[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Toen ik die cyste had wist ik het niet eens.
    Ik kreeg een echo van mijn nieren (ben hartpatient) en de nefroloog (interne geneeskunde) belde me thuis op dat de nieren oke waren maar dat er een cyste bij mijn eierstok zat.

Urinewegen....ik hoef niet heel veel meer te plassen dan normaal
    Blinde darm, nee dan zit je idd niet zo lekker stil meer hihi
    Cyste, ja...dat kan...of een buikgriep oid.
    Schijnzwanger misschien? kan dat bij mensen?

Ik vraag het morgen wel allemaal, dan zet ik het hier wel neer, misschien worden we er nog iets wijzer uit ;)

2. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    ik ga lekker pitten, ogen doen zeer en vallen half dicht.
    Lekker tukkie ehum tokkie doen :-D

Truste en tot morgen!

3. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Gaaaaaaaaaaaaaaap! Goedemorgen lieve kippetjes, hoe liggen de eitjes erbij!?

Ben gister toch nog eventjes in slaap gevallen en nu is het hier inmiddels kwart over 2 's nachts... Gelukkig ligt iedereen op zaal te pitten, dus kan ik mooi weer ff mee kakelen!

Peppep, van harte welkom in onze gezellige kippenren! Heel verhaal wat je schetst, wauw, hoop dat je snel zwanger bent na al die ongein! 8 jaar, da's veel te lang....
    Heel veel suc7 bij de Gyn morgen!

Nikitje; wat heerlijk dat je vriend zo lekker meeleeft! Als ik woensdag/donderdag zwanger blijk te zijn moet ik het nog heel even voor me houden, wil mijn menneke verrassen tijdens de kerst! (als ik mijn grote mond kan houden)
    Heb vanochtend trouwens gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had! Misschien komt het uit?

Niemand heeft nog zijn regeltjes gekregen he! SPANNEND.....

SKSB is in tha house hahahahaha! Hoeveel gaan we vandaag vol schrijven? Schrok me zonet al weer half lam, zijn we alweer 2 pagina's verder hahaha!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Peppep, ik hoop dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan je afspraak met de gyn. En je laat het ons wel even weten he, succes meid!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

En natuurlijk goeeeeeede morgen allemaal!

Leek het gister zo rustig dat ik dacht ik ga lekker vroeg op stok kom ik hier vanmorgen toch ineens op blz. 27! Whoehhooeee....

Nou ik heb even bijgelezen, zie dat we met z'n alle nog niet ongie zijn geworden dus we houden de moed er gezellig in hier in fila kakelbond!

Nikitje, inderdaad super dat je haantje zo meeleeft zeg! Heerlijk toch!

En OKK, ik hoop dat je droom mag uitkomen! Nog een paar dagen dan weet je het ik hoop dat je het voor je kan houden voor je verrassing, pohhhh dat lijkt me moeilijk! Volgens mij zul je zo stralen dat hij het wel meteen moet zien aan je!

Nou ik hou mijn veertjes x voor al mijn kippenvriendinnen hier hoor, op naar een roze 2008!

xxx

6. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    So do I! Delilah, jij ook nog maar een paar daagjes... Zijn jou klachten al weg, of erger geworden of gewoon compleet veranderd?

Argh, wordt bijna gek van de spanning... Mijn moeder komt vrijdag aan, die ga ik denk ik wel ff inlichten... Moet morgen het hok gaan poetsen en de veertjes wassen, wel ff lekker voor de afleiding zullen we maar tokken...

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Queenkip ;)

Werkse vandaag dan nog even! Morgen lekker vrij! Kan me voorstellen dat een trainingsbroek wel ff lekkerder zit dan inderdaad! Hahhaa... Zie steeds een kip in een trainingsbroek als ik er aan denk :)

Wel gezellig als je straks weer full-time kunt mee kakelen met ons!

8. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Joep, en alweer op pagina 28!

Hihihi, als je je dat zo voorstelt zo'n kip in een trainingsbroek... Doet me dan gelijk weer denken aan die film met die kleikippen (waar die plaatjes op eerdere pagina's van waren)

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh my god! Pagina 28! Tokerdetok!

Ik ga nu eerst eens lezen en ik spreek de chickens later ;)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meid,

Mijn klachten zijn er nog! Maar mijn hoop is minder hoor, lees hier overal dat zoveel vrouwen voelen wat ik voel en de een is wel zwanger en de andere niet, dus ik wacht lekker af... Ik heb alleen niet meer zo'n last van mijn (.)(.) alleen als ik er aan kom maar vd week deden ze een paar dagen gewoon continu zeer en de pijn in mijn lies/onderbuik is bijna niet te houden alsof er een zware ongie aankomt en dat heb ik al ruim een week?! Nou ja, afwachten maar, moeilijk is dat he!

Wel lekker dat je morgen even wat afleiding hebt! Heb ik in principe ook wel hier op mjin werk maar kom dan weer eigenlijk veel te vaak hier kijken, hahaha.... Ach ja, meer voor de gezelligheid dan om m'n eigen hoop in stand te houden hoor!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaa, leuk was die he, ohhhhh ik zat te lachen achter mijn pc, gelukkig vroeg niemand wat er was :oops:

Had gister wel vaker trouwens als ik hier iemand hoorde over dat ze kip gingen eten ofzo lag ik in een deuk!

12. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Frusti afentoe idd, weet je, de symptomen lijken zo gigantisch veel op elkaar, het is moeilijk om daar een scheidingslijn in aan te brengen... Maar je hebt gelijk hoor, gewoon maar afwachten (iets anders kunnen we toch niet doen ;) ) en het hier idd gezellie houden!

13. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Hahahaha, mijn man vroeg vanmiddag waarom ik zo in een deuk lag en heb geprobeerd uit te leggen waarom, maar hij snapte er helemaal niks van!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha... Kan me er iets bij voorstellen ja, heb ook maar niet geprobeerd om het mijn man uit te leggen, hahaha.... Ach ja, is niet voor haantjes zullen we maar zeggen :)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

16. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Vreemd is dat he, dat je nu ineens zoveel voelt terwijl je daar anders nooit zo bij stilstaat....

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ben bang dat ik ongi ga worden! Mijn krampen gisteravond lekker verdomd veel op ongikrampen.. Maar hoewel ik het gisteren al verwacht had, is het er nu nog steeds niet! De hoop op vruchtbare dagen heb ik al opgegeven, want ik geloof niet dat je daar kramp bij hebt.. :( Jammer, maar helaas!

Maargoed, ik heb liever dat het nu doorzet voordat ik weer een aantal testen ga verspillen! Toch?! En dan kunnen we er deze maand echt goed voor gaan en ook gericht gaan klussen!

Jeetje, ik ben wel echt positief he?! :D Ik ben een trotse kip!

18. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Hartstikke goed! Hoop alleen dat je gewoon niet ongi wordt omdat je zwanger bent!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heb je mooi goed Linkip, weten waar je aan toe bent is al heel wat toch!

Lekker positief blijven inderdaad en trots mag je best zijn: Kin opmhoog, kippenborst vooruit!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    OKK ;) Dat hoop ik ook natuurlijk! Ik heb gisteren wel echt duidelijk gevoeld dat mijn bmm helemaal potjedicht zat! Haha! Linniekip was weer eens op zelfonderzoek uit! ;)

Zolang er geen rood te zien is, geef ik de hoop nog niet op! Maar aan de andere kant, ik zit pas in ronde 1, dus mag gewoon niet klagen! Maar toen ik gisteren die buikkrampen kreeg, was ik stiekem toch teleurgesteld :(

Ik heb trouwens wel mijn hele kippehokje grondig verschoond! :D

Deel Deze Pagina