[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ongesteld, wortelkanaalbehandeling, doe maar maar een zwangerschap dan! ;)

Succes meid! (krijg spontaan pijn in mijn kiezen :( )

Ik zag net in mijn hotmail dat mijn ovutesten gisteren op de post zijn gegaan! Dus vandaag of morgen zal ik ze wel binnenkrijgen! Eens kijken of hij wat aangeeft!

Oh trouwens, mijn haantje is door zijn test heengekomen! :) JOEPIE! :D

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey gefeliciteerd Linnie met je haantje!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks! :) Hij was zo gelukkig gisteren! Eindelijk iets wat hij echt leuk vindt! :D

Hij blij, ik blij! :D

Heb zin om te klagen, haha :)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Klaag maar lekker Linnie! Ik heb ook zin om te klagen nl....

Heb me gister echt beroerd gevoeld, toen ik thuis kwam ben ik meteen mijn bed ingedoken om 17.30, kreeg ook in giga pijn in mijn onderrug gister middag dus kon er gewoon niet van slapen, was ook echt bezorgd dat het wat met beebje te maken had....

Gelukkig kwam mijn haantje om 20.00 uur thuis om mij gerust te stellen hij had op internet opgezocht waar dat door kwam en uitgeprint zodat ik het zelf kon lezen zodat ik wat geruster zou worden, heel lief ! En vandaag voel ik me nog net zo beroerd als gister!

Zo, waar wil jij lekker over klagen Linnie :)

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik snap het helemaal hoor Deli, ik zou me ook meteen zorgen maken! Ik had het er gisteren nog met mijn haantje over, ik zou het best eng vinden om zwanger te zijn. Natuurlijk lijkt het me ook HEERLIJK, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel! :) Hopelijk voel je je snel weer beter lieverd :)

Ik ben even een logboekje bij gaan houden met wat ik allemaal voel sinds mijn vermoedelijke 'ei' en het is al een aardig lijstje aan het worden! :) Ik wil niet al mijn klachten hier neerzetten, omdat ik bang ben mezelf teleur te stellen als ik straks weer eens negatief test.. Ik hoop zo dat dit mijn ei is geweest! Ik wacht nu echt al zo lang op mijn ongi en telkens is het weer zo'n teleurstelling als er niets gebeurd.. En toch hou je dan de 31e in je koppie, want stel je voor.. Ik word gewoon een beetje gek van mezelf!

Nou, dat viel best mee toch?! ;)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Linnie, inderdaad ik kan het me helemaal voorstellen ;) wat grappig dat jij je dat nu al realiseerde! Ik had dat nl. nog niet eerder gehad maar voor mij is het pas echt gaan leven toen ik de echo zag, toen besefte ik het me pas werkelijk; er groeit een baby in mij! Normaal denk ik ook helemaal niet meteen het ergste en gister ging het ook gewoon wel totdat mijn haantje thuis kwam, toen schoot ik gewoon helemaal vol, hahahha emotioneel wrak he?! Hij zei heel lief; het is helemaal niet raar dat je je meteen zorgen maakt dat zijn je moeder gevoelens en toen stelde hij me gerust.....

Maar jij klaagt helemaal niet! Vind jou altijd heel sterk overkomen, ik weet niet of ik zo positief kon blijven altijd als je al zolang zit te wachten op iets... Maar je hebt gelijk, je kunt die dingen maar beter voor jezelf houden, ik hoop echt dat je je ei hebt gehad en gewoon hartstikke zwanger bent nu :D

90 dagen + 9 maanden niet ongesteld!

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Gewoon een jaar niet ongesteld zijn! Super! :) Maar dan wel met een beebje in mijn buik dan! :D

Ik ga zo even reageren hoor, moet zooooooo nodig plassen opeens! :D

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey meiden,

Gister dan toch maar naar m'n haantje geluisterd, 4 uur lang niets gedronken, niets gegeten en niet naar de wc geweest.
    Bij thuiskomst meteen getest en....

NEGATIEF! :( :( :(
    Ik word er echt een beetje moe van nu... geen bloed en geen posi test... :(

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Verdorie Day! Ik baal met je mee hoor! :evil:

Af en toe baal ik van ons rare lichaam! :( Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Ik duim nog steeds voor je hoor!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Day... Dat is inderdaad erg balen zeg! Ik hoop echt dat je snel zult weten waar je aan toe bent!

En dat je niet een nog langere cyclus hebt maar gewoon te weinig HCG in je urine...

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dank je Lin! ik wilde dat we onze lichamen konden begrijpen.. zou zo makkelijk zijn.. zit nu ook al op dag 45..
    M'n haantje is nog steeds postief (hoe krijgt ie het voor elkaar) en zegt ook dat we zaterdag gewoon weer gaan testen (maar dan 's ochtends)
    We zullen zien!

Hoe is het verder met jou?

12. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Zooo dat was de wortelkanaalbehandeling!
    Deed minder pijn dan die krampen in mn buik!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Day, grappig dat mannen er zo heel anders in staan als vrouwen he! Maar wel fijn dat hij positief blijft, dat is wel een bemoediging!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Tja, dat zou super zijn! Gewoon weten wat er allemaal speelt in ons lichaam! :)

Ik heb momenteel van alles, maar wil het niet uitspreken.. Ik ben bang dat ik het mezelf zit aan te praten omdat ik denk mijn eisprong te hebben gehad.. Ik ben al zo lang aan het wachten en de teleurstelling wordt alsmaar groter.. :( Jeetje, dat klinkt wel heel depri he?! Zo moet het niet overkomen, ik zit gewoon al wiebelend op het wachtbankje :)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
  16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zeker gemeen want ik zie niks :(

17. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Jeee ik ben sprakeloos na het zien van die foto! (wil niemand beledigen)

18. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

even op fotoalbum klikken

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

He.... Ik zit net te eten :(

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Dmes

Zit nu op me werk en dacht ff snel een berichtje plaatsen, wil toch ff kwijt dat ik al de hele ochtend kotsmisselijk ben pfff denk niet dt ik zwanger ben hoor daar zouden de klachten wl vroeg voor zijn maar vervelend :(

Deel Deze Pagina