[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ga zo ff lezen wat jullie allemaal nog hebben zitten kakelen hier :D

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee Miranda dat was een reactie op iemand anders geloof mellincollie :D

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo kippetjes!

Ik moet nog even bijlezen hoor! Dus stuur straks nog een berichtje! :)

Ik zag alleen dat Yojo nega heeft getest.. Balen meid! Maar geen bloed geeft moed en misschien heb je gewoon niet voldoende HCG in je urine! Ik denk het echt!

Tot zo lieverds!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik den het ook Yojo, maar wel balen meid, je wil natuurlijk zsm die positieve test in je handen hebben.... Nog ff volhouden, hopelijk blijft de ongie weg!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Delikipje! Vandaag precies 12 weken zwanger!

*Schreeuw het maar van de daken!*

:) Ben zo blij voor je!

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    goedemorgen kipjes! :)

Alles goed hier? lekker doorgekletst zie ik :p

@Yojo: Balen dat ie (weer) negatief is! maar zoals meerdere kippies hier zeggen, zolang er geen bloed is, is er hoop ;)

@Juffie: spannend hoor! ga voor je duimen! ;)

@Miranda: Ik heb ook ongeveer dezelfde klachten, behalve dan de (.)(.) die zijn wel gevoeliger, maar nog niet pijnlijk.
    Hoop dat het goed uitpakt voor ons beide :D

@Deli: Alweer 12 weken :confused: wow! dat gaat snel! nu kun je het van de daken schreeuwen! :D
    Ben echt blij voor je dat je deze periode doorgekomen bent! is toch wel een mijlpaal ;)

Hier nog steeds helemaal niets van bloed gezien, behalve witte afscheiding ( :oops: )
    Heb besloten om zaterdag weer te gaan testen, ziet er naar uit dat we dat wel gaan halen :)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linnie! Ja doe ik ook sinds gister, whahahahhaha echt leuk! Hoop zo dat jullie het ook allemaal snel mogen meemaken!

Ik was trouwens volgens mijn eigen berekening vandaag pa 11 wk maar volgens de meting 12 wk... Dus hou voorlopig dat aan bij mijn volgende afspraak zal het misschien weer veranderen?!

Jij bent ook lastig! Maak je 6-2 van je NOD moet ik nog langer wachten ;) nee ik heb gelezen waarom snap het helemaal!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Day, jij houdt de spanning er helemaal goed in zeg! Ach het is zo zaterdag!

Zitten we weer aan het beeldscherm gekluisterd hoor!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Day; Spannend meid! Inderdaad, geen bloed geeft moed!

@Yojo; Ook voor jou ben ik aan het duimen!

@Miranda; Dat klinkt goed! Wanneer ga jij testen?

@Juffie; Heb je al getest? Ben benieuwd! Zou mooi zijn, tweede ronde RAAK!

@Delikipje; Het zou best kunnen dat je eisprong gewoon iets eerder was, dus dat je een weekje eerder bevrucht bent! Het kan idd iets van 7 a 8 dagen schelen! :)

@de rest die ik vergeten ben; Ik ben jullie niet vergeten hoor ;)

Mijn allerliefste haantje lag gisteren weer eens te slapen toen ik gisteren uit mijn werk kwam! Was ie heel hard aan het roepen: "Mama, mama, UIT UIT!" Toen ik op de slaapkamer kwam, lag ie (hij is 2.10 meter, dus stel je even voor) helemaal opgerold in het dekbed. Met een babystemmetje; "Mama uit bed hajen" Mama uit bed hajen" Hahahaha! :)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Linnie, wat lief! Superschattig!

Ik kan het zelf niet geloven dat ik al een week eerder bevrucht was omdat ik door al die vroege symptomen een week voor mijn NOD heb getest omdat ik dacht dat ik al vet zwanger was van de vorige maand :D en die was supernega! Maar goed, dat maakt me niet zoveel uit allemaal!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Inderdaad! Zonder je het weet ben je gewoon de cruciale periode voorbij! JOEPIE! :) Ben echt blij voor je!

Weet je wat ook leuk is.. Ik ken je dus nu ook al een week of 14! :)

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dag 90 :( Jeetje, dat klinkt heel erg!

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linnie, jij bent geloof ik van de inwendige onderzoeken ;) toch? Maar iemand die ik ken heeft op het einde van haar cyclus een lage baarmoeder. Wat wil dat zeggen, aankomende ongi, of kan het ook zwanger betekenen.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @lindaS, ik ga pas de eerste week van februari testen. Mijn NOD is op 4 februari en als ik dan overtijd ben ga ik pas testen. ik kan niet wachten zoals verschillende hier..... ik neem ook werkelijk mijn petje af want ik had allang 3 testen versleten gehad.

Maar ik moet echt wachten nu......, maar het voelt zo anders als vorige maand en veel heviger dan de laatste keer. Ik denk nog steeds dat mijn lichaam me voor de gek houdt hoor! ( dat is zelfbescherming van mij om een teleurstelling tegen te gaan)

xxx
    Voor iedereen die gaat testen: SUCCES ik zal duimen!
    Voor iedereen die op het wachtbankje zit: SUCCES, ik zal duimen!
    en voor de rest SUCCES en veel plezier met klussen!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Mupkuh; Dr. Linnie, that's me!

Wat ik heb begrepen is, als je bmm laag ligt en zacht is, dan zit je in je vruchtbare dagen of wordt je ongesteld. Als deze hoog ligt en hard is, dan ben je niet vruchtbaar. Ik hoorde pas dat je volgens mij aan de stand van je bmm nauwelijks kan voelen of je zwanger bent. Bij degene die het wel voelde, lag deze wel hoog en was ie hard, maar lag hij scheef.. Weet niet helemaal wat nu waar is.. Hoop dat je er iets aan hebt!

Nu moet ik wel zeggen dat het niet bij iedereen zo is hoor!

@Miranda; ik ga ook begin februari een testje wagen! Maar eerst eens kijken wat de ovulatietesten zeggen! :) Ik zal voor je duimen!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel dr Linnie!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Geen dank Mup! Maargoed, hou er wel rekening mee dat je hoort van iemand die nog steeds niet ongesteld is geweest, whahaha! :D En misschien ook nog niet in haar vruchtbare dagen heeft gezeten.. :( Hihi :oops:

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Haha, maar het komt super over. Volgens mij heb je er alles over opgezocht enzo. Voor mij blijf je dr Linnie alles geleerd in theotie, maar de praktijk blijft nog een beetje achter ;)

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps! :) Ik onthou altijd alles wat ik lees! Haha! :) Vooral als ik het ooit nog eens nodig zal hebben! :)

Mijn bmm staat momenteel hoog en is hard, dus heb even geen idee wat er daar gebeurd..

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb trouwens je leuke banner gepikt! Was het een beetje zat om zolang overtijd te zijn! ;) Dus we gaan gewoon aftellen naar 31 januari, maar ga pas 6 februari testen!

Weten jullie trouwens hoe snel ovulatietesten van Sensitest binnen zijn?

Deel Deze Pagina