Wel raar om tegen de huisarts te vertellen dat je een kinderwens hebt.. kon alleen maar lachen hi hi hi Echt kippe gedrag
delikip, het was normaal dat je een zeurend gevoel kan hebben, bij sommige vrouwen is het blijvend... Ik hoop het niet trouwens, pff wordt ik niet vrolijk van. Huisarts zei: ik hoop dat je snel zwanger bent, dan heb je er geen last meer van... Hmmm zal hij wat gevoeld hebben? Neeh vast niet.... Zal wel weer eerder ongi worden, net als vorige maand.....
Hey Minkipowerkippie, kan me voorstellen dat het wel ff vreemd is om het tegen je huisarts te zeggen, hahaha... Zie die oudbollige van mij al zitten Maar ik heb altijd wel bij mijn ei een zeurig gevoel maar niet dat het aanhoudt tot ruim de week erna?! Nou ja, ik zal toch moeten afwachten
Tja dat is ook zo, Normaal had ik het ook niet zo extreem, vandaar het bezoekje aan de medicijnhaan.... Wel raar inderdaad, maar nog een paar dagen wachten en dan.......
Volgens mij heb ik mijn ei gevoeld op de heenreis, heeft ie toen een bepaald moment naar links en naar rechts gekeken (want 1 dag voelde ik zowat niks) geen zaadje getroffen en is ie toen aan zijn terugreis begonnen en is dat wat ik allemaal voel?!
geen flauw idee, klinkt wel spannend voor het boek hi hi hi. Konden we maar in ons lichaam kijken, dat zou makkelijk zijn. tot straks
Hier beginnen mijn stokken ook weer eitjes te maken. Hoop iig 1 hele goede die mooi bevrucht word door het zaad van mijn haan. Wat dubbelzinnig hahaha
Ja Mup... Ik voel deze maand uberhaupt voor het eerst wat hahhaa... We kunnen alleen maar hopen, wachten en tokken!
Hallo lieve kippetjes van me! Nee, natuurlijk gaat deze OKK niet slapen voor jullie welterusten te zeggen! Was net alleen een beetje druk op zaal (op de kippenzaal te verstaan, de hanenzaal is bijna nooit een probleem). We hebben een erg oud kippevelletje liggen die continue om aandacht vraagt... Dus ja, daar moest deze kip even wat aandacht aan besteden... Over je afscheiding gesproken; Rond je vruchtbare periode heb je een soort eiwitachtig, draderig slijm... Zo kun je het herkennen! Meestal gaat dat aan je eisprong vooraf (paar dagen of vlak van tevoren) Of had ik dit al eens verteld? Sorry, weet het niet meer.... Lieve kippetjes, ik heb nu gewoon 7 dagen vakantie! Mijn mammakip komt morgen lekker voor 6 weken op visite! YEAH! Weet niet precies wanneer ik weer goed en wel online ga zijn dan, maar kom natuurlijk regelmatig even tokkeloeren...
Hey OKK'tje! Ik was al bezorgd.... Maar ja, werk is er ook nog he natuurlijk, vergeten we wel eens Lekker joh, 7 dagen vakantie, yeahhhhh! Geniet er lekker van, samen met mammakippie, hopelijk kunnen we die volgende week omakippie noemen en jou mammakippie! We zien je wel weer online verschijnen ga eerst maar lekker genieten met mammalief! Als je ons maar wel op de hoogte houdt zo nu en dan van alles!
Joehoe! Stel dat dit nu mijn vruchtbare dagen zijn, wanneer zou ik dan moeten testen? Over 2 weken toch pas? Pffff.. WAT LANG! Ik wil NU testen!