[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik bedoelde ook niet zozeer dat het moederschap zelf hard werken is maar als je zo'n groot gezin hebt heb je een hoop huishoudelijke taken toch?!

Als ik zie hoe druk ik al kan zijn met mijn huishouden en hoeveel was ik al heb en dan zijn maar met z'n tweetjes! Nog wel ;)

Maar super dat je er zo van geniet en kan, heerlijk toch!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    De huishoudelijke taken denk ik idd wel eens: waar ben ik aan begonnen en dat is voornamelijk als ik de was ( net als nu) niet bijgehouden heb en die dus sta te doen. Of als ik net gepoetst heb en er komen 8/9 kinders in huis, tja dan zie je er naderhand niks meer van. Maar gelukkig heb ik een lief haantje in ons kippenhok zitten die mij heel veel helpt. Als ik net als strakkies op school bezig ben doet hij hier poetsen. Ja ja, ik heb het getroffen hoor. Of als ik bijv. moe ben of ziek dan zal hij alles doen wat ik normaal doe.
    Hij draait gelukkig nergens zijn handen voor om. Ik heb het in ieder geval ook anders meegemaakt en dit bevalt me gigantisch goed moet ik zeggen. Ik zal er geen misbruik van maken maar het is wel lekker dat ie het allemaal uit zijn eigen doet zonder dat ik ook maar iets hoef te vragen. Toch?

maar idd het huishouden valt ooit wel eens zwaar. Vooral omdat ik naast het huishouden ook nog eens van alles plan en iedereen gerust wil stellen ( wat ik dus niet kan want dan loop ik mijn eigen voorbij).

Nouja, ik doe het allemaal zelf!
    xxx

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen kippetjes!

Hoe is het hier? Lekker aan de kakel geweest?

Misschien heel stom, maar had gisteren het gevoel dat ik mijn eisprong had! Ik heb meer afscheiding dan normaal en rare krampjes, dus een kansje dat het ECHT zo is! Ik heb natuurlijk geklust, dat snappen jullie wel! Nu hou ik even 10 - 18 dagen aan om ongesteld te worden, wie weet!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh (en de rest)
    Bij het uwv gingen ze er eigenlijk van uit dat ik wel kon starten met werken. Nou echt niet dus, ik heb ze dat gelukkig duidelijk kunnen maken. Nu willen ze de stukken van het revalidatiecentrum afwachten. Dus ben benieuwd.

Verder ben ik een beetje ziekjes vandaag :(

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pfff... Ruim anderhalf uur werkoverleg achter de rug! Maar ben er weer...

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Linniekippie... Dus het kan nog kloppen wat ik dacht, dat jij gewoon hartstikke zwanger raakt deze maand :D aangezien je je eitje hebt gehad waarschijnlijk!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Of dacht ik dat over december? Ben de tel kwijt, hahaha.. Hoop in ieder geval dat het je ei was !

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag allemaal!

Heb nog niet getest. Wil nog een paar dagen proberen te wachten....
    Wel spannend allemaal!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Yojoooootje!

Neee je mag niet wachten, ben super nieuwsgierig! hahahaha...

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nee Yoyo, wij willen het weten! ;)

Nee hoor, ik snap dat je nog even wilt wachten, dat is juist super knap van je! :) Maar dat neemt niet weg dat ik super nieuwsgierig ben! :)

@Delikipje; het zou wel mooi zijn als dit mijn ei zou zijn! Het zou eens tijd worden! :D Heb met buikpijn en al geklust (moest direct aan jou denken(niet tijdens het klussen hoor)) :)

Ik was zondag even mijn CV aan het bijwerken op Monsterboard, dat doe ik altijd eens in de zoveel tijd. Maar had hem per ongeluk online gezet, ik heb al drie banen aangeboden gekregen! Hihi :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zie je nou wel, wist wel dat je aan me zou denken, hahahaha!

Maar hopelijk werkt het bij jou ook, heeft bij mij ook gewerkt!

Hey, gaaf van die banen! Zat er nog wat bijzonders bij?

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hihi! Ik moest net wel lachten toen ik het zat in te tikken! :) Maar stiekem ben jij mijn grootste fantasie ;) :) Whoehaha!

Ja, zeker gaaf! Er zit 1 hele gave baan tussen, dus misschien toch maar even bellen! Maargoed, eigenlijk ben ik niet echt op zoek naar een nieuwe baan, hoewel het nu toch wel weer een beetje begint te kriebelen! :D

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoi Kippies!

@Yoyo: Ik ben ook wel erg nieuwsgierig, wanneer ga je testen?
    Kan me wel voorstellen dat je even wilt wachten, dat heb ik ook hoor.

@Linda: Monsterboard is idd erg snel! dat heb ik ook een keer gehad, wel handig als je het nodig hebt ;)

@Mupkuh: Gelukkig heb je het uwv kunnen overhalen niet te gaan werken, raar hoor dat ze daar al vanuit gingen.. ongelofelijk!
    Vervelend dat je je nu ziek voelt, Beterschap!

Ik ben vandaag al 100x naar het toilet geweest geloof ik, elke keer om te checken of niet stiekem m'n ongi er is.. tot nu toe nog niets, behalve heel weinig doorzichtig slijm (sorry :oops: )
    Nog wel ongipijntjes, maar niet zo erg meer, misselijkheid is er nog steeds en heb het idee dat m'n (.)(.) steeds gevoeliger worden..

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha... Ik moest ook lachen toen ik het las maar ja, 'k weet wie het typt he! Grapjas!

Des te beter toch; niet op zoek naar iets en dan wat voor de voetjes geworpen krijgen, dat zijn juist vaak de momenten waarop je het juist moet doen!

Zou toch maar eens informeren, dat kan nooit kwaad toch!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Gevoelige (.)(.) is een goed teken Day, ik herken het precies ook het naar de wc gaan om toch te kijken, hahaha... Hoop het voor je meid!

Ga jij wel over 2 dagen testen?

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel, ik ben gewoon super verkouden en licht grieperig. Maar dat zal morgen wel weer over zijn.

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Delikipje; ga ik doen! Ben benieuwd!

@Daydreamy; ohhh, wat spannend voor je! Ik hoop echt dat het raak is voor je! Nog even geduld hebben! :)

@Mupkuh; hoop dat je je snel weer beter voelt! :)

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wordt wel een beetje gek van mezelf hoor! haha :D

Weet nog niet wanneer ik ga testen, denk wel zaterdag aangezien ik nogal vroeg op het werk ben doordeweeks en kan dan niet de tijd nemen om te testen, maar misschien denk ik daar donderdag wel anders over :p

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Je kunt ook gewoon 's avonds testen op je gemak hoor! Heb ik ook gedaan, nou ja, op mijn gemak? Door de zenuwe werd het alsnog een kliederboel, hahhaha.... Gewoon ff paar uurtjes niet drinken en plassen en dan kun je prima testen!

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dank je Deli, dat wist ik niet, ik dacht dat het met ochtenurine moest.. mmm dit maakt het wel moeilijker om te wachten :D

Deel Deze Pagina