[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dankzij jullie lieve chickens is dit alles een stuk draagzamer (bestaat dit woord? ) Ik kan met jullie alles delen en er lekker over kletsen! Ik word er bijna emotioneel van.. :)

Thanks!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha... Jullie met al dat gevoel! Wat denk je wat, ben zelf toch ook gaan onderzoeken.....

Maar weet niet wat ik allemaal voel?! Voelde alleen een zachte bult, heuveltje weet ik hoe ik het noemen moet, pffff... Niks voor mij!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Same here!

Ik zie trouwens wel een woensdagavond film in ons kippengedrag:

Een groep vrouwen met kinderwens leert elkaar kennen via internet, samen lachen, samen ontdekken en samen huilen en door de tijd heen worden ze een voor een zwanger!

4. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    De ware woensdagavondfilm van 2008!

@ Linda: lieverd, als je zo snel al emotioneel word (hihi, heb hetzelfde) dan ga je bij jezelf toch ook denken: "Ben ik nou zwanger of niet?"
    Had vorige maand ook van die emo buien, dan supervrolijk, dan superboos en dan superverdrietig en dacht dat ook kwam doordat ik misschien zwanger was... En nu heb ik dat weer, echt irri dat gedoe met je lichaam, waarom kan het nou niet gewoon wat duidelijker zijn?!

Zucht...

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik stapte vanmorgen mijn auto in, was het liedje van de spicegirls; mama erop, zat nog geen minuut in de auto en was al aan het snikken!

5 min. later: krijg ik mijn auto niet in de 5e versnelling, ik zat te pielen maar het ging echt niet en barste ook weer in tranen uit?!

Dacht ook meteen het zal toch niet?! Maar goed, hebben jullie het voordat de ongie komt ook niet altijd een beetje?

Ik zou ook wel willen dat je na het klussen gewoon meteen een stem in de slaapkamer (of keuken of in het vliegtuig weet ik waar ;) ) hoort zeggen: ** U bent bevrucht ** hahaha.....

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja, erg he?! Emokippetjes! :D

Af en toe zou ik willen dat ik er niet zo mee bezig was, maar helaas, het lukt me niet! :D Ik ging vanochtend achter mijn compu zitten en het eerste wat ik opstart is deze site :)

Laten we er een donderdagavondfilm (Net5) van maken, die zijn altijd wat leuker en hebben altijd een goed eind!

Desperate chickens! Whoehahahah :)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

hahahaahaa... Hier ook hoor Linkippie, echt letterlijk het 1e wat ik vanmorgen dacht was niet balen ik moet eruit maar, zouden die kipsisters van mij al wat berichten hebben geplaatst, hahaha....

Is goed, ik zal vast beginnen met het verhaal in boekvorm, wilde altijd al een boek schrijven maar had geen onderwerp :) :) :)

Het einde is dan wel dat we met z'n alle zwanger of met kind op de arm op visite gaan bij onze OKK he?!

8. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Dan eerst lekker in het vliegtuig met allemaal jankende baby's hahahaha

Maar 's avonds dan wel op stap natuurlijk, dan kunnen de haantjes mooi op de kuikentjes passen hihihi!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaaaaaaa na al dat zwanger zijn en die toch wel zware bevalling, lekker een "chicken's night only" met heeeeel veeeeel drank!

Whahahaha... Wat een vette film zeg :)

10. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    En omdat we dan al 9 maanden geen druppel op hebben zijn we na eentje zo zat als een kip en kunnen we weer naar huis hahahahah!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Delikip, ik lig weer helemaal in een deuk om je!

Net zoiets al; Jazeker, de hypotheker! Dat je in bed ligt en er zo'n keiharde stem zegt; Wacht niet langer, u bent zwanger! Whoehahaha!

:)

12. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Hahahaha! Gelukkig is mijn collega weg, maar lig weer onder de balie hahahaha

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahha.... zie het helemaal voor me, van die zatte waggelende kippen die daar kotsend en tokkelend over straat lopen, krijgen we daar een bekeuring voor?!

Schitterend zeg!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha, dat zou wel makkelijk zijn, maar zeg nou zelf, hier met z'n alle afwachten is toch eigenlijk veeeeeeeel leuker!

15. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Hahaha, nee hoor, hier zijn ze niet zo moeilijk... Hier mag je met een paar biertjes op nog rustig rijden... Niet dat dat overigens verstandig is natuurlijk!

Ja, vind ik eigenlijk ook wel veel gezelliger hier, anders hadden we hier nooit gezeten! (als we het al wisten bedoel ik dan he)

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Helemaal mee eens! :) Nu zitten we in elk geval met zijn allen in afwachting (hopelijk straks in verwachting)! Ik vind het heel leuk met jullie! :D

Ik zit nog helemaal in mijn harde stem; "Ik wil je niet pesten, maar wacht nog maar even met testen" Haha!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha..... Heerlijk hier! Knap weer helemaal op!

Wat een humor en fantasie hebben we met z'n allen zeg!

Vraag me wel eens wat andere meiden denken als ze onze berichten lezen, whahahahhaa

18. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    meiden ik hoor niet bij jullie cluppie.
    maar ik heb echt een lachbui van jullie gekregen.
    mijn schoonvader is maandag overleden en word morgen gecremeerd.
    ik heb al een paar dagen echt niet gelachen.
    tot nu BEDANKT!

en iedereen hier succes deze ronde!

liefs esther

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Gecondoleerd Esther en fijn dat we je toch nog een beetje aan het lachen hebben gemaakt in deze moeilijke tijd!

Heel veel sterkte!

En bij deze hoor je nu ook bij ons clubje! :D

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Esther!

Wat leuk dat je even een bericht achter laat hier!
    Gecondoleerd met je schoonvader, wat erg voor jullie! Heel veel sterkte morgen en daarna natuurlijk!

Jij ook veel succes deze ronde! Je past wel goed in ons midden, zie dat jij over 6 dagen kunt testen... Hoop dat het raak is meid! Hoe voel jij je verder? We hebben nog plek genoeg in "ons cluppie" hoor ;)

Deel Deze Pagina