@Pooh; lekker een vrije dag! Neem het er van! @Day; ben erg benieuwd hoor, en met mij alle andere kippetjes ook denk ik! @Lin; daar houd ik je aan!
Hahaha jaja ik laat jullie idd niet langer in spanning, ik ga vanavond testen Mocht ie toch nega zijn, ik zie nog steeds niets van de ongi
Nou day, ben erg benieuwd. En gelijk heb je, als ie neg is en je ben nog steeds niet ongi dan zegt dat nog niks. SPANNEND! Hoop het zo voor je dat het pos is, al dat wachten is ook maar niks. Ook niet voor ons want we zijn vlgs mij allemaal erg nieuwsgierig naar de uitkomst van jouw test...
Ik zit op het puntje van mijn stoel Day! Kan niet wachten! Helaas ben ik vanavond niet online, krijg visite! Maar morgen neem ik meteen een kijkje op de site! Wel even laten weten he?! Anders knap ik Succes!
Weet iemand iets meer over hoe het nou met dat ontpillen zit? Wanneer weet je dat je niet meer aan het ontpillen ben? Ga het ook ff op google zoeken maar misschien weet één van jullie het?
@Pooh; sommige vrouwen hebben er zowat geen last van en anderen (like me) juist wel! Maar er zit geen vaste periode aan of iets, zodra je cyclus weer op gang is, kun je er volgens mij vanuit gaan dat de hormonen uit je lijf zijn! Maargoed, meestel duurt het wel 2 a 3 maanden! Hoop dat je iets aan het antwoord van een leek hebt (die nog steeds niet ongesteld is) Whoehaha!
Je mag wel drinken maar dat maakt het natuurlijk nog moeilijker om niet naar de wc te gaan Ik heb niet gedronken omdat ik anders niet 4 uur kon ophouden terwijl ik een heel goed getraine blaas heb hahahaha
Hihi, ik lijk wel zo'n stalker! Whoehahaha! Wel zeggen he?! Wel zeggen he?! Wel zeggen he?! Wel zeggen he?! Wel zeggen he?! Wel zeggen he?! Wel zeggen he?! Wel zeggen he?!
Hahahaha @Deli: ik moet nu ook alweer naar het toilet.. heb niets gedronken en normaal kan ik het echt wel een paar uur volhouden.. nu dus eigenlijk niet.. gelukkig nog maar 1 1/2 uur!
Hey stakker! Je lijkt wel een meisje die een vriendinnetje heeft opgestookt om de jongen waarop ze verliefd is uit te horen over haar.... En dan vol verwachting, wel zeggen he, wat hij van mij vind! Wel zeggen he! hahahaha.... Of komt dat alleen in mijn kipenkoppie op?
Nee hoor Delikipje, ik snap precies wat je bedoelt! Laatst zei mijn vriendin dat nog tegen mij! Ze is bijna jarig en als het zover is moet ik altijd tegen haar vriend zeggen wat ze graag wil hebben.. Met de achterliggende gedachte dat ik het cadeautje verzonnen heb! Hihi! 'Wel zeggen he, wel zeggen!' Sni, Sna, Snappie?! Of ben ik nou zo onduidelijk?
@ Pooh, het kan een jaar duren voordat je cyclus weer op gang is. Maar de hormonen van de pil zijn binnen een paar maanden al uit je lichaam.
Hihi! Mupkuh heeft meer verstand dan ik! Dus luister maar goed naar haar! Ik heb nog steeds ongikrampen, best vreemd.. Dit is de eerste keer dat het zo lang aanhoudt. Zet nou ajb dooooooorrrrrrrrr!