[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou meis, dat zit erop! :) Zie je nou wel dat het allemaal is meegevallen! Het gaat helemaal goedkomen met jou! Nu nog even hopen dat als het eenmaal zover is, je wel lekker pt kan gaan werken! :)

En een paar procentjes erbij is nooit verkeerd! :)

2. McNugget

McNugget Niet meer actief

Hallo Allemaal

Nou ik heb slecht nieuws.. Zondag avond ben ik opeens ongesteld geworden na presies 1 week en 1 dag hele erge buikpijn! Ik heb een cyclus van 23 dagen gehad :S heel vreemd normaal gesproken 26 of 28 dagen cyclus!

Maarja Volgende maand beter.

Groetjes marit

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Marit; Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Positief blijven denken! :) Hopelijk is het snel raak voor je!

X

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @Deli: Gelukkig is het allemaal goed gegaan :) had ook niets anders verwacht ;)

@Linda: Ik denk (bijna wel zeker :p )dat ik morgenavond een testje er tegen aan gooi ;)

@Marit: balen zeg! veel succes in de nieuwe ronde ;)

5. McNugget

McNugget Niet meer actief

Dank je :) Ik hoop het ook!
    Ik voelde me zondag echt klote en ben vroeg gaan slapen, maar nu ben ik weer heel positief! Het had niet zo moeten zijn.. hoop natuurlijk volgende maand wel ;)
    Ik wil alles even terug lezen maar ik mag eigenlijk niet op internet op me werk. En iedereen zit achter mij en ze mogen al helemaal niet zien dat ik op een zwangerschaps site zit ;) Jammer maarja thuis lees ik het wel

Doeiii Doeiiiii

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marit, inderdaad erg balen, die teleurstelling is nooit leuk!

Maar inderdaad nieuwe ronde, postief blijven alles heeft z'n tijd!

@ Day, ja testen morgenavond..... Ben zooooo benieuwd ik heb net als Linnie een goed gevoel! En Linnie had dat bij mij ook en ze had gelijk dusssssssss :)

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    haha Deli, ik krijg er kippenvel van :p
    ik hoop het zo! m'n vriend wil ook morgenavond al testen, dus denk dat ik morgen meer weet ;)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Day; Spannend zeg! Hou je ons op de hoogte? (nee hoor, ben niet nieuwsgierig ;) )

@Marit; We gaan er weer voor! :)

Ik had gisteren bijna aan mijn beste vriendinnetje vertelt dat ik gestopt ben met de pil, maar toen kwam haar vader binnengelopen, haha! Dus misschien hou ik het toch maar lekker stil totdat ik echt zwanger ben!

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @Linda: haha ik laat het zo snel mogelijk weten ;)
    Enne over het vertellen dat je gestopt bent.. ik zou nog even wachten hoor, wij hebben het de familie verteld en een paar vrienden, maar telkens als ik die vrienden zie vragen wat de stand van zaken is.. kan heel vervelend zijn..

Vandaag kan ik me even niet concentreren op het werk.. hoe zou het toch komen :p
    Dus heb ik net even (uit nieuwsgierigheid) een online testje gedaan op:
    Online Zwangerschaps test en had 16 punten :rolleyes:
    Van werken komt er weinig vandaag gok ik :p

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Alleen mijn moeder en haar vriend weten het nu! Haha! We deden tweede kerstdag een spelletje met 'vraag en uitdaging', toen ik de vraag koos vroeg mijn mams direct of ik gestopt was met de pil! Hihi! Moeders voelen dat aan denk ik! Maar mijn moeder is gelukkig heel positief en vind het superleuk! :) Vorige week belde ze me op dat ze het ledikantje van mij nog even bewaard heeft, lief! En toen ik het over trouwen had, stelde ze voor om mijn trouwjurk zelf te gaan maken, weer zo lief! Ik hou zo van mijn moedertje :D

Haha, daydreamy, ik snap dat je nu nergens anders meer aan kan denken! haha! Heb ik vandaag ook hoor! Eerst maar even de uitslag afwachten en daarna weer wat doen! ;)

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb het gevoel alsof er een klein naaldje in mijn lies zit te prikken. Wie kent dit?

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Volgens mij weet Delikipje heel veel van steken in haar liezen :)

Ohhhh, meiden, echt spannend voor jullie zeg! Ik draai mijn duimen er zowat af! :)

Ik word nu ook steeds nerveuzer zeg, had net een vriendin aan de lijn die het ook vreemd vond dat ik niet meteen de uitslag kreeg.. Dus Linnie nog erger in de zenuwen! Haha! :)

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend allemaal hoor linnie! Wanneer kreeg je precies de uitslag?

Hmmm eens wachten op deli dan.....

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik had vanmorgen gebeld voor de uitslag, maar moest de dokter persoonlijk bellen voor de uitslag! Dus om 13 uur hang ik meteen aan de telefoon! :) Ik hou jullie op de hoogte!

Hou jij ons ook op de hoogte Yoyo? Ben zo benieuwd!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff spannend linnie!

Ja ik hou jullie op de hoogte op mijn haan na zijn jullie de eerste die het horen!

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Vind het echt super spannend voor je! En vind het ook echt knap dat je kan wachten zeg! :) Ik duim voor je!

Heb bij jullie beiden een zeer goed gevoel en heb weleens eerder gelijk gehad! :) Thumbs up!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja zeker duimen omhoog!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaa joehoooeeee... Deli is hier ;) Was ff aan het mailen met mijn moeder en mijn man, die is vanmorgen geslaagd voor een cursus op zijn werk JIPPIE!

Yojo, ik heb het ook! Gehad en nog steeds hoor! Heb ook soms het gevoel alsof mijn ondergoed in de lies trekt maar dat is dan helemaal niet zo!

Yojoooo.... Ik voel aan mijn vruchtwater dat jij er goed voorstaat ;)

19. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Spannend Yojo, echt knap dat je zolang kan wachten! kan ik echt niet hoor, dacht dat het wel zou lukken, maar het liefst test ik vanavond ;)

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja t wachten wordt ook steeds moeilijker haha!

Deli gefeli met je man!

En day ik duim voor je!

Linnie nog ff en je hebt de uitslag!

Deel Deze Pagina