[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

Ik zit in mijn eisprong. Had gisteravond al wat last van krampjes onderin mijn buik maar vanmorgen was niet meer te houden. Liep er helemaal krom van en ze zeiden op school allemaal: dadelijk lekker op de bank zitten en een warme kruik ertegenaan leggen. Ik dacht ja echt niet dat gaat wel weer over maar nu voelt het nog wat beurs aan dus wie weet of dat eitje nog daar zit of dat ie nu al weg is?
    Ik heb zondag nog geklust, gisteren was mijn haantje te moe en ik wil vandaag klussen dus tja we zien wel of het raak geklu(t)st is. hihihihi

Ik zie dat yojo aardig op weg is naar een positieve test. Hoe staat het met de zenuwen? Loop je niet vaak per dag de badkamer/wc in om toch stiekem te gaan testen en bedenk je je eigen dan maar weer? Jeetje ik had echt allang die test gepakt en gekeken. Ik zou knettergek worden als ik zolang moest wachten.
    Dat toont wel karakter!

Ik ga weer even verder, kom strakkies nog wel even langs vliegen.

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey kipjes,

Ja zal ook idd wel goed zijn, maar mijn lijf doet zo raar dat ik idd ga twijfelen. Maar ja ik ga de moed ook zeker niet opgeven. We hebben nog wel even te gaan... Maar ach als je graag een wens hebt, dan wil je ook graag dat het uitkomt hahaha

Misschien ga ik volgende maand ook maar ovulatietest doen, dan weet ik zeker wanneer mijn ei is hahah

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ovutesten vind ik echt heel erg fijn.

Ik kan trouwens de geur van wierrook niet meer verdragen. En vind het normaal zo lekker.

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mupkuh; dat klinkt goed! (je snapt wat ik bedoel toch) Volgens mij komen er nog meer positieve testen aan! :D

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Ja voel je je rot, moe beroerd en supermoe?! Dat klinkt goed!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Op dit forum geldt;

Pijn is fijn
    Jeuk is leuk

:)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja en stank is dank!

Blauw is Wauw!

Las trouwens in een zwangerschapsboek dat je rond een bepaalde tijd wel een 'purperen' kleur kon krijgen maar heb nog steeds niet laten bekijken!

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Wat is 'purper' ? :oops: Paars? :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh jee, linnie, heb je paarse lippen dan?

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ach we zullen zien einde van de maand. Ik ga van negatief uit. Maar hoop positief natuurlijk.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

De kleur paars wordt meestal gezien als iets "roder" dan het eigenlijke violet; purper is een nog warmere kleur, soms overeenkomend met magenta; de naam purper stamt uit de Klassieke Oudheid van de kleurstof purper en duidde toen een zeer grote kleursector aan. Het Engelse purple is van purper afgeleid maar komt in betekenis overeen met het Nederlandse "paars".

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks! :)

Ik heb wel iets nieuws meiden! Had het gisteren ook, maar dacht dat ik het mezelf wijs zat te maken!

Ik heb een metaalsmaak in mijn mond! Nu geloof ik niet dat ik zwanger ben, maar ik wil wel van deze nare smaak af.. En geloof me, dit verbeeld ik me echt niet! BAH BAH BAH!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linnie, klinkt goed :p

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik had het net al geschreven in het NOD topic, maar herkent iemand dit?

Heb in mijn linker bovenbeen (achter) een trekkende pijn die doortrekt naar mijn bil en onderrug. Had dit van de week ook al een klein beetje.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Melloncollie, ik moet helaas zeggen dat ik het niet direct herken?!

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Dan zal ik wel een verkeerde houding hebben gehad ofzo. Maar heb het nog nooit eerder gehad.

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miss was dat je eisprong wel Miranda!
    Ja ik loop de hele dag naar de wc te gaan.....maar nog geen ongi en t wachten wordt steeds moeilijker....

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kan goed een symptoom zijn hoor? Het zegt mij alleen niks? Misschien kun je eens kijken bij zwanger en de eerste symptomen als je het graag wil weten?!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Yo'tje wanneer test je weer dan?

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    zaterdag want dan is mijn mannetje weer thuis