[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

hier ben ikke weer eens. Wie van jullie heeft dat ook, ik heb trek in iets lekkers en nu heb ik net een negerzoentje op en ben kitsmisselijk. Mijn buik draait helemaal rond. Verrek van de koud ( verwarming staat op 22,6 graden). heb net ff snel door het huis gejaagd met een doek en een bezem. Vanavond nog dweilen en het is weer zuiver.
    Moet eigenlijk nog de was in de kast doen maar heb geen zin. Ik denk dat ik het toch maar snel ga doen anders staan ze weer 3 dagen in de huiskamer te wachten op mij. hahahaha
    Mijn (.)(.) blijven zeer doen, zelfs hele (.).
    Nu had ik net ook een hele grote steek, leek net of ze met een breinaald in mijn vagina aan het duwen waren (sorry kan niet anders uitleggen).

xxx

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    oh riddle, had je het over zwangerschapstest? Sorry dan heb ik je verkeerd begrepen.... :oops: :oops: :oops: :oops:
    Las ook veel te snel, had even pauzen tijdens het schuren genomen...
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

De meeste dingen zeggen mij wel wat maar niet van voor mijn eisprong?!

Wel voelde ik me rond m'n ei altijd een beetje vervelend met flinke buikpijn maar de rest had ik niet?

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    nee ik heb ook geen hoop omdat ik buiten af en toe een lichte druk in mijn onderbuik totaal geen klachten heb dus ik zie wel...hoop wel dat ik snel ook een banner kan neerzetten wel zo leuk :D

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahaha.... Ik dacht al, volgens mij lees je wat over het hoofd... Had ik ook een keer in een ander topic hadden ze het ook over ovutesten zei ik je kunt toch nog helemaal niet positief testen zo vroeg, schaamde me diep........ Maar om jou kan ik lachen :D

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Riddle, niet iedereen heeft al voor hun NOD symptomen he! Pin je daar ook niet te veel op vast!

Zelfs iemand die geinsemineerd (spel je dat zo?) was en dus overal op lette voelde helemaal niks en was toch echt zwanger las ik een keer hier!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @miranda, klinkt allemaal erg vervelend maar wel goed. Als je begrijpt wat ik bedoel....
    Zou het geen innestel klachten kunnen zijn?

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @delilah, ik heb net de eisprong achter de rug als het goed is.
    Heb ik maandag gehad of zondag al.
    nu heb ik die rare dingen, ach het ontpillen is vast mijn lichaam weer voor de gek aan het houden en mijn lichaam houdt mij voor het lapje haahahhaa
    maar vorige maand had ik dat niet zo erg als nu hoor!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee is ook zo...kijk je bent altijd wel beetje teleugesteld als je nega test is niet meer dan normaal maar dat wachten is maar niks haha gelukkig heb ik dat niet als enige :)

En ja Pooh dacht al, ik niet snap hahha geeft niks hoor

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    gelukkig heb ik je laten lachen..
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ja, dat had ik ook, neg testen is erg balen maar dat wachten wordt je pas echt knetter van

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @pooh, ik zou het echt niet weten. laten we het hopen dan!
    ik hou my fingers crossed!
    maar als ik kijk in de calculator: moet mijn innesteling 26 januari zijn of het moet zijn dat ik mijn ei toch eerder heb gehad, maar ik snap er soms niks meer van van heel mijn lichaam niet. ik wacht gewoon en zie het vanzelf wel, ik kan toch niet anders dan wachten toch?!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhh, dacht dat je er net voor zat, heb ik ook niet goed gelezen :oops:

Voor een innesteling is het dan te vroeg maar goed, ik voelde ook direct al van alles. Ik zou zeggen hou hoop, en let op alles wat je voelt maar maak je niet gek! Je moet hoe dan ook ff afwachten!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja inderdaad en dan te bedenken dat ik zo nuchter was toen ik met de pil stopte haha nou dat was snel over pfff maar ja het is ff niet anders

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden heb net getest... moest zo nodig plassen...
    zoals ik al verwachtte is hij negatief. laat die ongesteldheid dan ook maar komen!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Die calculator is maar een indicatie natuurlijk het kan best een paar dagen schelen maar ook daar hoef je niks van te voelen...

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhh Juffie wat jammer zeg! Knuffff voor jou!

Hoop dat je dan snel je ongie krijg zodat je weet waar je aan toe bent offff dat blijkt dat je toch te vroeg getest hebt :D

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @miranda, kan natuurlijk heel goed dat je ei eerder was deze ronde. Soms denk ik ook wel eens, je kunt er geen touw aan vast knopen. Je lichaam gaat toch z'n eigen gang, calculator of niet.
    Ik denk ook dat mijn ei eerder is deze maand dan wat de calculator aan geeft. Maar dat wwet ik pas zeker als ik een overduidelijke pos ovu test heb.
    Pff, snap er soms ook niks van..

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    jammer juffie en idd dan maar snel de :evil: en op naar de volgende ronde!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja idd. zit nu op dag 45 dus dat vind ik lang zat!

Deel Deze Pagina