Je kan die van de Etos toch proberen Day. Ja hier zijn we Lin! Had je nog gelezen dat ik bij kruidvat had gekeken?
Nou je hoeft volgens mij niet te wachten hoor! Ik heb die van CB gebruikt 1 dag voor mijn NOD en die was harstikke duidelijk, zie album!
Misschien heeft ie net ff meer HCG nodig om die letters ZWANGER te kunnen vormen 'k weet anders ook niet?!
Ik ben echt stom Of eigenlijk, de verkoopster van die drogisterij is echt stom Ik ovulatietesten kopen, geeft ze me ovutesten van Persona mee, maar daar moet ik een of andere computer voor hebben en die kost zo'n 80 euro Verdorie! En ik heb met mijn stomme kop de verpakking al opengemaakt Stomme Linniekip!
Ja is ook wat meer als die twee streepjes van dat + je hahaha. Heb er nu van kruidvat in huis maar wil nog een paar dagen proberen te wachten....
Maar er zat een plasticje omheen en die heb ik eraf gehaald Hoe bedoel je, blond Ik ga vanmiddag tarwekiemoliecapsules halen, schijnt ook heel goed te zijn om je cyclus op gang te brengen! En het schijnt ook dat ze het gebruiken om paarden drachtig te laten worden, dus dan zal het bij mij ook wel werken, mhoehahahahahaha
Ja linnie of anders proberen om ze hier te verkopen aan iemand die er wel wat aan heeft als ze het niet terug willen nemen!
Toch gewoon terug gaan Linnie! Je kan t altijd proberen he! Gewoon zeggen dat ze er niet bij vermeld hebben dat je een computertje nodig hebt! Wie niet waagt die niet wint.... Nou succes met je pilletjes!
Dat is wel een goed plan Delikipje! Maar ga eerst gewoon maar terug naar de winkel, die meiden waren echt superaardig, dus misschien nemen ze het wel terug! Hihi!
@Deli: kijk dat geeft weer hoop Ik ga er toch eentje halen vanmiddag Ik wil rond 17:30 gaan testen, ben nu al een uur niet naar de wc geweest (wordt nu al moeilijk ) houdt dat ook in dat ik niet mag drinken de komende 3 uur?