Hahah ja hoor ik laat het heel snel weten dan! Aan de ene kant denk ik JA Hartstikke zwanger en aan de andere kant ben ik ook weer wat bang voor een teleurstelling....maar we zullen zien he!
hey kippetjes heb even snel bijgelezen... zal vast wel wat gemist hebben maar in iedergeval bedankt voor de felicitaties! gisteravond even op bezoek geweest bij Pieter. een prachtig jongetje. behoorlijk groot, 54 cm en 9 pond. maar zo schattig! gaat het inderdaad wel kriebelen hoor. en bij mijn man blijkbaar ook. wilde zo graag dat ik ging testen gister... had toch testen zat, volgens hem. dus maar gedaan.. maar negatief nu maar weer verder wachten.(Ik haat dat ook hoor! ) die stomme liezen blijven steken. vooral rechts. en heb nu heel veel rekbaar slijm.. volgens mij in mijn lichaam nog niet helemaaal op orde na die pil. Over ontpillen gesproken... Linniekip: geweldig dat er niets aan de hand is met je lichaam! een hele opluchting! ga nu even opruimen en stofzuigen etc.... tot later xxx
Ik heb hetzelfde Yojo, ik voel me aan de ene kant echt zwanger, maar aan de andere vorige maanden dacht ik dat ook en toen was het niets.. we zullen het zien Zodra ik iets weet laat ik het hier weten
Nee dat las ik ook, die heeft heel veel HCG nodig om positief te testen, ik heb nu de matcare testen (nog 6 )
Klus ze mupkuh! Ik heb dus de digi in huis.....denk dat ik dadelijk nog es ff langs kruidvat ga dan......of welke zijn dan de beste?
Als je niet zwanger blijkt dan komt die teleurstelling toch wel hoe dan ook... Dan kun je maar beter testen toch?! Ik ga zo naar huis en ik ga aan jullie denken en voor jullie veren! Heb nog altijd een goed gevoel! Tot morgen kippies!
Hey kipjes, Ik heb deze week maar weinig tijd om te kletsen hahaha veel te druk met werken... Welkom voor alle nieuwe kipjes... Nikikipje echt vreselijk voor je, het zit je de laatste tijd ook niet mee zeg... Ik hoop zo dat je kat weer beter wordt.... Oei spannend voor de testers morgen... ik zit morgen ook nog wel even achter de computer... Hier nog steeds heftige ongi, man het mag nou wel weer voorbij zijn. Man mijn borsten steken nog steeds enzo, maar hoort toch echt bij ongi heb ik gelezen.. Fijn deli dat het gesprek goed is verlopen en Linniekip en Mupkipje er zit maar een ding op KLUSSEN! hahahahaha en natuurlijk ook genieten
Ja deli daar heb je gelijk in ja! En dan kan je het maar beter vast weten he! Fijne avond allemaal en tot morgen!
Voor de almost zwangere kippetjes! Ik heb gehoord dat de test van de Kruidvat (die van 7,99) heel gevoelig is! Succes darlings! Ik duim voor jullie! Dikke kussen en een fijne avond!
Ben weer thuis van me werk, ff bijgelezen. Weer nieuwe kippies WELKOM. Deli, fijn dat je gesprek zo goed verlopen is. Linda, gelukkig is alles goed. Heerlijk he zulke moeders. Mijne is ook zo'n schat. Meiden succes met testen morgen, ben benieuwd. veer veer veer! [-o< Juffie, hou moed, veer! Mupkuh, gefeliciteerd en veel klus plezier. Nikitje, leef met je mee! Sterkte meid.
Goedemorgen allemaal! Hoe is het hier?! Nog geen postieve testen gemeld?! Veer-veer-veer-veer-veer! Ben zo benieuwd!
Goedemorgen Kippies! Nieuwe kippies welkom! @Yojo: en, en, en? @Linkip: Dankje! ga ik die denk ik even halen vanmiddag Hier is tot nu toe nog helemaal niets te zien van een evenutele ongi!