Hoi kippetjes Hier alles stukken beter dan gister nog flink wat spierpijn.gelukkig ben ik voor mijn klus dagen ziek Delilah lekker juh dat je beordelings gespek goed is velopen.En gefeliciteerd! Marit,balen meid. LindaS, spannend joh. yojo66. en Daydreamy echt spannend, ben erg benieuwt. liefs maria
Lees op de vorige pagina een paar stukjes over vertellen aan de omgeving dat je gestopt bent met de pil. Ik heb er samen met mijn vriend bewust voor gekozen om dat niet te doen. Gewoon lekker iets van ons 2-en Al is het soms wel moeilijk hoor om voor me te houden En ik wil zelf ook eerst lekker aan het hele idee wennen en dat gaat bij mij niet zo goed als iedereen telkens vragen komt stellen. Nee, vind het zo veel relaxter. Lees samen met mijn vriend van die zwangerschapsboeken....deels informatief, deels dikke voorpret. Staan van die mooie plaatjes in hoe zo'n bevruchting gaat....echt heel leuk om samen naar te kijken! Ik ben altijd een echte huismus geweest maar nu nog meer. Wil lekker thuis zwijmelen over van alles en nog wat. Maargoed, het leven gaat ondertussen gewoon door dus ik kom ook nog wel buiten
Hey melloncollie, Heb je goed, ik zou het er ook niet over hebben inderdaad... Dat maakt het alleen maar lastiger volgens mij. Ik kan me wel voorstellen dat als je al langer als een jaar bezig bent geweest en wellicht de MMM in gaat je mensen gaat inlichten. Veel plezier met je gezwijmel hahahaha... Lekker toch!
Hey, nog een kandidaat die bijna kan testen! Spannend Wendy, ik zal voor je duimen! En voor het nieuwe kippetje; WELKOM! Ik was het ook niet helemaal van plan om te gaan vertellen, maar mag natuurlijk niet liegen als mijn moeder erom vraagt Bij mijn moeder duurde het 3 jaar voordat ze zwanger was, dus ze gaat nergens vanuit! Haha! Ik hoop natuurlijk niet dat het bij mij ook zo lang duurt Nog een klein half uurtje.. Wat duurt wachten lang zeg!
Ik heb me weer voor niets zorgen gemaakt; alles is prima in orde! 1 nadeel, hij geeft me liever geen middeltje om het op te wekken, omdat ik dan weer hormonen binnen krijg en dit niet bevoordelijk is om zwanger te worden.. Dus ik mag alsnog op het wachtbankje zitten, maar ik weet in elk geval dat alles in orde is met mijn lichaam! Nu heb ik dus wel kleine hoop dat ik daadwerkelijk mijn eisprong had maandag! Pfff, er is weer een last van mijn schouders!
Ja idd kan ik me voorstellen! Ik ben vorig jaar ook vier maanden niet ongesteld geweest en dat was ook helemaal niet fijn! Je weet dan niet zo goed wat er met je lichaam is.
Jammer Marit, maar idd nieuwe rondes nieuwe kansen! Kun je lekker nog meekakelen hier in dit kippenhok. Ik ga er ook niet vanuit dat het deze maand lukt hoor. Ik zie het vaneigens wel. Ik denk als ik dus (wéér) een positief testje in mijn hand heb dat ik DEZE ronde wel huil van geluk. Veel succes kippen! Delilah, zo dat zit erop voor je en je hebt het positief beleefd. was niet makkelijk maar het is er uit. Ik hoop voor je dat je daar kunt blijven werken. Linniekip, ik hoop ook voor je dat de dokter naar je toekomt en zegt: ik snap wel waarom die ongi niet op komt zetten, je bent ZWANGER man! hahahahaha zou dat ff wat zijn?! Ik denk dat jij dan op dat moment niet weet waar je het zoeken moet. Maar zou wel héél leuk zijn toch? groetjes maar weer. ow ja, manager klinkt zo lekker maar volgens mij valt het wel reuze mee qua werk betreft. Nu heb ik vandaag al wat vaker gehoord dat ik nogal makkelijk ben en heel positief ben ingesteld, en dat ik veel op mijn schouders pak. Ach, wat is dat nou als je de ganse dag onderhand hier in huis 5/6/7/8 ooit 9 kinders hebt zitten? Dat is toch niet erg?! Ik vind het gezellig zolang ze maar niks kapot maken. hihihihihi dus dat manageren gaat ook goed komen hoor! doei
Linnie, gelukkig! Grote kans dat je je eisprong hebt gevoeld dus, mag ook wel na zoveel dagen wachten! En nu dus spannend deze 2 weekjes! Maar ben superblij dat er niks vervelends aan de hand is! En je hebt een slimme dokter om je niet aan de medicijnen te laten gaan, hopelijk weet je snel meer!
Nu weet ik in elk geval dat er niets aan de hand is met mijn lichaam en dat maakt het wachten toch iets draaglijker! Thanks voor jullie steun! Kussies