mag testen over paar daagjes.

voor iedereen die ook ongi is geworden, vet balen maar komop !

nou morgen middag maar even bloedtesten, ik heb verder geen klachten qua syclus of iets, lijkt volkomen weg gevlogen als 2 weken voor mn nod eigenlijk, niks meer.
    ben benieuwd wat betreft de uitslag, zal wel weer niks zijn en totaal aan mezelf liggen psychisch gezien dan ha :D maargoed dat horen we dan wel over 3 dagen.
    ook hoop ik dat ze me verder helpen met mn chronische 'ziekte' weet ook niet hoe ik het moet noemen :s ze kenne nog niks vinden en als het hetgeen wat ze vermoeden en ik ook kan het nog wel wat jaartjes duren mischien voordat ze uiteindelijk kunnen zien wat het is. word er moedeloos van want ik moet gewoon hard doorwerken ermee en het is niet altijd even prettig.

nou heb me weer even geuit, vind het wel zat zo :D

xxx

2. Lindaa1988

Lindaa1988 Niet meer actief

af en toe wel is buikpijn maargoed...

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja dat heeft iedereen wel is...

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey nikitje hoop voor je dat er over 3 dagen dan wat meer duidelijkheid is!

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    yes, dat hoop ik ook, thnx girl ! :)

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    verder nog leuke dingen gedaan vandaag nikitje?

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Succes nikitje!

Hier af en toe een zeurend gevoel in mijn liezen. Het voelt anders als wanneer ik ongi moet worden want dan heb ik al een paar dagen echte krampen. Verder doen mijn tepels ook erg pijn en ben moe en misselijk. Maar ja 't kan ook psychisch zijn natuurlijk! We wachten daarom nog gewoon effe af!

Succes iedereen en ik veer!

veer veer veer veer veer veer veer veer veer

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    succes yojo! hoop het zo voor je! liezen herken ik wel trouwens. heb daar al dit hele jaar last van. dus al 2 weken...

9. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo kippetjes

Hoe is het hier?
    Bij mij is mijn ongi zo goed als weg.
    yojo en juffie heel veel succes.
    Mink balen meid op naar de volgende ronde.

liefs maria

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @nikitje, nou dan heb ik het speciaal voor jou samen gevat. Handig hé..! haha. :oops:

Maar was jou niet vergeten hoor, had je alleen nog niet gezien op het forum vandaag. Dus wachte maar ff af wat jouw nieuws is.
    Ben benieuwd naar je uitslag, hoop dat je snel wat weet. ;)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb rond mijn eisprong last van pijn in mijn liezen zoals meerdere vrouwen. Maar nu, ongeveer een week voor mijn NOD heb ik er weer last van...het voelt anders dan menstruatie pijn. Herkent iemand dit?

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoi Eva, ja ik herken dat.. heb daar nu ook last van en heb over 3 dagen m'n NOD
    Geen idee wat het dus is.. misschien een eventuele zwangerschap of de ongi komt eraan...

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Laten we hopen op het eerste ;)

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey kipjes
    Nog effe een berichtje voordat ik naar bed ga...

wat een stres vandaag, is mijn stickie kapot gegaan, met al mijn info en ik had nog geen backup gemaakt. Zo wat was ik kwaad, maar ja wat doe je eraan. Kon alles opnieuw gaan maken. dus vanavond alleen maar gewerkt.....

Ik wordt echt af en toe gek van mijn humeur echt niet leuk meer. echt sinds 3 weken niet meer te genieten en ik wordt echt gek wat de pijn in mijn borsten. nog steeds raar gevoel bij mijn liezen. Ik voel me zo raar en toch hardstikke ongi... dat stoppen met de pil neemt ook maar rare dingen met zich mee. Met name mijn tepel is echt branderig pffff. Ik hoop dat mijn ongi gauw weer over is, hopen dat mijn lijf dan ook weer mee gaat werken.

Zo dat wilde ik even kwijt hahahaha

Zo en voor de anderen SPANNEND ik ga helemaal voor jullie veren..

slaap lekker allemaal doei doei

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    \

idd ;)

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @mink, ik begrijp wat je bedoelt. Ook ik voel sinds het stoppen met de pil alles veel heftiger in mijn lichaam. Hoop ook dat m'n menstruatie snel weer voorbij is, en dat mijn lichaam zich weer wat rustiger gaat gedragen. Niet te rustig natuurlijk.... ;)

Begrijp je frustratie, je voelt je zo anders. niet jezelf.

Hoop ook voor jou dat dat snel weer over is en volgende maand..... :D
    veer veer veer

slaap lekker allemaal!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

We mogen weer hard aan het werk vandaag :D

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen delilah,

Ik mag thuis hard aan het werk, heb dagen niks gedaan daar was ik te moe voor maar nu begint mijn was toch echt op te stapelen. Mijn haantje heeft gisteren gestofzuigt en gedweild dus dat was wel lekker maar nu moet ik écht iets gaan doen hoor!
    Straks moet ik ook weer overblijven (kinderen die tussen de middag geen boterham eten thuis maar op school). En daar moet ik nog een hoop voor regelen.
    Ik werk niet maar af en toe heb ik zoiets van: toch werk ik wel al is het maar op school meehelpen, ik moet toch op afgesproken tijden aanwezig zijn dus dat is ook een soort van werken he?!

Ik ga de kinders klaar maken nu
    doei tot strakkies
    xxx

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, als moeder ben je toch de hele dag aan het werk?! Vind ik wel tenminste ;) en ook nog op school helpen dus dan doe je werk genoeg, sterkte vandaag in ieder geval met alles! En zie je straks wel weer verschijnen ;)

@ Yojo, zag in je banner dat je vandaag kon testen en ben zo benieuwd! Heb je al getest, ik heb er een goed gevoel bij, ook al zegt dat niks!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat klopt ook hoor.
    Maar zelf zie ik het toch nét iets anders Delilah!
    Iedereen zegt wel: als je kinderen hebt ben je 24 uur per dag/7 dagen in de week bezig. dat klopt!
    Maar ik zie dat meer als hobby. Ik heb graag deze 3 kanjers gewild en vind het ook geweldig om moeder te zijn en alleen maar moeder te zijn. Ik kan er ook niet tegen als ik ze over een paar maandjes weer moet delen met "de vader". Ik kan er niet tegen tegen stilte in huis. Nu zijn de oudste 2 naar school maar de jongste is nog thuis. Die gaat over 3 maandjes naar de basisschool. Toen heb ik ook tegen mijn nieuwe partner gezegd dat ik nog graag 1 kindje wil. Dan heb ik weer wat om voor te zorgen( ik weet wel dat dat geen goede instelling is van mij) maar mijn leven voelt zo leeg als ik geen kinders om me heen heb. Ik heb hier bijna dagelijks ( met name in de weekenden) zo'n 6 tot 10 kinders in huis zitten. Dat is heerlijk. Je hebt er weinig last van, tenminste ze ruzieen dan echt bijna niet. Oke het is druk maar toch ook weer rustig. Snappie?!
    daarom vind ik moederschap zo heerlijk en zie ik het niet als werk.

xxx

Deel Deze Pagina