oke nu maar even een plasje gedaan. en dan kijken of ik het kan volhouden om 4 uur lang niet meer naar de wc te gaan....
Ik zou voor de zekerheid ook even kijken wat er op de test zelf staat, die zijn ook weer allemaal anders natuurlijk!
heb van die matcare testen. kun je elk moment van de dag mee testen staat er. maar even een paar uurtjes niet drinken lijkt me wel een goed idee. Ga er van uit dat ie negatief is trouwens. maar als ik dat weet wil ik weer met de teunisbloemolie gaan beginnen. ben halverwege deze cyclus gestopt omdat ik dacht een eisprong gehad te hebben. als ik nu negatief test heb ik die dus waarschijnlijk nog niet gehad en dan kan ik wel weer wat hulp van pilletjes gebruiken
Heb gisteren een ovu test gedaan, controle streepje was duidelijk aanwezig. maar daar bleef het bij. Vandaag weer een test gedaan, 2de streepje was zichtbaar maar niet zo duidelijk als het controle streepje. Nu staat in de bijsluiter dat dit een neg test betekent. Dat de LH nog niet zijn piek heeft bereikt... Is de eerste keer dat ik ovu testen gebruik. Zou dit betekenen dat mijn ei er aan komt, dat ik nu toch al vruchtbaar ben. Vlgs de calculator staat mijn ei gepland op 25 jan. Zou ik dan bv morgen wel 2 duidelijke streepjes hebben op de test? Iemand hier meer ervaring meer of verstand van?
Pooh, ik heb er geen verstand van maar ik zou ook denken dat ie onderweg is... Als je wilt gewoon klussen toch?!
heb er ook geen ervaring mee maar volgens mij moet hij inderdaad steeds duidelijker worden. en inderdaad als je zin hebt gewoon aan de klus
thanx meiden, dacht ik zelf ook al. sorry maar ik wou gewoon even weten hoe jullie hier over dachten. Beetje meer zekerheid gevoelsmatig. Aan het klussen zal het niet liggen deze maand. Had net mijn haantje aan de telefoon, ik vertelde hem van de test en hij reageerde meteen zo van... Oke ga maar vast klaar liggen als ik thuis kom haha Gelukkig denken we er hetzelfde over, het moet geen 'moeten'sex worden maar rond deze dagen ff extra klussen zijn we allebei voor in. Nu is mijn haantje er bijna altijd wel voor in...haha Deli, hoop dat het niet doorzet, heerst een naar griepje. Oh en gefeliciteerd met je 12 weken! Juffie, hoop dat je het volhoud (het niet plassen) en dan... Wanneer ga je testen? Sorry maar ik ben zo nieuwsgierig naar je uitslag, heb zo'n gevoel dat het raak is bij jou. Weet niet waarom maar zo'n gevoel heb ik... Spannend veer veer
Ik doe mee aan je topic, wat kan ik voor je doen om de laatste 2 uur wat dragelijker te maken, maar vooral wat sneller voorbij te laten gaan?
En wie helpt Linnie de dag door.. Pfff! Ben echt strontchagerijnig! Ik had lekker een uurtje vrij willen nemen vanmiddag, kom ik erachter dat ik nog een overleg heb.. Een heel SAAI overleg Arme ik..
hey hoop dat je gevoel goed ik pooh! Ik moet eigenlijk heel veel doen maar heb geen zin! ga jullie dus wel helpen om de komende uurtjes door te komen!
fajkljfdskljhawelu734892489hr4kaejodmL":;[} O02-1JDKLA;JIOEW;AJIORNHVN swJ ;DFJÁ][ EOR[W38463215631*)(&)_(_*%^#$ #&^* Te laat