Nikippie, ik heb het ook hoor, heb een vuurrood hoofd van de hitte maar mijn handen zijn steenkoud?! Heb ook last van mijn keel dus kan ook gewoon grieperig zijn idd...... *zucht*
Linniekip is back! Ik ben tot de concusie gekomen, of beter gezegd, ik heb een conclusie bedacht! Ik heb krampen omdat mijn ei net is gesprongen en de zaadcellen nu zo hevig aan het zwemmen zijn dat ik telkens moet plassen! Ik ben gewoon op en 'tok' vruchtbaar vandaag! En aangezien ik gisteren nog geklust heb, ben ik vanaf vandaag zwanger! Dat is mijn conclusie en nu nog hopen dat ie uitkomt! Delikip; je boek wordt een bestseller, I know for sure! OKK; geen bloed, geeft moed! We blijven positief, TJAKKA! Alle medekippetjes; WELKOM!
Linniekip! Wat een goede conclusie trek jij ff zeg! We zullen met z'n allen die zaadjes toeroepen voor je: zwem, zwem, zwem! En uhhhh, ons boek he!
Ja dit kippie kan weer lachen. Vanmorgen stond ik behoorlijk wankel op mijn pootjes.... Blijkt normaal te zijn dat sommige kipjes lang last kunnen hebben van hun eieren... hi hi hih ihi nou ja dan maar een aspirine op zijn tijd kon geen kwaad. dus zeurende buiken kan geen kwaad kipjes, dat is een teken dat je eieren op gang zijn en nu maar hopen dat we snel kunnen broeden
@minkkip: Wat goed! Dat zijn de berichten! Aan de klus dus maar! Ons boek, Delikip! Ik zal het volgende stukje schrijven; tok tok tok, toktok tok tok tok, tok tok, tokkerdetok, tokkie tok tok, tok tok tok, toktok tok tok tok, tok tok, tokkerdetok, tokkie tok tok, tok tok tok, toktok tok tok tok, tok tok, tokkerdetok, tokkie tok tok, tok tok tok, toktok tok tok tok, tok tok, tokkerdetok, tokkie tok tok, tok tok tok, toktok tok tok tok, tok tok, tokkerdetok, tokkie tok tok.
Mink, kan het dus zijn dat ik echt in mijn vruchtbare dagen zit nu?! Mijn darmen gaan tekeer en nog geen rood te bekennen, ook heb ik lichte ongikrampjes gehad, maar nu niet meer! Ohhhhhh, mijn conclusie gaat de goede kant uit!
Nou mooi zo! We zien andere kippies natuurlijk graag vrolijk! Maar even voor de duidelijkheid: zolang je dat zeurige gevoel in je buik hebt is je eitje nog in leven ? Of wat bedoel je precies?
Volgens mijn huisarts moet je baarmoeder weer op gang komen en worden er weer eitjes aangemaakt. Dit kan betekenen dat je meer gevoelige steken krijgt in je buik. Met de pil komen er geen eites vrij zeg maar..... Dat verandert allemaal. Je kan aan je afscheiding wel zien of je vruchtbaar bent. is dan licht van kleur en heel dun..... meestal heb ik dan wel een zeurend gevoel en dit is na die tijd niet meer weg gegaan
Oke, jou eieren zijn dus vol in de weer Maar is dat dan nog de ontpil-fase, dat het allemaal nog op gang moet komen zeg maar?
Ja mijn eieren zijn goed op toer ha ha ha Ik heb al wel mijn natuurlijke cyclus, had ik al na 3 weken. Alleen nu voel ik alles erg goed en voel ik steeds gezeur in mijn buik, alles komt nu meer op gang, ook je hormonen enzo..... Dus dat huilen van ons kippetjes zit wel goed hi hi hi
Dit is pas ronde 1 voor mij, dus ik heb totaal geen idee wat me allemaal overkomt.. Dit geeft weer een stuk meer duidelijkheid! Thanks Minkip!
tok tok graag gedaan, ik zit geloof ik in ronde 4? heb het door verwaring ook niet goed bijgehouden. Deze kip zit steeds in haar agenda te tellen ha ha ha. Zou fijn zijn als je eerst ongi wordt dan weet je waar je aan toe bent en kun je precies tellen. Dan kun je het ook goed aan je afscheiding zien klinkt weer lekker funzig, om maar niet over mijn inwendig onderzoek te praten.....
Ik ben al een jaar van de pil dus nu vraag ik me helemaal af wat ik allemaal voel.... Nou ja, heb voor de zekerheid net ook maar even mezelf bevrucht, heb een paar sinaasappels op