hey linda! zou leuk zijn natuurlijk. maar reken er maar niet op... is nog maar ronde 2 natuurlijk. wel voldoende geklust maar dat zegt natuurlijk niets.. Ik wacht het nog even af. Heb ook de matcare testen. heb er nog een heleboel liggen dus kan nog wel wat testjes verslijten
Haha Juffie, ik hoor mezelf praten! Ze waren bij mij heel snel op, whoehaha! Helemaal niet erg hoor! Ik moet ze weer even bestellen! Maar natuurlijk blijven we duimen! Geen bloed geeft moed! Heb je je eisprong gevoeld?
dacht mijn eisprong met kerst te hebben gevoeld. maar dat was hem in iedergeval niet! kreeg in het nieuwe jaar zere liezen. denk nu dat dat misschien mijn eisprong was. Vanaf toen elke dag zere liezen. met name rechts en af en toe links. Nu dus al een paar dagen geen zere liezen meer. Wel snel zere buik na het eten. alsof ik heel vet gegeten heb zeg maar.. terwijl dat niet zo is. en hoe gaat het met jouw? slaan de pilletjes al aan?
Ik heb wel het idee dat ze werken! Er is in elk geval wel iets gaande daar beneden, wat het is, al sla je me dood En had pas zowaar het idee dat ik ook mijn eisprong (of in elk geval vruchtbare dagen) heb gevoeld! Dus ik heb ook als een malle geklust en nu maar afwachten! Spannend voor jou zeg! Wanneer wil je gaan testen?
ik heb ze ook geslikt.. werd na een paar dagen ongesteld. of het toeval was.. geen idee. ben nu even gestopt omdat ik in de tweede periode vanmijn cyclus zit. (denk ik in iedergeval) je mag ze niet slikken als je zwanger bent staat er bij mij op dus dacht stop maar even. weet trouwens niet of het dan wel werkt hoor maar als ik over een week nog niet ongi ben en ook niet zwanger ga ik lekker weer beginnen en dan doorslikken tot ik een positieve test heb. Las laatst ook ergens dat je kan slikken tot je een positieve test hebt. Zou super zijn als je goed geklust hebt! wordt je gewoon helemaal niet meer ongi!
Daar zit ik ook weleens over na te denken! Stel je voor, dan zou ik gewoon een jaar (of langer) niet ongesteld zijn.. Best raar! Maar mij zou je niet horen klagen! Maar wanneer ga je nou testen?! Ben niet nieuwsgierig hoor..
@ Linda en Juffie, ik heb me de eerste paar rondes ook suf getest. Echt zo erg als ik me dat achteraf bedenkt. Maar buiten dat heb ik de eerste rondes ook constant pijn gehad en vanalles gevoeld. Heeft denk ik gewoon met ontpillen te maken.
denk dat ik nog een paar dagen wacht... weet nog niet precies wanneer.... zou ook echt niet klagen als ik niet meer ongesteld wordt hoor !
Haha inderdaad he. Waarom bestel je geen testen via internet. Doe ik ook scheelt stukken. Ik heb de laatste paar maanden al niet meer hoeven testen
Ja, ik had er 6 van Marcare, maar die zijn ondertussen op! Hihi! Ik moet weer nieuwe bestellen! Ik heb besloten om 31 januari te testen omdat ik het idee had dat maandag mijn vruchtbare dagen waren, ivm afscheiding en krampjes! Dus die test koop ik gewoon bij de Kruidvat! Als ik dan niet zwanger ben en niet ongi, dan ga ik echt voorlopig afwachten met testen!
Dan kunnen we misschien nog wel samen testen. De 31e is mijn nod, tenzij ik echt vandaag pas mijn ei heb gehad.
Is goed meid. Help me er wel aan herinneren. Want anders ga ik dadelijk zomaar testen. Of misschien op 1 februari ofzo. Ach we zullen wel zien. Of we het vol kunnen houden. Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen dan kom ik uit op de 31ste. Dus ben benieuwd, spannend.......
Spannend! Ik help je herinneren! Ga nu lekker afsluiten! Ik zit alweer veel te lang achter de compu! Verveel me ROT! Fijne avond! Geniet nog even van het weekend!
Meiden, hier even een kort berichtje va mij. Drukke dag gehad op me werk, ben nu ook echt kapot. Ga zo denk ik lekker ff in bad en dan relaxen op de bank. Oh en er moet natuurlijk ook geklust worden...haha. (vlgs de kalender op menstruatiekalender.net) Maar dat is nooit vervelend, toch? haha. voor alle aankomende testers, succes! Groetjes!
thanx mupkuh. FF een vies praatje... sorry.. Dacht net dat ik wat voelde vanonder, alsof ik ongesteld was. Ging naar de wc om te checken, geen ongi maar wel erg veel afscheiding. Kan er soort van draaitjes van trekken. sorry voor de details . Heb ik normaal rond mijn eisprong.Het is wel wit en niet doorzichtig zoals anders. Heb pas over 7 dagen mijn eisprong vlgs de calculator, of zou het deze maand eerder zijn? Ik weet het niet meer... Hoop dat als mijn man zo thuis komt, er geen visite meekomt. Moet natuurlijk wel me kans grijpen, je weet het nooit hé... En een klusje is ook nooit weg natuurlijk. Maar ben bang dat er visite meekomt. Had ovulatie testen besteld, hadden nu al binnen moeten zijn en vlgs de site zijn ze verstuurd. Maar ik heb ze nog steeds niet binnen. Dan had ik nog iets extra's om te zien of ik nu toch al in mijn vruchtbare dagen zit. Sorry meiden maar moest het ff kwijt en dit is voor mij DE plek om dat te doen / om het te delen. Groetjes