[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Juffie, wat een gedoe zeg bij jou. Hoop voor je dat je ongi nu snel komt, dan weet je waar je aan toe bent. Diep van binnen veer ik natuurlijk wel dat je als nog pos zal gaan testen. Dat het idd te vroeg was nu. Afwachten dus maar weer meid, sterkte!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dames ik ga over precies 8 minuten lekker naar huis! Dank voor jullie steun, zie jullie morgen weer!

Fijne avond allemaal met alles wat er op jullie agenda staat!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo meiden,
    zit even met tranen in mijn ogen. Kan het jullie wel vertellen want jullie weten toch niet over wie het gaat. krijg net een mailtje van mijn 2collega's. Dit is een stel die vorig jaar getrouwd is. Ze schrijven dat ze vandaag te horen hebben gekregen dat ze een miskraam heeft gehad.vandaag had ze een echo... ze was bijna 12 wk. zwanger.
    echt zo erg! en het stomme is: ik droomde vanacht over deze collega, dat ze zwanger was. . echt zo raar.
    moest het even van mij af schrijven..
    xxx

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhh das kl*te zeg!...tja kan er weinig over zeggen, wat moet je zeggen als zoiets gebeurt...ik hoop dat ze vele steun bij elkaar kunnen vinden!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Zo dat is echt zwaar ....... zeg! Kan me voorstellen dat je je nu zo voelt. Dat is wel erg heftig. Kom zo dichtbij dan hé, zeker nu ij er ook zo mee bezig bent.
    En wat riddle zegt, hoop idd dat ze veel steun aan elkaar hebben en aan de mensen om hun heen.
    Idd erg raar dat je juist vannacht over haar had gedroomd.

knuffel meid!

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou toch maar een banner aangemaakt op een cyclus van 28 dagen haha wil ook iets eronder hebben...als ie verandert pas ik em wel weer aan :)

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He meiden kan dit wat betekenen?

Een paar dagen nadat mijn ei is geweest heb ik last van lichte krampjes in de buik en vaker plassen, opgezette buik en een paar grote puisten. Hebben jullie dat ook weleens? Of zouden het goede voortekenen kunnen zijn? Normaal geen last van hooguit pas 2 dagen voor ongi, maar dat duurt nog wel even.

xxx joyce

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey dames!

Ben ik weer!
    Ja idd miss maak ik wel weinig HCG aan. Hoorde van mijn moeder dat zij ook pas heel laat positief teste dus geen bloed geeft moed en ik hou gewoon vol! Heb nieuwe bh's gehaald want jeminee die oude pasten echt niet meer......

hoe is het met jullie?

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hier alles ok....beetje in verwarring...mijn banner maar neergezet op 28 dagen wou ook iets hebben staan haha maar daar staat dat ik over 2 dagen kan testen en de mensen hier zeggen dat mijn NOD maandag of dinsdag is dus snap nu eigenlijk niet meer wat nou het verschil is.....

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

Hier nog niet veel verandering alleen dat mijn buikkrampen weg zijn op het moment> Wel nog een beurs gevoel in mijn rechterlies. Net of er een grote blauwe plek zit! Mijn tepels doen nog steeds zeer. Maar een hete douche doet wonderen hoor.
    Heb sneukelhonger maar als ik iets eet word ik niet echt lekker. Niet misselijk maar raar gevoel.

Nu heb ik ook nog een vraagje, ik hoor veel mensen hier over een metaalsmaak in de mond, wat moet ik me daarbij voorstellen?

xxx

11. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik denk net zoiets als bloed in je mond? Dat smaakt ook naar ijzer.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankjewel Melloncollie,
    Wat kunnen wij vrouwen toch veel krijgen he als we gestopt zijn met de pil, je let ineens overal op!
    Ik heb die eisprong iedere maand gevoeld dan maar nooit zo opgelet als nu!
    hahahahaha

xxx

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen lieve kippetjes!

Hoe is het hier?!

Af en toe moet ik zo lachen om ons! Hoe we hier heel gestresst tegen elkaar zitten te kakelen, haha :)

Ik ga proberen niet te klagen vandaag! (let op! proberen ;) ) Even lekker kakelen over niets vandaag! :)

Goed plan? :)

XXX

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

Ben ik ook weer.... Voel me nog niet veel beter als gister maar goed, mag niet klagen lees ik hier van linnie ;)

15. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Goedemorgen meiden,
    ik heb een vraagje: kan je ook ruim voor je eisprong bloed verliezen?

Ik had dinsdag een negatieve ovutest en woensdag (gister) een nog negatievere. Gisteravond had ik licht bloedverlies (roze) en vanochtend redelijk veel (rood). Ik kan toch niet alweer ongie worden? dat was ik 12 januari nog.
    Hoop dat iemand hier iets van weet!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Saffie, ik weet er niks van?
    Heb het zelf nog nooit gehad in ieder geval...

Hoop dat je niet nog eens ongesteld gaat worden!

17. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Hoop t ook niet! 1 keer per maand is wel genoeg

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoi Saffie, ik durf het ook niet te zeggen.. Ben welgeteld al 91 dagen niet ongesteld geweest, dus ik zou heel blij zijn! haha ;)

Ik hoop uiteraard voor jou dat je niet ongi gaat worden! :)

19. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik heb ook liever dat jij ongi wordt i.p.v. ik! haha
    Ik ga nu eerst even naar de tandarts voor een lekkere wortelkanaalbehandeling.
    doei

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wortelkanaalbehandeling... Hmmm... Dan zou ik toch liever nog een keer ongesteld worden deze maand :D

Deel Deze Pagina