[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Me 2 maar dat weet je wel. We waren samen zo erg. Haha. Ik heb de afgelopen maanden geen reden gehad om te testen. Nu hopelijk wel.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden
    nog steeds niet ongi! loop constant te checken maar neits te zien tot nu toe. af en toe wat ongikrampjes maar ook maar heel weinig en heel soms... Toch denk ik dat het binnenkort wel gaat komen. Heb namelijk niet het idee dat ik zwanger ben...

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee juffie!

Heb je al een test gedaan?
    xxx

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja afgelopen dinsdag. maar die was negatief. was wanneer je kijkt naar mijn cyclus van 40 wel te vroeg. wacht nog heel even af.. als ik over een paar dagen niet ongi ben dan maar weer eens testen. maar wil het liefst 's ochtend testen en moet de hele week werken dus dan moet het wel erg vroeg.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve meiden!

Helaas ben ik net ongi geworden het is bijna water maar wel rood!

xxxx

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Wendy; Oh, jammer zeg. Nou maar hopen dat de ongi snel weer over gaat, kan je snel weer aan de klus!

@Juffie; kan bij jou nog alle kanten op, spannend hoor!

Voor alle kippetjes; ik ga nu ff verder DGK kijken, en dan beetje opruimen en daarna lekker op de bank ploffen! Tot snel!

Xx

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    maar het vreemde is het is helder rose en niet rood en met 3 vegen was het weg...... en nu nix :( ik heb geen idee denk toch morgen maar ff testen

Meestal als ik ongi wordt is het meteen helder tot donker rood en heel heftig meteen..

xxxx

8. ja en rozig bloed hebben meer zwangeren.. heb het vaak gelezen!

Wendy testen, straks ben je zwanger!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wendy, ik zou ook zo snel mogelijk testen. Misschien ben je idd wel gewoon zwanger. Zo niet kan je lekker ongi zijn. Hou jezelf niet langer in spanning.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    en ons :)

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Haha idd en ons!

Pff moet ik zeggen....

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nou ja alleen maar leuk dat iedereen zo met elkaar meeleeft :)

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @Yojo & Juffie: Spannend hoor! hopelijk hebben we straks alle 3 een posi.test :D

@Wendy: Als ik jou was, zou ik ook een testje wagen hoor! ;)

@Deli: Gaaf zeg dat je echo goed was, is vast een heel byzonder moment! :D

Hier ook nog steeds geen ongi.. wel zoo graag testen, maar durf het eigenlijk niet.. die onzekerheid ook...

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    als je in de goeie tijd zit zou ik het gewoon doen, neemt je onzekerheid misschien weg...welke kant op dan ook :D

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nou kippetjes ik wens jullie een goede nacht! Ik ga mijn "nest" opzoeken!

Tot morgen!

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey wendy, ik hoop dat het niet doorzet en dat je hartstikke zwanger bent....

Yoyo jij bent gewoon hartstikke zwanger hahahaha

En wat er met mijn lijf gebeurd ik weet het niet. Ik heb sinds vandaag heel gek gevoel in mijn liezen. Veel steekjes die doortrekken naar mijn been. Echt heeeeel irritant. Mijn borsten steken ook nog regelmatig... Ik heb het vermoeden dat ik een zeer vroege ei ga hebben. Eigenlijk zou ik die volgende week moeten hebben, maar ik ga maar om de dag klussen, want wie weet. Maar zo heb ik het nog nooit gevoeld.... Ben net niet meer ongi vreemd he?

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,
    nog even een berichtje voor ik ga slapen. zo lekker mijn bedje in, mmmm...
    Voor heel veel meiden wordt het spannend deze week. Hoop dat we allemaal een positieve test gaan krijgen. :)
    mink: zou heel goed kunnen dat je je ei gaat krijgen hoor. had ook heel erg last van mijn liezen. pijn die doortrok naar mijn benen. hoop nu ook dat dat mijn ei was. inderdaad regelmatig klussen
    Trusten en tot morgen
    xxx

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Klopt, maar heb al 2x getest (1x op NOD en 2 dagen na NOD) en beide negatief... dus weet het niet zo goed..

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hallo meiden, zozo was weer een hoop om bij te lezen. Wel weer een lekker moment om even me 'werk dingen' van me af te zetten. Was een erg druk avondje op me werk... Toen ik thuis kwam zat m'n haantje op me te wachten, terwijl hij weer vroeg op moet voor z'n werk. ff klussen zei hij... :) Wat een schat is het toch ook. Hij ligt nu op bed en ik kom net uit de douche, even jullie een berichtje sturen en dan kruip ik lekker naast hem. De ovulatie testen zijn binnen, werden vanmiddag bezocht net toen ik naar me werk ging dus ga morgen beginnen. Maar m'n afscheiding zegt dat ik al in me vruchtbare dagen zit dus ben benieuwd wat de test zegt.... :(
    Mink ik ken het gevoel, vlgs de calculator heb ik a.s. weekend pas m'n ei, maar heb het gevoel dat ie toch eerder komt. Er zit niks anders op dan nu al beginnen met extra klussen, ook niet verkeerd toch? haha ;)

Deli, wat onwijs leuk dat je je eerste echo hebt gehad!

Het wordt zeker een spannende week, een hoop testers zag ik... Spannend, veer veer veer

Voor alle klussers met aankomend ei haha, geniet ervan en klussen maar...!

Ik kom morgen voor ik ga werken nog wel ff op de site, zal dan gelijk de uitslag van me test doorgeven.

Groetjes!

20. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
    hallo allemaal,

ik weet het IK BEN VEELSTE LAAT ONLINE! maar ja ik zit verslaafd op allerlei zwangerschapssite om dingen op te zoeken!

maar goed... wat ik wou vragen is...
    ik heb dit weekend als het goed is mn eisprong gehad, maar heb echt een pijn in mn onderbuik... de hele tijd! en ik ben ook best misselijk! ik weet dat ik niet te hard vvan stapel moet lopen maar zou dit innestelpijn kunnen zijn? hebben jullie hier ervaring mee?
    of zou het wat anders kunnen zijn?

nou meiden, ik ga mn bedje maar eens in en hopelijk hoor ik morgen wat van jullie!

liefss

Deel Deze Pagina