Je urine moet geconcentreerd zijn en 's morgens is je urine het meest geconcentreerd maar ik had toen de vraag gesteld of het uitmaakte en het maakte niet uit, advies was 4 uur niet plassen en dat heb ik gedaan en een superduidelijke test gehad 's avonds dus het kan wel.... Snap dat het spannend is en moeilijk om te wachten! Ik zou meteen testen vanaf het moment dat je kunt testen! Zelf heb ik het 1 dag voor m'n NOD gedaan maar dat had een reden
Ik ken 't. Ben er ook al twee dagen mee bezig en mijn (.)(.) zijn ook niet normaal meer. En groter en supergevoelig. Af en toe nog zo'n vaag gevoel in mijn liezen maar verder niet veel terwijl als ik echt ongi word ik al een paar dagen van te voren krampen heb. Ben nu de keuken uit aan t doen maar dan ook echt uit aan t doen....das ook echt niks voor mij...vorige week ook al ineens de kriebel om de zolder te doen....hahaha maar ik probeer nog tot zaterdag te wachten......
hahah Yoyo dat schoonmaken klinkt heel erg bekend! ik heb ook al het hele huis gehad Heb dat normaal gesproken alleen 1 dag voor dat ik ongesteld moet worden en nu al een paar dagen, het huis blijft zo wel lekker aan kant hahaha @Deli: Goed om te weten ik denk ook wel dat ik 's avonds ga testen
Hahahaha... Ik ben toch al zo'n poetsmiep! Maar er komt een tijd als jullie een paar weekjes zwanger zijn dan willen jullie alleen nog maar rusten/slapen Ik zou nooit zo lang kunnen wachten volgens mij! Yojo, is er een reden dat je zo lang wacht?
ik vind schoonmaken niet erg, het zal nooit m'n hobby worden (ook al denkt m'n vriend nu van wel ) maar ik zie er ook niet tegen op.
Ik vind als ik tijd heb schoonmaken heerlijk! Zaterdag is echt mijn poetsdag, dan sta ik op met de stofzuiger in de handen en dan als alles weer helemaal is afgesopt en gedweild heerlijk op de bank zitten, puur genieten! Weet het, ik spoor niet helemaal
Hahaha ik kan wel lekker genieten op de bank als het hele huis gedaan is, maar om me er nou op te verheugen om schoon te maken? nee dat niet
@Delilah Ik denk dat ik wil wachten omdat het de laatste keren zo tegen is gevallen. Onbewust toch beetje bang op negatieve test denk ik. We zullen zien!
Kan ik me heel goed voorstellen Yojo, dat was in eerste instantie ook de reden waarom ik wilde wachten, maar denk niet dat me dat gaat lukken
@ Yojo, ik snap dat je teleurstellingen wilt voorkomen... Dus heel goed dat je dan zo lang wilt en kunt wachten!
Linnie = ook een poetskip! Ik hou er zo van als alles weer netjes is! Had dit vroeger nooit, maar sinds ik een huis gekocht heb, ben ik er super zuinig op!
@Linkip: ik moet idd toegeven dat ik sinds we een eigen huisje hebben ik wel een stuk meer schoonmaak dan voorheen
Hahahhaa... Allemaal poetskippies! Waar vind je ze nog! Heerlijk toch om lekker in een schoon en fris huis te zitten!
haay ! nou ben ff druk maar wou ff laten weten dat alles ok is gegaan, ze heb me wel pijnljk geprikt 4 buisjes hebben ze nu totaal. en donderdag of vrjidag kan ik bellen voor de uitslag! mischien tot zo nog en andes later nog even iedereen good luck !
Hey Nikitje! Auw... Prikken is nooit leuk! Ik mocht ook 5 buisjes inleveren vorige week Fijn dat je eind van deze week al de uitslag hoort, ga voor je veren meisie!
Lieve kippetjes! Ik ga lekker naar huisje toe en even sporten! Gezond he?! Ben helemaal fanatiek aan de lijn! *trots* Spreek jullie morgen weer! Kusss
Kippies, ik ga zo lekker naar huis toe! Spreek jullie morgen weer! Spannende dag want ik moet mijn teamleider morgen gaan vertellen dat ik zwanger ben, vind ik best eng! En ik heb een beoordelingsgesprek Fijne avond allemaal en ik hoor morgen wel of er nieuwtjes zijn