@LinnieKip; ja ben wel geweest. Was echt leuk hoor! Heb de hele tijd met tranen in mijn ogen gezeten! Voelde me nog wel wat belabberd, maar lachen is gezond! Leuke droom heb je gehad trouwens, hoop echt voor je dat die snel uit gaat komen!
Nathalie Ik heb diezelfde klachten ook gehad, ik heb er zo'n dag of 6 last van gehad en daarna werden ze minder, nu alleen af en toe nog die druk op de onderbuik, ik ben nu in ronde 1 dus ik denk dat het het ontpillen is, als je zo rond leest kunnen er heel veel van die kwaaltjes bijkomen kijken dan succes... Goedmorgen trouwens iedereen!
@ Linnie, ach misschien kunnen we toch wel samen testen. Dat is dan 2 dagen voor mijn nod, ik heb testen die het al 4 dagen van de voren meten. Of we pakken 1 februari... Misschien haal ik mijn nod wel niet eens. We zullen het vanzelf zien. Maar die droom van jou mag wel waarheid worden.
Vond het wel een leuk idee om op de laatste dag van de maand januari te testen, omdat er nu al drie keer verteld is dat ik januari 2008 zwanger zou zijn. Maar ook omdat ik het idee had dat ik vorige week mijn eisprong had! Ik verwacht er weinig van, maar aangezien ik toch eens in de zoveel tijd een testje wil wagen, dan gelijk maar op die datum! Haha! En ja, hoop ook dat mijn droom snel uitkomt!
Grappig jouw droom! Ik ben heel veel aan het dromen de laaste tijd. Ik hoop inderdaad dat ze uit mogen komen, voor jou en voor mij
Lieve kippies, ik heb zowat geen tijd gehad voor reacties vandaag Heb ook nog helemaal niks bijgelezen en ik ga zo alweer naar huis toe... Ik ben nerveus! Als ik terug ben van de VK zal ik jullie meteen vertellen hoe is het gegaan.... Fijne middag in ieder geval en tok'se!
Succes deli! Heb vandaag al de hele dag "spierpijn" in mijn onderbuik. En de afgelopen paar dagen een heel vaag menstruatie gevoel. Maar nog geen ongi te bekennen! Mijn (.)(.) groeien als kool....zal morgen eens gaan kijken voor andere bh's want dit is ook geen gezicht. Gisteravond niks anders gedaan als gehuild om alles en niks. Haha mijn schoonmoeder had mijn gordijnen gewassen en die had iets gezegd dat me niet aanstond dus daar weer om huilen. mijn man moest vannacht weer gaan werken daar weer om huilen en toen kreeg ik ook nog eens een heel lief smsje van mijn zus......haha gaat lekker dus! hoe is het verder met jullie?
Hier gaat het goed, gelukkig niet meer ziek! Maar uh, wanneer ben je nu van plan weer te gaan testen dan? *veerveer*
Nou Yoyo, je klinkt echt hartstikke zwanger hoor! Hoop het echt voor je! Maar ik vind eigenlijk dat je ons niet langer meer in spanning mag houden hoor! Ik voel voor de verandering weer eens helemaal NIETS! AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH! Ik wacht het nog een weekje af (in elk geval tot 31 jan) en dan ga ik gewoon de HA bellen, ik ben het wachten SPUUGZAT! BLEHHHH! Sorry, dat moest er even uit..
Ja ik wacht nog tot zaterdag. Mijn mannetje is nu weer voor een aantal dagen weg en zaterdag is zijn vrije dag dus dan kunnen we het samen doen.....vind t ook erg lang duren maar wil het deze keer echt samen doen!
@yojo, je klinkt idd SUPERZWANGER maar ja, dat denk ik de laatste tijd al gauw hahahahaha Ik heb op dit moment gigantische pijn aan mijn (.)(.), niet meer normaal, ook warm en dan weer koud, hoofdpijn, afgelopen dagen héél erg stemmingswisselingen. dat laatste gaat nu wel hoor. Maar mijn (.)(.) doen meer zeer dan de vorige maand. Het is niet meer te houden, gisteren was mijn vruchtbaarste dag dus lekker goed geklust vandaag nogal wat krampen in mijn buik met name onderin mijn buik. Vanavond ook lekker klussen want tja als dit mijn ei is dan moet ie ook gelijk raak schieten he?! En dan mag het haantje 1 dagje rusten van mij hahahhaha wat een gemene kip ben ik toch. ik ga ff verder met post bekijken. Owja, en Deli hoe was de echo? Yojo, ga nu testen! xxx
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Jakkes Thanks dat ik even mocht klagen!
Dat mag altijd Linnie! Haha zou wel willen maar ga t echt proberen om zaterdag pas te testen. Wil het echt samen doen met mijn haantje!