Dayyyyyy, ik zag dat jij een nieuw bericht had geplaatst en was zoooo nieuwsgierig maar jij gaat vanavond pas testen he?!
Goeiemorgen! Oeh spannend! 2 testers vandaag dus? Ik hou het ff in de gaten! Zit nog steeds ziek thuis, was dinsdag weer gaan werken maar dinsdagavond was het alweer mis. Tis echt een hardnekkig virusje hoor! Gebruik zelfs sinds gister een homeopatisch goedje tegen misselijkheid, want ik hield er met geen mogelijkheid eten in, terwijl dat juist nu zo belangrijk is... Ik hou het even in de gaten vandaag hier hoor, heb toch tijd over! Xx
Hey Queenie, een collega'tje van mij is 3 weken thuis geweest met dat rare griepvirus! Dus ik zou zeggen, ziek maar goed uit meis!
Goedemorgen kippetjes! Is er al nieuws? Daydreamy gaat vanavond testen, dus moeten we weer even wachten.. Haha! Maar Yoyo?! Ben ZOOOOOOOOOOO benieuwd! @Queenie; beterschap! Ik hoop ook voor jou dat het geen drie weken gaat duren Veel pitamientjes nemen!
Hahaha sorry meiden wilde deze dag echt even afwachten maar tot op heden nog helemaal niets, behalve die misselijkheid...
Oh, wat spannend Day! Ga echt voor je duimen! Ik heb gisteren maar weer geklust met pijn in mijn buikje, je weet maar nooit! Haha! Ik voel dat er wel iets gebeurd van onderen, maar nu maar weer afwachten of er ook daadwerkelijk iets gaat 'komen'! Ik zet mijn NOD op 31 januari! Kan ik eindelijk ook eens aftellen!
Ik doe mijn best om pitamientjes binnen te krijgen hoor! Heb al een appeltje op! Enne, Daydreamy, ik veer me suf voor je hoor! Je gaat het ons wel vertellen toch vanavond? We moeten nu ook al de hele dag op je wachten... Maar waar is Yojo?
Goeiemorgen hier ben ik dan! Had een digi test van CB maar deze zei vanmorgen Niet Zwanger.... Vind t aan de ene kant wel vreemd want voel me wel zwanger....maar ja we wachten nog een paar dagen af en dan gooien we er een kruidvat test tegen aan! Hoe is t verder met jullie?
Yojoooo, die digi testen zijn helemaal niet gevoelig zeggen ze! Die geven pas heel laat postief aan, ik zou ook eerst een andere doen inderdaad......
Ja daarom nog niks aan de hand. Ga vandaag een keer naar de winkel en dan kijk ik zaterdag als ik kan wachten nog..... Vandaag drukke dag. Mijn zus is jarig en mijn haantje heeft verder allemaal leuke dingen geregeld! Jeej jeej jeej!
Ik heb wel eens gehoord van Matcare Ultra ofzo? Maar ik ben niet zo thuis in de testen, heb het alleen maar gelezen hier op het forum en daar zeggen ze vaak dat je met bijv. een kruidvat test wel postie test en met de digi pas een paar dagen later...
Ik heb toen ik testte eerst testen gedaan van CB, die waren minder duidelijk dan de test die ik daarna had gedaan van het eigen merk van Schlecker. Die had ik met Jamie ook en die gaf beide keren twee dikke vette strepen! We blijven veren hoor! Enne, van harte met je zus! Veel plezier met jullie drukke dag!