Ja Queen super lief...helaas weten ze dat soms zelf maar al te goed volgens mij hahaha ach allemaal leuk ervaringen die we hopen op te doen En ja is ook wel handig hoor...had dat nog nooit meegemaakt, hier advies gevraagd en de meeste denken idd dat het toen mij ei was dus wel handig als dat volgende keer ook gebeurt...alhoewel...zou leuk zijn als er geen volgende komt hahaha
nou meiden, voor diegene die het weekend in gaan, fijn weekend! Mijn 'weekend'is bijna voorbij. Vanavond visite en dan weer betijds naar bed, morgen weer werken.... Deze 2 dagen waren mijn weekend zeg maar. Vanaf morgen moet ik weer aan de slag... voor 4 dagen. Maar volgend weekend lekker vrij. En dat is mooi meegenomen want als het goed is komt dan me ei... haha
haha, die is goed. zal een leuke suprise zijn. zeker voor mijn ouders, die kunnen vlgs mij niet wachten.. zou hun eerste kleinkind worden. Ook me schoonouders zouden erg blij zijn hoor maar zij hebben al 8 kleinkids en 2 achterkleinkids dus is toch anders hé...
Ik heb net ff wat boodschappen ingeslagen. Shoppen doet me altijd goed maakt niet uit wat als ik maar kan kopen. Eet vanavond lekker mosselen.
oooh bah mosselen...ik heb nog geen idee wat ik ga eten vanaaf pff Ja mijn schoonouders zouden dolblij zijn, zoon is enigs kind dus ze zeuren onze kop gek joh....mijn papa zou het ook wel leuk vinden maar die woont vrij ver bij mij vandaan en mijn mama is helaas overleden vlak voor ik de pil weggooide....dat is nu wel ff moeilijk om zonder haar te doen omdat zij het zoooo graag wou....ga ervan uit dat het van boven ziet
@riddle, ja dat kan ik me goed voorstellen dat dat nu extra moeilijk is. Ik denk zeker dat ze het van boven allemaal ziet. Dat gevoel heb ik tenminste bij de mensen die er in mijn omgeving niet meer zijn. Op mijn trouwdag hebben we alle gasten een ballon gegeven en die hebben we tegelijk opgelaten. Omdat mijn man en ik allebij zo het gevoel hadden dat de mensen die er niet meer zijn er zo toch bij aanwezig zijn. En van de gasten hoorden we positieve reacties, iedereen had wel iemand in zijn gedachten toen ze de ballon los lieten... Sorry voor het emo moment maar vind dit zelf erg belangrijk. En het komt telkens terug bij de veranderingen in je leven..
ik ga ook ff boodschappen doen zo, het ziet er koud uit buiten dus heb eigenlijk geen zin om de deur uit te gaan.
Hee meiden! Hier nog geen ongi. pfffff hou het wachten niet lang meer vol maar durf nog niet te testen ben zo bang dat mijn lichaam gewoon iedere maand twee dagen bij mijn cyclus doet en dan wordt ik dus morgen ongi haha! xxx
@Wendy, ik ken dat, vorige maand heeft m'n lichaam ook 2 dagen bij m'n cyclus opgeteld en nu ben ik 2 dagen overtijd, zul je net zien, wordt ik morgen ongi
@Wendy: Ik had gisteravond een testje gedaan, maar die was nega. nu dyrf ik eigenlijk niet meer zo goed te testen, maar denk wel dat ik het dit weekend nog ga doen, maar dan in de ochtend. Jij ook succes!
hey kippetjes, twee drukke daagjes achter de rug. nu lekker weekend! en dat begint goed want zo lekker uit eten! nu eerst nog even een berichtje! zit vandaag al op dag 40! dus net zo lang als vorige maand. Behalve behoorlijk wat afscheiding niets te zien.. steekjes in mijn lies vandaag ook weer bijna niet. snap helemaal niets van mijn lichaam zo af en toe... heb niet alles bijgelezen maar dat komt misschien vanavond nog wel.. en anders morgen.. iedereen een hele fijne avond! xxx