[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    We wachten het nog wel even af hoor Yoyo! Haha! Ik snap wel dat je het samen wilt doen! :)

Hoewel ik alle testen alleen heb gedaan, het lijkt me zo leuk om mijn haantje ermee te verrassen! :) Dan zou ik een leuk cadeautje kopen en daar de test bij doen, leuk! :D

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Denk dat mijn mannetje het niet leuk vind als ie hoort dat ik alleen ben gaan testen haha die is net zo nieuwschierig als ik :D

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Haha hier hetzelfde ja. Zou hem heel graag willen verrassen maar weet dat hij het samen wil doen dus ja dan maar niet he

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha, als hij dat wil dan moet je dat wel doen ja! :) Dat snap ik! Nog eventjes geduld hebben dan maar!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja nog vijf dagen.....

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve meiden!

Wat leven jullie toch lekker mee met iedereen zo lief! Ik heb nog niet getest haha kan me nog aanrdig inhouden. Dit eigenlijk omdat ik deze week 3 hele belangirjke dagen heb op het werk, waarbij ik 3 avonden tot 22:00 uur moet werken. Ik wil deze dagen een beetje relaxt kunnen werken haha....

Tot op heden nog geen ongi te bekennen hier, maar zoals er meer meiden hebben bewezen mijn cyclus kan ook ineens 7 dagen langer duren.....pfff ik laat even aan mijn lichaam over en mijn toenemende ongeduld ;) wanneer we zullen testen!

Ook mijn vriend vind het super spannend hij wil zo graag een kleintje! Maar ook hij wil graag even wachten met teste.

Liefs Wendy

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend wendy!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb eens zitten kijken naar sypmtomen en heb ze eigenlijk allemaal.....pffff duurt echt lang voordat het zaterdag is.....

Een voortdurend gevoel dat je moet plassen
    Opgezette, pijnlijke borsten en zeer gevoelige tepels
    Een vaag, zeurend menstruatiegevoel onder in je buik
    Een ongelooflijke vermoeidheid, zowel geestelijk als lichamelijk
    Een andere smaak. Sommige dingen staan je gigantisch tegen (koffie, thee, vette happen), en zwangerschapslusten kunnen je dwingen je te buiten te gaan aan zure bommen, ijs of drop
    Een verbeterde reuk, waardoor je ruikt wat er drie huizen verder wordt gekookt. Van sommige geuren moet je kokhalzen (koffie, vlees) en aan andere geuren raak je verslaafd (groene zeep bijvoorbeeld)
    Kouwelijk (dikke trui, warme sokken, dekbed op de bank)
    Af en toe dromerig en verstrooid

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hee lieve kippies! Even snel een bericht vanaf mijn telefoon, heb een echo gehad en alles zag er goed uit voor zover ze wat kunnen zien, het hartje klopt, hij of zij was erg aan het bewegen en volgens de meting ben ik 1 wk verder maar dat laten ze ff in 't midden! Echt gaaf joh hoop dat jullie zoiets allemaal snel mogen meemaken!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gaaf Deli! Echt stoer om mee te maken!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Cool Deli! Dus misschien een weekje verder heen? Komen we misschien aardig dicht bij elkaar in de buurt qua duur van de zwangerschap!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Delikipje; WAT LEUK! :) Klinkt goed! En een week verder?! Hihi, dan zou je het al bijna aan de buitenwereld mogen vertellen! :D
    Maar hartstikke leuk voor jullie!

@Wendy; Voor jou zullen we ook duimen! Wat spannend zeg! :D

Dikke x

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhh Delilah wat gaaf joh!...geniet er maar van en hoop dat wij allemaal heel snel eenzelfde bericht hier neer kunnen zetten :D

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja echt heel gaaf meiden, gun het jullie allemaal! En uh queen dan zou mijn datum 6-8 zijn! Maar kan dat niet geloven!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En Delikipje, als je het dan nog twee daagjes binnen kan houden, dan zou het op 08-08-2008 geboren worden! Jihoe! :) 8)

Ik ga zo lekker naar huis toe, ben heeeeeeeeeeel moe! En moet nog sporten :confused: Maar voor een goed doel, dus ik moet echt van mezelf! :D

16. nathalie75

20 jan 2008
    5
    0
    0
    @ daydreamy: bedankt voor je reactie en ik zal voor je duimen

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ yoyo, die symptonen heb ik nu ook wel een beetje. Maar ben gewoon ziekjes denk ik.

@ Liny, misschien test ik wel gewoon gezellig met je mee.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Deli; zou wel leuk zijn zeg! En idd, net wat Linnie zegt, als je het dan 2 dagen binnen kan houden en ik 3 dagen, bevallen we lekker allebei op 8-8-8! :)

@Linnie; sportze alvast!

@Wendy; spannend hoor! Al 5 dagen overtijd! Dat je het nog vol kan houden om niet te testen! Ik veer voor je!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wendy, ik vind het ook knap dat je het zo lang volhoud. Is bij ons wel eens anders geweest toch ;)

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    jazeker mupkuh! teste meetals dagen voor NOD :)

xxx

Deel Deze Pagina