[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kijk maar uit Delikipje, straks lopen we hier allemaal met vierlingen! ;)

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik weet dat iedereen een gezond kindje wil en ze het geslacht niet uitmaakt, maar als je zou mogen kiezen, wat willen jullie dan het liefst hebben? Een jongen of een meisje?

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Vind t allebei wel leuk....mijn zus heeft er twee en van allebei een en merk dat t allebei wel heel erg leuk is. Dus heb niet echt een voorkeur.

Denk dat mijn mannetje graag een jongetje wil. Eentje die later dan ook op de vrachtwagen gaat....haha

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Liever 4-lingen als niet zwangeren toch?! :D

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hallo Allemaal

Ja LInda ben het wachten ook zat hoor haha, vrijdag is pas de dag dat ik volgens mijn pilcyclus de laatste pil zou nemen maar ja omdat dit de eerste ronde is is het echt afwachten hier want weet nog niet zo goed wanneer ik dan ga (kan testen) krijg wel de testen binnen vandaag :)
    Dus weet helaas maar al te goed wat je bedoelt..

En idd een gezond kind willen we allemaal maar het liefste wil ik een meisje..mijn vriend wil liever een jongetje haha

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Helemaal gelijk Delikipje, denk wel dat ik naar voren zou vallen als ik er 4 in mijn buik heb zitten! ;)

Ik heb ook niet echt een voorkeur, maar heb altijd al zo'n idee dat ik een jongen zal krijgen. Een voorgevoel denk ik! Maar mijn haantje zou ook graag een jongetje willen, kan die zijn kleintje mee naar de voetbal nemen ;) Ik zou een meisje ook heel leuk vinden, lekker samen shoppen enz. Ik zou het wel erg vinden als ze op een gegeven moment zou gaan stappen en haar vriendje mee naar huis zou nemen :)

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja dat heeft elke ouder wel denk ik...ach eerst lekker genieten van als ze klein zijn :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn gevoel zegt dat ik dan een jongen zou willen...

Maar als ik aan een meisje denk vind ik dat ook wel erg schattig...

Het maakt me dus ook niet uit, zo'n stoer kereltje of zo'n schattig meisje....

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nee is ook zo, heeft allebei wel wat :D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn man zei gister, is het er maar eentje? Hij had het zoooo geweldig gevonden om een tweeling te krijgen, hahaha...

Maar hij wil ook liever een jongen, hij zag laatst een jonge meid staan bij de bushalte zaterdag avond lekker stappen natuurlijk, hij zei, daar moet je toch niet aan denken als vader, pffff......

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nee inderdaad, denk dat vaders daar nog erger in zijn dan moeders

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja denk t ook die weten wat ze vroeger als jochie uitgevreten hebben haha!

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja en dan te bedenken dat die van mij af en toe nog steeds zo is....zeg weleens tegen hem van"dat kan je straks niet doen hoor waar die kleine bij is "of zo haha

ff bakkie koffie halen ;)

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha ja idd!

Hier maar saai thuis. Moet thuis blijven omdat ze een pakketje kunnen komen brengen.....boring....

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja ken et...had ik woensdag, zeggen ze we komen hem tussen 9 en 18.00 brengen nou das ook lekker duidelijk, was het pakket zo groot dat ie de tuin niet inkon, laat die sukkel hem gewoon midden op de stoep staan en weg is ie...nee hij kon niet helpen, stel je voor dan zou die dat bij iedereen moeten doen zegt ie..pfff wat was ik boos zeg, sta je daar met een pakket van 150 kg in je eentje hahah

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfff das nog eens een pakketJE...haha hier komen ze gelukkig alleen maar inkt voor de printer brengen....maar ja dan is t wachten nog niet leuk

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Aiii.... Wil er niet aan denken wat mijn haantje heeft uitgevreten, whahahah... Nee hij is superbraaf :rolleyes:

Maar ja, vaders zullen altijd wel beschermend zijn bij meisjes denk ik

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja en de jongens leren ze kattekwaad uithalen en zo haha

Nee wachten is niet leuk.,....kan iedereen hier over mee praten maar dan het wachten op een ander soort "pakketje" hahha

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    hahaha idd ja!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pfff... Beter dat dat pakket geen 150 KG is :)

Deel Deze Pagina