@Deli: Ja gaat nu wel lukken, gister was het gewoon ff een domper.. maar ja 'savonds getest, met CB dus misschien wel te weinig HCG We zullen het gauw genoeg merken
Ik vond het een raar verhaal, klonk wel logisch maar dacht dat kan toch nooit! Maar goed, ik had hetzelfde gevoel en ook nog nooit eerder gehad en bleek toch echt zwanger dus toen dacht ik meteen aan die omschrijving en dat het wel moest kloppen dan....
@Deli: Ja morgen of zondagochtend in ieder geval in de ochtend, heb ik toch een beter gevoel bij Ben wel kostmisselijk nu.. maar dat kan ook van de zenuwen komen
Zeker spannend Day! Heb je de Kruidvattest al gebruikt? Nou Delikipje, dat klinkt inderdaad veelbelovend! Maargoed, voel me verder niet echt zwanger ofzo. Was gisteren wel een beetje misselijk, maar ik had een beetje teveel gesnoept! Ik ben aan de lijn, maar ik mag van mezelf op donderdagavond een beetje snoepen! Hihi! Maar mocht dit nu mijn eisprong geweest zijn, dan kan het natuurlijk nog steeds dat ik januari een posi test heb! Haha! Ik ga er maar niet vanuit, maar je weet maar nooit!
Hahahaha Linnie... Dus je mag een beetje teveel snoepen van jezelf gelijk heb je! Ik zou ook maar gewoon in je achterhoofd houden bij alles wat je voelt dat het je ei is, lekker klussen en de kans nog vergroten! Maarrrr toch.....
Goeiemorgen! Jammer Day dat ie negatief was maar ja geen bloed geeft moed! Ik heb nog steeds moed! Fijne dag allemaal!
Meiden, wat houden jullie ons toch in spanning he?! Zeker weten, die instelling heb ik nu ook! Ik klus als een malle Hihi!
@ Linnie, Straks blijk je zwanger ben je uitgeput van al het geklus @ yojo, wanneer ga jij nou testen?
@Linnikip, ik denk dat het mijn ei was, want ik heb nu doorzichtige afscheiding, nog niet veel maar het is er. Wordt weer flink klussen! Mijn haantje is vanmorgen uit de nachtdienst gekomen dus hahahaha we kunnen weer! Komt dat ff goed uit. @Delilah, mijn haantje zegt steeds dat ik zwanger ben. Maar dat kan niet he als ik toch een eisprong heb. Hihihihihi valt die ff op zijn neus. Gewoon klussen en we zien het eind van de maand wel. Als je nu je ei hebt dan 14 dagen verder en dan zou je je ongi toch moeten hebben of hoe tel je dat? Je ei komt 14 tot 17 dagen na je menstruatie en dan weer 14 dagen later moet je menstruatie toch weer komen he? Zoiets geloof ik. Dus heb ik weer een lange (voor mijn doen dan) cyclus van 32/33 dagen. @Daydreamy, ik hoop voor je als je zaterdag gaat testen dat je dan posi test. Ik heb dat nooit zo gehad dat poetsen, ik had dat juist toen de kinderen al geboren waren hahahahha omgedraaide wereld he? xxx
Volgens mij is het niet precies zo dat je 14 dagen na je ei ongie moet worden hoor?! Je hebt nu een cuclus van 33 gehad zie ik, dan zou ik daar gewoon weer vanuit gaan en hopen dat ie niet nog langers is deze keer offff liever nog dat je natuurlijk hartstikke zwanger bent straks
Ja daar hoop ik op. Je moet ergens naar streven he anders heb je niks. Maar ik ga er niet vanuit. We zien het wel. Ik zit ook nog maar in ronde 2 dus de kans is klein dat ik zwanger ben. Heb er een jaar voor uitgetrokken om zwanger te raken. Veel klussen en zorgen dat ie raak schiet! hahahahaha
@miranda; Lekker klussen! Ik ben blij dat ik het klussen leuk vind, want ik ben al vanaf eind oktober als een malle aan het klussen! En dan zegt Linnie weer; "Tja, je weet het maar nooit, misschien wordt ik wel zwanger". Hihi! Ongesteld word ik maar niet, dus dan maar meteen zwanger! Yoyo; Ben nog niet terug geweest met die testen! Ik heb ze in het winkelcentrum bij mijn werk gekocht en ik kan vandaag niet weg in mijn pauze.. Ik heb besloten om ze maar even te bewaren. Stel dat ik veel moeite krijg met zwanger worden, dan koop ik er gewoon zo'n computer bij! Ik las namelijk dat je de computer van CB ook kunt gebruiken voor de Persona teststaafjes!
Heey kippies! Ik meld me ook weer fftjes! Las dat Day nega getest had? Jammer zeg, maar geen bloed geeft moed! En Yojo test zaterdag? Spannend nog voor beide kippies dus! Hier gaat het vandaag weer iets beter, heb nu alleen maar koppijn en een verstopte neus. Niet misselijk tot nu toe. Gistermiddag ineens wel weer. Heb gisteravond amper gegeten, maar wel heerlijk geslapen en vanmorgen weer lekker wakker geworden! Hoop toch echt dat het nu beter wordt hoor, heeft lang genoeg geduurd. Als ik me vanavond nog goed voel gaan we naar een cabaretvoorstelling van Klaas van der Eerden, hebben we vrijkaarten voor gekregen... Tot later lieve kippetjes! Tok!
Hey Queenie, gelukkig voel je je weer een beetje beter! Wel ff rustig aan doen nog hoor, anders ben je zo weer ziek!