[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb zo geen zin meer om te werken zeg.. :( Wil lekker naar huisje toe! :)

Ik had me nog opgegeven voor een les vanavond, maar die ga ik lekker afzeggen! Dan ga ik direct uit mijn werk even fitnissen, dan kan ik daarna lekker nog even doorbrengen met mijn haantje! En dan nog even stappen met vriendinnen in Scheveningen! :) Ja, het beste plan van de week!

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Lekker stappen! Da's lang geleden zeg... komt er nu ook eerst niet van bij mij... Iig veel plezier vast vanavond Lin!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja klinkt goed! Ik ben ook niet meer zo'n stappert ;)

Ik duik vanavond lekker op het bankje, verwarming aan, tv koekeloeren en vroeg naar bed.... Saai he?!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks! :)

Maar met een gevuld buikje ;) wil ik ook best thuis blijven hoor!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Lin; Ja dat kan ik me dan ook wel voorstellen ja! 31 januari toch? ;)

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja stappen lijkt me leuk...maar wat duidelijkheid en thuis beetje broeden lijkt me ook heeel fijn :)

Ach onze tijd komt wel toch?

Nou nog half uurtje dan heb ik eindelijk weekend pfff

:p

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lekker he, bijna weekend! Ik ook nog drie kwartier, pfff....

Maar wat je zegt, jullie tijd komt ook, misschien wel sneller dan je denkt!

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Queenie; Jeps! 31 januari! :) Hoewel ik net alweer flink aan het twijfelen was of ik misschien dit weekend al een test zou doen, maar dat doe ik toch maar niet! Dus 31 januari is my day! :D

@Riddle; idnerdaad, thuis broeden is ook HEERLIJK! :)

@Delikipje; je bent helemaal niet saai hoor! Het is dat ik het beloofd heb aan mijn vrijgezellige vriendin, anders had ik ook (zoals elke vrijdag) lekker op het bankje gezeten vanaaf! ;)

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Lin, 31 januari en geen dag eerder! Hihi! :)

Deli, je bent niet saai hoor, wat denk je wat ik elke vrijdagavond doe? Lekker bankhangen in mijn huispakkie, tegen mijn haantje aanliggen en tvkijken!

Riddle, lekker hoor, bijna weekend! Nog even volhouden dus!

Ga ff Jamie uit z'n bedje halen, hij ligt namelijk al een tijdje te teuten, dus hij wil vast wel naar 'meeneeje' (zo zegt hij 'beneden' hihi!).

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ach ja met al die gezellige kletspraatjes hier gaat de tijd wel snel hoor haha echt super leuk...dacht voordat ik hier kwam dat ik de enige "gek" wqas die er zo mee bezig was om zwanger te worden en alles ...heel fijn te weten dat dat niet zo is :)

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Queenie; ik krijg zo'n geluksgolfje :) Zo schattig als kinderen hun eigen woordjes gaan maken *zucht*

Ik kreeg pas ook zo'n geluksgolfje toen mijn haantje de kat oppakte en net als een beebje vasthield! (dit klinkt wel heel stom maarja). Het past zo goed bij hem! En hoe hij ook altijd met kinderen is, zo lief! Dan kan ik niet wachten tot we een eigen beebje hebben!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Okeej, genoeg van dat sentimentele gebrabbel! ;)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja mijn haantje is vrijdags meestal niet thuis 's avonds en dan heb ik een avondje voor mezelf... Ik mis 'm wel hoor maar af en toe is het ook wel lekker, ff alleen zijn!

En ik moet morgen om 08.15 uur op dus ga er denk ik vroeg in... Afgelope nacht was het weer laat dus kan wel wat slaap gebruiken!

@ Queenie, haal 'm maar snel naar meeneje! hahaha....

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja mijn vriend is net zo, die zegt dan dingen als "Ja papa komt er zo aan"maar dan dus tegen de katten :)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie je mag best brabbelen hoor, mag toch! Ik vind het wel lief als je zulke dingen verteld hahaha....

Mijn man zei gister ook dat hij niet kon wachten tot hij de kleine in zijn handen had, heel lief... En hij zei "volgens mij als die kleine er is, ga ik er de hele dag naast zitten om erna te kijken"

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    nee hoor wij zijn allemaal zo'n gekke kip.
    Tenminste ik wel hoor.
    ik denk dat iedere vrouw idd wel liever gisteren dan vandaag zwanger wil zijn maar helaas ik kan het er niet inblazen of zo, kon dat maar dan was ik zo zwanger geweest.

hahahahaha
    xxx

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

hahahaha... Mannen! Wat kunnen het toch schatjes zijn ;)

Of als je in de auto zit samen heel boos naar de lege achterbank "luister naar je moeder" hahahaha

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ahhhh lief Delikipje! :)

Ik zag pas een reclame over beste idee van Nederland, toen dacht ik; ze moeten gewoon een test uitvinden die aantoont dat het eitje bevrucht is! Dan hoeven we tenminste niet telkens zo lang te wachten! Hihi :)

En Miranda's idee is helemaal TOP! Even blazen en huppakee; ZWANGER! :)

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, hij is krijsend naar meeneje gekomen hoor. Krijsen om zijn papa.... *zucht* Maar een lekkere beker drinken en een leuk speeltje helpen altijd! ;) Van de week deed papa hem op bed en zei hij tegen mij; 'daa mama'. Dat was mijn geluksgolfslagbad! :)

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Als mijn haantje iets stoms doet zeg ik ook altijd; 'En dat wordt straks de papa van mijn kindje' Dan moet hij altijd lachen! :)

Deel Deze Pagina