[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik zou dus om drie uur lekker naar huisje gaan, maar dan heb ik dat !@#$%%^^& overleg :)

En jij?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dan mag ik natuurlijk niet klagen. heb mijn vrije woensdagmiddag. heb net weektaak gemaakt voor mijn schatjes.. zo maar eens strijken en stofzuigen :(
    en eigenlijk moet ik ook nog aan de studie maar daar heb ik dus echt geen zin in!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhh balen he! Anders kon je zo lekker gaan! Hopelijk is het overleg snel voorbij!

Ik moet tot 16.30 uur....................

Mag ik ook ff rammen :(

joijojijdoifjwoihjq'eihngh
    '3';23;25;45;25;25;55
    25.lll245.l.lfhhjudffswejior
    4hd83h8h5020830984hnfha

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rammen jullie er maar even lekker op los hoor! misschien help het!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey linda wat ik me net afvroeg..... had jij voor je aan de pil ging ook een onregelmatige cyclus? ik wel namelijk.. maar dan vaak een hele korte cyclus...

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ram maar hoor meiden, weet alleen niet of je er beter door gaat voelen, hoofdpijn erbij zit je natuurlijk ook niet op te wachten...

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik heb een vrije dag vandaag heb net 4 dagen gewerkt en moet na deze dag weer 2 dagen werken... Vandaag voelt ook niet echt als een vrije dag hoor. Heb het hele huis gesopt etc. Ben ook al de hele dag bezig met het schuren van de trap, wat een ...... werk is dat zeg.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ram gewoon een eind weg, koppijn heb ik toch al!

Pfff pooh, de trap schuren! Dat is inderdaad een ***karwei!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: schuren! bah vind ik ook echt rot werk! dan gaat je vrije dag snel natuurlijk

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ja, ik was weer eens te ......, dacht oh dat doe ik wel ff. Nou niet dus. Ik zie er niet uit, oude kloffie aan handschoenen aan mondkapje en nu pijn in m'n handen, rug... pff.
    Maar ja, moet wel. Morgen komen ze de trap bekleden. Daar heeft mijn man een dag vrij voor genomen, kan ie toekijken.... Had ik beter andersom kunnen regelen. Maar goed, is voor een goed doel. Kijk nu al zolang tegen een kale trap aan. Daar werd ik echt depri van. Het weekend gordijnen regelen en dan begint het ergens op te lijken. Waren dat klussen zo zat dat we een pauze hadden ingelast maar ik werd er niet vrolijker op... Dus nu toch maar weer aan de slag gegaan in het huis.

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Middag Dames :D

Nou ik heb de Matcare testen binnen hoor, nu afwachten of ik mag testen straks of niet :D

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ken het Pooh, volgens mij kun je maar beter in 1 ruk doorgaan als je een pauze inlast gaat het vaak veel te lang duren.... Maar goed dat je bent begonnen!

Meiden ik hoef nog maar een uurtje :D als ik jullie toch niet had! Thuis lekker direct mijn bedje in!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Riddle!

Wanneer is je NOD dan?

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    tja weet ik niet precies Delilah, dit is mijn eerste pilloze maand, als je netjes een cyclus van 28 dagen rekent zou vrijdag zeg maar mijn laatste dag zijn dat ik de pil moest nemen dus dan maandag 28/1 maar ja...geen idee of ik dan al kan/ga testen...pff frustrerend hoor het is zo verleidelijk als je die dingen in je handen hebt hahaha

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Oh riddle, spannend. Wanneer ga je beginnen met testen?
    Hoever ben je in je cyclus? Je hebt geen banner.

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zo, dat was gelukkig een kort overleg! THANK GOD! :)

Ik ga nu lekker naar huisje toe!

Fijne avond schattekes! :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jij ook meissieee, fijne avond!

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nee geen banner omdat ik dus zoals boven beschreven me cyclus niet weet, kan er natuurlijk wel een van bv. 30 dagen neerzetten maar weet dus helemaal niet of dat dan klopt, nou ja als ik volgende week woensdag nog geen :evil: heb dan zou ik wel willen testen maar mijn manneke wil er perse bij zijn dus ben bang dat ik dan tot zaterdag moet wachten pfff zo ver weg nog maar ja misschien is het dan nie meer nodig...we zullen zien maar het gaat gewoon onwijs kriebelen als je die testen in je hand hebt....

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik had toen ik de pil nog slikte een cyclus van 28 dagen. Toen ik stopte met de pil, in de laatste week, werd ik al snel ongi. Daarna heb ik weer een cyclus van 28 dagen gehad. Maar dat is niet voor iedereen zo, vaak is je lijf toch ff van slag na het stoppen en heb je een wisselende cyclus.
    Met die testen kun je beginnen na je menstruatie en dan tot je een pos test hebt. Maar dat kost dan wel erg veel testen. Ik heb aangehouden 10 dagen voor NOD, staat ook wel ergens aangegeven. Maar ik had ze niet binnen gekregen. Ben dus begonnen 5 dagen voor NOD.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou Riddle, dan zou ik als je niet ongie bent daarna toch gewoon een testje wagen!

Het kan maar zo, je zou niet de eerste zijn die direct zwanger is na de pil! Proberen zo weinig mogelijk hoop erop te vestigen maar toch wel testen!

Deel Deze Pagina