De Kippetjes-lijst Zwangere kippies: OKK Delilah - verm. bevallingsdatum 06-08-2008 Queenbee - verm. bevallingsdatum 05-08-2008 Vogeltje Cynnie Kippies op het Wachtbankje: Mink - bezig sinds 5 maanden - Nod 9 januari MupKIP - bezig sinds 31 augustus 2007 - Nod 2 februari Nikitje - bezig sinds 2006 - Nod 4 januari - Smallgirl - bezig sinds augustus 2007 - Nod 7 januari yojo66 - bezig sinds augustus 2007 - Nod 14 januari Daydreamy - bezig sinds Oktober 2007 - Nod 17 januari Juffie - bezig sinds 28 oktober 2007 Nod 8 januari maria04 - bezig sinds oktober 2007 - Nod 10 januari miranda200375 - bezig sinds een - Nod januari tatlim - bezig sinds een - Nod januari LindaS-bezig sinds oktober 2007 - Nod 6 februari Riddle
oke en tja mijn cyclus, 28/12 was mijn eerste dag van mijn ongesteldheid maar ik slik nu dus (logisch) de pil niet meer, vrijdag zou zogezegd mijn laatste dag van de pil zijn, maar omdat ik niet weet wat mijn cyclus is weet ik ook niet wat ik moet invullen?...iemand raadt voor mij?
@ Riddle, op welke dag ben je gestopt met de pil. Dat zou ik even aan houden. Vanaf de eerste dag van je nieuwe ongi zal ik beginnen met tellen van de cyclus. Maar als ik het nog eens lees dan zou 28 december je nod zijn. Zou even 28 dagen aanhouden. Maar dit kan veeeel langer worden als je pech hebt.
De Kippetjes-lijst Zwangere kippies: OKK Delilah - verm. bevallingsdatum 06-08-2008 Queenbee - verm. bevallingsdatum 05-08-2008 Vogeltje Cynnie Kippies op het Wachtbankje: Mink - bezig sinds 5 maanden - Nod 9 januari MupKIP - bezig sinds 31 augustus 2007 - Nod 2 februari Nikitje - bezig sinds 2006 - Nod 4 januari - Smallgirl - bezig sinds augustus 2007 - Nod 7 januari yojo66 - bezig sinds augustus 2007 - Nod 14 januari Daydreamy - bezig sinds Oktober 2007 - Nod 17 januari Juffie - bezig sinds 28 oktober 2007 Nod 8 januari maria04 - bezig sinds oktober 2007 - Nod 10 januari miranda200375 - bezig sinds een - Nod januari tatlim - bezig sinds een - Nod januari LindaS-bezig sinds oktober 2007 - Nod 6 februari Riddle- bezig sinds 28 december 2007 -
Wat bedoelde je hiermee, Delilah? dat wat ik eerder schreef over die gigantische buikpijn of wat yojo schreef dat ze steeds naar de wc moest? Als je mijn buikpijn bedoeld, ik denk gewoon mijn ei! Het doet nu nog pijn en voelt gewoon heel beurs aan, kan er niks tegenaan hebben. Nu heb ik een riem altijd om maar die moet nu echt los anders krijg ik krampen. Mijn (.)(.) doen ook gigantisch zeer, vooral als het koud is ( heb ik nog nooit gehad) en als ik een bh aantrek nou dan zak ik ff door de grond van de pijn. Als ze los hangen voel ik het ook wel maar niet zo zeer! xxx miranda
Jeps, ik kreeg de tip dat ik pas 19 dagen na mijn vermoedelijke ei moet testen! Ik had zo'n idee dat ik maandag mijn vruchtbare dagen inging ivm afscheiding ed. En donderdag/ vrijdag had ik buikkrampen, dus hou ik dat even aan als mijn 'eisprong'. Weet natuurlijk helemaal niet of het zo is, maar dan heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken! Dus 6 februari gaat Linnie testen! Als ik het nog zolang volhou hoor!
Ik moet even lachen hoor! Ik zat even bij babynamen te kijken en de betekenis hiervan. En de naam van mijn haantjes vader is rijk, dus ik dacht even leuk een naam te zoeken met de betekenis rijk. Komt het volgende uit; Mies Met als betekenis: Rijk aan rimpels Whahahahaha!
hey meiden, ben er ook weer! heb weer veel geklets gemist. net maar even bijgelzen. linda: rijk aan rimpels: HAHAHAHAHA Ben nog niet ongi! krijg nu toch zin om te testen hoor. meer om af te zijn van die valse hoop. Voel helemaal NIETS! geen zere buik, zere liezen, zere borsten, niets! Ga zo even op bezoek bij mijn neefje (en schoonzus en zwager natuurlijk ) hij is vandaag al een week oud. Ben benieuwd of hij al veel veranderd is!
@ Miranda, jou klachten komen mij bekent voor. Ik heb ook zeer ergen au aan de boops. En mijn onderbuik voelt gekneusd aan. @ LindaS, is goed dat ik weet dat je dan pas gaat testen. Anders zat ik voorniks op jou te wachten
@Juffie; gewoon even een testje wagen! Je hebt ze nog liggen toch? Dan heb je misschien weer wat duidelijkheid! En misschien ben je gewoon al hartstikke zwanger
heb inderdaad nog testen liggen. morgen ofzo misschien maar even. inderdaad ben ik wel van de onzekerheid af!