14 Januari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 30 Januari 2008 Een beetje vruchtbaar 31 Januari 2008 Vruchtbaar 1 Februari 2008 Erg vruchtbaar 2 Februari 2008 Eisprong 7 Februari 2008 Innesteldag 16 Februari 2008 Vanaf hier kun je testen 25 Oktober 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum
Maar ik heb gevoel dat ik nu al ei heb, ben moe, zere borsten en idd een raar gekneusd gevoel in mijn buik... hmmmm, dus als ik uitga van 11 januari, want toen begon ik al licht bloed te verliezen dan is mijn syclus weer anders
11 Januari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 24 Januari 2008 Een beetje vruchtbaar 25 Januari 2008 Vruchtbaar 26 Januari 2008 Erg vruchtbaar 27 Januari 2008 Eisprong 1 Februari 2008 Innesteldag 10 Februari 2008 Vanaf hier kun je testen 19 Oktober 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum
zit volgens mij op dag 44! maar ja kan ook nog ontpillen zijn he. ben beetje bang dat ik richting de cyclus van linda ga . was voor ik aan de pil ging namelijk ook altijd onregelmatig. kan me trouwens geen hele lange cyclussen herinneren, had eerder zoiets van: 'Nu alweer?!?' misschien morgenochtend inderdaad wel even en anders morgenmiddag, heb ik toch vrij..
hey juffie, Ik zou gewoon effe een testje doen, dan weet je het zeker. Anders ovulatietesten gebruiken? Ga ik volgende maand denk ik ook doen, want het is nu zo raar met mijn lijf. Volgens Mupkuh ook erg handig, dus dan ga ik daar ook maar voor. Heb mijn banner aangepast, toch maar op 31 dagen cyclus, gezien ik nu ei steken heb, dan zou het nog wel eens kunnen kloppen
het enige voordeel van ovutesten zou voor mij zijn dat ik dan inderdaad kan zien OF ik wel een eisprong heb. En dus beter mijn NOD kan bepalen. Klussen doe ik toch regelmatig dus als ik een eisprong heb kan ik die haast niet missen volgens mij Ga het eerst nog maar even aankijken. Misschien al het zo blijft dat het over een tijdje wel een oplossing kan zijn... wil het nu nog een beetje 'natuurlijk' houden..
Hey juffie, dat dacht ik ook idd. Wij klussen regelmatig, gewoon omdat we het fijn vinden. Maar omdat ik het gevoel heb, dat mijn syclus toch een beetje vreemd is, ga ik het toch misschien proberen. Ik ben nu al 2 maand echt voor de gek gehouden. Dus ik weet dan ook niet meer wat ik moet voelen. Misschien geeft me dat meer duidelijkheid, wanneer kun je eigenlijk beginnen met ovu testen. Heb echt geen flauw idee hoe dat werkt.
Heb net ff testje gedaan van matcare kon niet wachten maar deze gaf maar een streep.....zou mijn gevoel er dan toch zo ontzettend naast zitten?
heb het even opgezocht. je kijkt naar je gemiddelde cycluslengte. als je een onregelmatige cyclus hebt kijk je naar je kortste cyclus. dan kun je op de site van matcare zo zien wanneer je moet beginnen met testen... (waarschijnlijk staat dat in alle handleidingen van de testen) dan test je door tot je een positeve test hebt...
Jeetjes Yoyo, hoe kan dat nou! Zou toch echt verwachten dat je zwanger bent. Maar ja je hebt nog geen bloed toch...dus wel moed houden... misschien heb je wel teweinig van dat stof in je urine
Bedankt juffie, voor het opzoeken. Ik wacht deze maand nog af en dan ga ik de volgende maand wel testen denk ik....
Hallo allemaal, @Yojo hoe kan dat nou? Ik zou toch werkelijk waar denken dat je zwanger bent. Kan nog he, kan zijn dat je HCG-hormonen te weinig aangemaakt zijn. Houd moed en ik veer voor je! Jullie zullen nu wel denken daar komt ze weer aan. Mijn symptomen zijn op dit moment: overgevoelige tepels, 'n heel beurs gevoel in mijn rechterlies, mijn buik voelt beurs aan en strak/net of dat ie op knappen staat. En een heel flauwe pijn is niet het juiste woord maar een heel flauw gevoel(?) net onder mijn oksel ( waar melkklieren zitten).
Hey Meiden, Een bekende vroeg aan mij: Hoe het zit met een lage baarmoeder aan het einde van de cyclus. Betekent dit zwanger of helaas de naderende ongi.
yojo: hoe kan dat nou zeg! hoop zo voor je dat hij over eenpaar dagen toch nog positief is! de symptomen die je hebt, zijn toch behoorlijk hoopgevend! mupkuh: vroeg het me laatst ook al af. Een tijdje geleden ook gevoeld toen was mijn bmmzo hoog dat ik er bijna niet bij kon... nu zit hij veel lager. kom er gemakkelijk bij...
Mupke@...mijn laatste dag van de pil was 25 /12 en werd dus op 28/12 ongesteld, als ik inderdaad een keurige cyclus van 28 heb is dat 28/1...hou dat maar aan dan geef ik het wel door als deze langer is, wat ik wel verwacht haha Thanx
hey meiden, Heb ff bijgelezen... ik sta ook niet meer op de lijst ben in november gestopt met de pil, 9 feb. mijn NOD Vanmorgen een ovulatietest gedaan, neg.... Heb nog steeds van die afscheiding waar je 'draden'van kan trekken tussen je vingers. Nu is het niet meer wit maar doorzichtig. Vlgs de theorie betekent dit dat je in je vruchtbare dagen zit, snap dat niet helemaal in combinatie met met een neg ovulatietest.. Morgenochtend weer testen, in de bijsluiter staat Testen tot pos test.... M'n haantje stuurde me vanavond, toen ik onderweg van me werk was; kom maar snel naar huis, wil je bevruchten.. Wat een lieverd is het toch! Jullie raden het al, er is weer geklust hier vanavond. Morgen lekker een dagje vrij Dan kijk ik weer ff op de site. Veel testers aankomende periode, spannend, veer veer veer Tot morgen x
Goedemorgen allemaal, Mijn buikkrampen zijn er nog steeds en die beurse plek in mijn rechterlies is ook nog steeds aanwezig. Mijn (.)(.) doen ook nog steeds zeer en nu heb ik geen bh aan en toch doen ze zeer. Mijn tepels net of er een ontsteking in zit. Ze voelen ook zwaarder/gespannen aan. Ben heel erg moe, kan mijn bed niet uit, mijn wekker loop 3 á 4x om de 10 minuten af voordat ik het puf heb om eruit te komen. Lichte jengelende pijn in mijn onderrug. Zo dat was het wel....... wie weet hier iets meer vanaf? xxx miranda